اتاق فرار مهمانسرا کرج؛ آدرس، تلفن، ساعت کاری، تصاویر و نظرات کاربران نقشه و مسیریاب بلد | allescape

بهتر است تا قبل از رزرو حتما به زمان انتخابی دقت کنید و حسابی از زمان رزروتان مطمئن باشید، چون طبق قوانین و شرایط تغییر زمان سانس رزرو شما در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت اصلا ممکن نیست. ژانرهای متفاوتی مانند ماجراجویی، ترسناک، مهیج و یا تاریخی بوده و بنا. که با داشتن داستانی جذاب و مهیج، خود را بیش از دیگر سناریوها مطرح کرده و در تمام.

اتاق فرار هلاکستان

اگر شما هم جزو طرفداران اتاق فرار هستید و بدنبال انتخاب اتاق فرار در کرج می‌گردید در این صفحه می‌توانید بهترین اتاق فرارهای کرج را مشاهده، انتخاب و از طریق خود مجموعه به رزرو آن بپردازید. یکی از جذابیت‌های مجموعه اتاق فرار کرج اینه که هر کدوم از بازی ها دارای اتاق‌هایی با فضاسازی متنوع و خاص هستن. این فضاها می‌تونن به شکل یه اتاق شخصی، خانه ارواح، فضای اداری، بیمارستان، شکنجه گاه، سلول زندان، کشتی، فضای شهری و … طراحی شده باشن. یکی از مزیت های اتاق فرار کرج اینه که فضای کافی برای طراحی اسکیپ روم کرج وجود داره و مثل تهران کوچه های شلوغ و فضای کم جلو دست و پای طراح اتاق فرار رو نمیگیره و همین دلیل خیلی خ… یکی دیگر از اتاق فرارهای جدیدی که در منطقه کرج به تازگی ساخته شده است اتاق فرار گاهوک می باشد.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “اتاق فرار مجنون” لغو پاسخ

این از اون مشکلاس که خیلی کمتر تو اتاق فرار کرج ترسناکترین اسکیپ روم پیدا میشه. اتاق فرار در کرج بعد از تهران بیشترین روند رو به رشد را داشته است. در این قسمت می‌توانید اتاق فرار فردیس، اتاق فرار کمالشهر، اتاق فرار جهانشهر، اتاق فرار گلهشر و همچنین اتاق فرارهای شاهین ویلا را مشاهده کنید و از طریق خود مجموعه‌های اسکیپ روم کرج آن‌ها را رزرو کنید. به همین خاطر مجموعه اتاق فرار انیگما به عنوان یک مجموعه ی تخصصی فعال در زمینه ی اسکیپ روم، این بار تصمیم دارد تا لیست کاملی از بهترین و ترسناک ترین مجموعه های اتاق فرار کرج را در اختیار علاقمندان به این سرگرمی قرار دهد. این عمل در راستای اهداف متعالی مجموعه اتاق فرار انیگما خواهد بود که همواره تلاش می کند با نگاهی حرفه ای به این سرگرمی، آن را به بهترین شکل ممکن ارائه کرده و از کلیه فعالان در این حوزه حمایت نماید. پرتال اتاق فرار مای اسکیپ با هدف معرفی و رزرو اتاق فرار های ایران در سال 1398 راه اندازی شد.

  • داشتن تحرک نیز از دیگر مزایای این بازی است؛ چراکه شما مجبورید در پی یافتن علت مشکل و یا جواب معماها تحرک زیادی داشته و قدرت تمرکز و دقت خود را برای یافتن راه فرار بالا ببرید.
  • بازی های تاریخی اغلب همراه با ژانرهای دیگه هستن و میتونن داستان های ترسناک، دلهره آور، اکشن یا … داشته باشن.
  • هنوز هیچ راه ارتباطی‌ای با این کسب‌و‌کار اضافه نشده است.
  • و شما فرصتی برای آزمایش خودتان در تمرکز ، مشاهده و حل مسئله در شرایط سخت و پر استرس را دارید.
اتاق فرار غریبه ارائه شده توسط مجموعه Vayaroom، این اتاق فرار در محله هفت تیر کرج واقع شده است. اما صبح هنگام پی بردند که خانه و وسایل داخل آن بسیار عجیب است. حروف و نوشته هایی عجیب و ترسناک بر روی میز وسط خانه نقش بسته بود. اما آن ها که از جنگ و ویرانی فرار کرده بودند، چاره ای جز ماندن نداشتند. حالا نیز با گذشتن سال ها از زمان ورود آن ها، کسی از آن ها خبری ندارد و از سرنوشت شان اطلاعی موجود نیست. در جنگ جهانی دوم آدم‌های بسیاری آواره شدند و خانه و زندگی خود را از دست دادند.

اتاق فرار مهمانسرا کرج؛ آدرس، تلفن، ساعت کاری، تصاویر و نظرات کاربران نقشه و مسیریاب بلد | allescape

آوریل سال ۱۹۸۶ بود که هسته راکتور RBMK ذوب شد و مجبور شدیم تا ۳۰ کیلومتری تمام منطقه رو تخلیه کنیم. حالا اون منطقه تبدیل شده به عجیب ترین مکان توی این کره خاکی. پر از موجودات عجیب غریب و اتفاقاتی که هیچ توضیحی براشون نداریم.