اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

به طور مثال ظرافت استفاده از رنگ های خنثی و جانمایی اکسسوری های رنگی مطابق با هویت سازمانی می تواند یک انتخاب هوشمندانه و درخور محیط باشد. در دنیای امروز، دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی شناختی در محیطهای اداری، شرکتی، سازمانی و … این گزینه ها شامل طراحی اداری مدرن، کلاسیک، ایرانی سنتی و بسیاری دیگر از گزینه های سبک طراحی معماری داخلی خواهد بود. پارتیشن ها نوعی عایق صوتی هستند و از عبور سر و صدا جلوگیری می کنند.

دکوراسیون داخلی اداری دفتری

شاید تصور کنید همخوانی رنگ ها در دکوراسیون دفتر کار تغییری ایجاد نمی کند، ولی زمانی که فضا را به شکلی جدید ببینید متوجه این تفاوت خواهید شد. این نوع پارتیشن همان طور که از نامش متوجه میشوید دو عدد جداره دارند. از اینرو در مدت زمان کوتاهی بر روی دیوار توسط نیروهای مجرب نصب میگردند و هم موجب صرفهجویی در هزینه و هم موجب صرفهجویی در زمان میگردند. در واقع پارتیشن بندی اداری فعالیتها را تفکیک کرده و برای کارمندان حریم خصوصی ایجاد میکند بهطوری که هر یک فضای شخصی یکسانی داشته باشند. دیوارهای شیشهای که در قسمتهایی حالت مات دارند هم یک فضای شاد را پدید میآورد و هم حریم خصوصی افراد را حفظ میکند.

طراحی نمای داخلی اداری

ارباب رجوع های شما به طرح های داخلی شما نگاه می کنند. همچنین استفاده نمودن از مبلمان مناسب با طراحی ارگونومی میتواند در بالا بردن کیفیت فضای داخلی یک اداره بسیار تاثیر گذار باشد. که البته انتخاب رنگ بایستی بر اساس تکنیکهای خاص صورت بگیرد چرا که از نظر روانشناسی، رنگ بر روی روحیه کاری افراد میتواند تاثیر مثبتی داشته باشد. 3. درها و پنلها از قسمت پایین نصب و بسته میشود. استفاده از گیاهان در دکوراسیون اداری علاوه برایجاد یک فضای خوب باعث بهره وری بالای کارکنان می شود.همچنین استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی دفتر کار باعث تهویه بهتر هوا می شود تحقیقات نشان داده است که گیاهان مانند یک فیلتر میتوانند 50 تا 60 درصد سموم موجود در هوا را جذب کنند و با انتشار رطوبت موجب پایین اوردن درجه حرارت محیط میشود و در نتیجه محیط را را برای کارکنان دلپذیرتر می کند. پارتیشن یک خانواده متشکل از بهترین طراحان داخلی و دفاتر معماری است که بیش از یکصد پروژه اداری را با همراهی این دفاتر و طراحان داخلی فریلنس انجام داده است.

طراحی و دکوراسیون داخلی اداری

برای بررسی سایر پروژه های مشابه، می توانید وارد بخش “نمونه کارهای ما” در منو سایت، شده و نمونه کار مورد نظرتان را انتخاب نمایید. در این بخش میتوانید با کارشناسان پادایران ارتباط برقرار کرده و با توضیح سفارش خود، از نحوه طراحی، نصب و اجرای پارتیشن اداری خود مطلع شوید. در فضاهای اداری وجود فضاهای مختلفی چون اتاق کارمندان، آبدارخانه و اتاق مدیر لازم است که در صورت کمبود فضا میتوان با پارتیشنبندی این مشکل را به سرعت و به بهترین شکل ممکن حل دکوراسیون داخلی پارتیشن اداری کرد. از وجود رنگ-های متنوع میتوان برای دیوار و کمد استفاده کرد. 5- استفاده از کاغذ دیواری: امروزه در بسیاری از فضاهای اداری از کاغذهای دیواری با طرحهای متنوع استفاده میگردد. ساختار مدولار در مقایسه با طراحی جداول بزرگ جداگانه باعث استفاده بهینه از فضا میشود.

دکوراسیون داخلی اتاق اداری

پارتیشن اداری متحرک از حول محور ریلی کف یا سقف قابل حرکت و جابهجایی است و معمولا برای سالنهای چند منظوره استفاده میشود. قطر دیوارها، ابعاد داکت های برق و جنس سقف ها برای اتصال پارتیشن از نکات مهمی است که می بایست هنگام چک کردن سایز به دقت بررسی گردد. در ادامه به معرفی جنس های مختلف و کاربرد هریک در محیط مناسب آن خواهیم پرداخت. این پارتیشنها در ابعاد و اندازههای مختلف و با انواع متریالها چون چوب، آلومینیوم و شیشه طراحی و تولید میشوند که متناسب با سبک دکوراسیون در بخشهای مختلف سازمانها و شرکتها میتوان از انواع آنها استفاده کرد.

