آموزش آنلاین تزریق فیلر

آموزش آنلاین تزریق فیلر جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام دردوره آموزشی ژل و بوتاکس با پشتیبانی تماس بگیرید. در تزریق ژل با هیالورون پن از سوزن استفاده نمی شود بنابراین احتمال پارگی مویرگ ها، التهاب و کبودی و خون مردگی وجود ندارد. از آن جا که هیالورونیک اسید یک قند طبیعی است که در بدن انسان وجود دارد احتمال حساسیت به آن برخلاف دیگر ژل های موجود در بازار وجود ندارد. علاوه بر آن احتمال خطای انسانی از جمله کج شدن لب و گلوله شدن مواد در یک نقطه وجود ندارد. نکته آموزش تزریق ژل )تکنیک تزریق ممکن است با توجه به زاویه و جهت تزریق ، عمق تزریق و مقدار تجویز شده متفاوت باشد. برای دستیابی به نتایج بهینه از یک روش نخ خطی ، تزریق سوراخ پی در پی یا ترکیبی از دو روش استفاده شود.

شرایط حضور در دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر

ما در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو تهران همه روزه از شنبه تا پنجشنبه در خدمت شما هستیم. بوتاکس احتمالاً معروفترین روش زیبایی است، اما کمتر کسی میداند که نام بوتاکس در واقع به نام تجاری سمی عصبی به نام سم بوتولینوم اشاره دارد. علیرغم این عنوان ترسناک، شکل رقیق سم بوتولینوم که در بوتاکس به کار میرود خطرناک نیست و به راحتی باعث شل شدن عضلات آسیب دیده ، کاهش… در پایان این دوره به افراد شرکت کننده گواهی نامه معتبر از سوی وزارت علوم کانادا ارائه خواهد شد.

ما تا جای ممکن آموزش و یادگیری را تسهیل کرده ایم و در نهایت با یک مدرک معتبر و گاهی بین المللی شما را خوشحال خواهیم کرد. آکادمی فارابی با آکادمی های آموزشی مشابه از سراسر دنیا تفاهم نامه های همکاری آموزشی و پژوهشی به عمل می آورد که دانشپذیران بعد از گذراندن دوره خود می توانند گواهینامه های معادل خود را از این کشورها در مرکز درخواست دهند. درخواست این گواهینامه ها بدون ارائه مقاله مجدد امکان پذیر است و فقط با واریز هزینه آن انجام می شود. همچنین در این کلینیک سایر خدمات مربوط به تزریق چربی به نواحی مختلف بدن توسط جناب دکتر محمد علیزاده صورت می‌گیرد که برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله بهترین دکتر برای تزریق چربی به صورت مراجعه کنید.

نحوه برگزاری کلاس دوره جامع تزریق بوتاکس

دوره آموزش تزریق بوتاکس در دو بخش تئوری و عملی تهیه شده است. در بخش تئوری که در ذیل به سرفصل های آن اشاره خواهیم کرد، تمام مفروضات بوتاکس بررسی و آموزش داده می شود و در بخش عملی تزریق بوتاکس روی صورت مراجع اجرا می شود. گواهینامه پایان دوره صادر شده برای هر دانشپذیر، صرفاً بمنزله گذراندن دوره آموزشی و کسب مهارت مربوطه می باشد و بمنزله مداخله در امور درمان (فقط مربوط به دوره های پیراپزشکی) یا جایگزین مدارک دانشگاهی نمی باشد.

کلاس آموزش تزریق بوتاکس در تهران

هر چند برخی عوامل مانند خشکی پوست، نور مستقیم آفتاب و عدم مراقبت صحیح از پوست می تواند این روند را تسریع کند.خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی پوست وجود دارد که یکی از آن ها تزریق مراقبت های بعد از تزریق ژل لب ژل می باشد. بوتاکس یک پروتئین خالص طبیعی است که در دوز بسیار پایین برای همه افراد در جلسه اول تجویز می شود. تاثیر بوتاکس معمولا محدود به ناحیه تزریق شده می شود و به جاهای دیگر بدن سرایت نمی کند.بوتاکس یک نوروتوکسین است. این مواد سیستم عصبی را هدف قرار می دهند و فرآیندهای سیگنال دهی عصبی را که انقباض عضلانی را تحریک می کنند، مختل می کنند. در سیستم آموزشی پروژه محور، درصورتیکه دانشپذیر در ارزیابی امتیاز ضعیف را کسب نماید می تواند بدون هزینه و تا ۳ بار اقدام به ارائه مجدد پروژه پایان دوره خود نماید. در صورت کسب امتیاز ضعیف در هر ۴ پروژه ارائه شده، دانشپذیر موظف به شرکت مجدد در دوره آموزشی و پرداخت هزینه دوره به صورت کامل می باشد.

  • سعی کنید قبل از درمان ، آب کافی بنوشید ، چون باعث می شود پوست قبل از درمان مرطوب شود و به روند بهبود کمک کند.
  • دندانپزشک درصورت دریافت مدرک تحصیلی و گرفتن شماره نظام مشکلی برای فعالیت نداره.
  • کارگاه آموزشی تزریق فیلر با تکنیک MD Codes، زیر نظر اساتید برجسته و مجرب مورد تأیید آکادمی Biocare اروپا برگزار می شود و شامل مطالب تئوری و عملی برای تسلط کافی شرکت کنندگان در کارگاه به موضوع می باشد.

شما بعد از خرید و ثبت‌نام در دوره در سایت دکتر بیدکی بلافاصله به شروع دوره دعوت می‌شوید. زمان پایان دوره برای شما از تاریخ ثبت‌نام و شرکت در دوره یک سال است. لطفاً دقت کنید برای دیدن فیلم‌ها و تکرار آن‌ها برنامه‌ریزی کامل انجام دهید. شما درنهایت بعد از فراگیری این دوره ها میتوانید در کلینیک های زیبایی کنار پزشک پوست و مو مشغول به کار شوید. گروه بازرگانی نیک NIKTEBCO با هدف واردات و بازرگانی محصولات هیالورونیک اسید و فیلر های زیبایی و محصولات جوانساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است.