اما باید به شما بگوییم که همین جلوهی بصری زیبا، دسترسی آسان به بخش های مختلف و فضای باز بیشتری که پارتیشنها نسبت به دیوارها در اختیار ما قرار می دهند می تواند تاثیر مستقیمی بر روی ارباب رجوع داشته باشد. هرچه دسترسی به بخش های مختلف راحت تر و دسترسی آسان تر باشد ارباب رجوع رضایت بیشتری خواهد داشت. مزیت این پارتیشنهای محرک اداری وزن سبک آنهاست که حمل و جابهجایی را آسان می کند. دسترسی آسان کارکنان به بخشهای مختلف و همچنین دسترسی مناسب به آرشیو فایلها از جمله مواردی هستند که به هنگام طراحی دکوراسیون فضای اداری بهتر است که در نظر گرفته شوند.

همان قدر که انتخاب رنگ موکت کف و نوع پارتیشن مهم است انتخاب گلدان و گیاه مناسب هم در شکل گیری طراحی داخلی لاکچری یک شرکت تاثیرگذار است. 3- محل قرار گیری مبلمان و میز: نحوه چیدمان میز تاثیر بسیاری بر روی دکوراسیون فضای اداری میگذارد. بر اساس تحقیقات معتبر بین المللی، چیدمان و دکوراسیون دفتر کار، تاثیر مستقیمی روی بهره وری و روحیهی کارمندان دارد. استفاده از تجهیزات مناسب تاثیری مثبت بر روی میزان بهره وری کارمندان میگذارد و حتی موجب جلب اعتماد و رضایت مخاطبان نیز میشود. لوازم و تجهیزات با تزئینات زیبا برای منحصر به فرد نشان دادن فضا به آن اضافه اما از چیدمان لوازم اضافی در محیط خودداری می شود. در طراحی داخلی اداری چیدمان و قرارگیری عناصر و وسایل اهمیت زیادی پیدا میکند، چرا که بر میزان بهرهوری، نوع ارتباطات درون سازمانی، روند کار کارکنان و..

با توجه به تنوع پارتیشن اداری میتوان آنها را در انواع ثابت، متحرک، تکجداره، دو جداره، چوبی، ام دی اف و شیشهای انتخاب و نصب کرد. پارتیشن اداری مدرن را از ترکیبی از فلز و شیشه و پارتیشن اداری کلاسیک را ترکیبی از ام دی اف و چوب میسازند. بنابراین، اگر به دنبال این هستید که در جهت درست طراحی و اجرا دکوراسیون اداری مدرن و شیک داشته باشید، در اینجا 10 نکته برتر برای یک شروع عالی ارائه شده است. به هنگام طراحی دکوراسیون اتاق اداری حتما به عملکرد آن توجه کنید. در این نوع پارتیشن اداری میتوان از پرده کرکره بین شیشهها استفاده کرد یا از بین دوجداره پنلهای آن کابلهای شبکه و برق را عبور داد. بهترین نوع پارتیشن های اداری دوجداره است که به دلیل عایق بودن در برابر صدا و حرارت بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. هم سویی و هماهنگی طراح و پیمانکار باعث می شود خواست هر دو آن ها اجرای یک کار دقیق و دستیابی به نتیجه مورد نظر و نیاز کارفرما به بهترین شکل ممکن باشد.

ضد آب بودن پارتیشن اداری از نکات مهم در مورد انتخاب و نصب پارتیشن بندی اداری است؛ زیرا به دلیل جداسازی و نصب راحت پارتیشن بندی اداری ممکن است برخی مدیران قصد جا به جایی پارتیشن را از مکانی به مکان دیگر داشته باشند. علاوه بر بحث دلنشین بودن فضای اداری، بایستی به بهینه سازی دفتر کار نیز توجه کرد، طوری که بتوان از حداقل فضا نهایت استفاده را برد. برای نصب و اجرای پارتیشن اداری، علاوه بر استفاده از متریال و یراق آلات با کیفیت، شخص نصب کننده نیز باید متخصص و ماهر بوده، تجربه کافی و احاطه کامل بر نقشه اجرایی داشته باشد و مشاورههای لازم را قبل از طراحی و اجرا به کارفرما تحویل داده باشد، سپس شروع به نصب و اجرای پارتیشنهای اداری کند. کارمندی که از نشستن تمام روز در یک میز کاری ضعیف رنج میبرد، احتمال بیشتری دارد که به بیماری های جسمی مبتلا شود که این باعث میشود با انواع دردها درگیر شده و به دنبال آن بازدهی کمتری داشته باشد.

طراحی داخلی اداری با چوب

امروزه با مدرنیته شدن و خلاقیت روز به روز در صنعت دکوراسیون، شرکتها، دفاتر و ادارهها هم تصمیم می گیرند تا دستی به طراحی و چیدمان محیط اداری خود بزنند. با استفاده از این وسایل می توانید نورپردازی مناسب و ایده آلی در محیط ایجاد کنید. این پارتیشن اداری با متریال ام دی اف ساخته شده، نمای ظاهری و حتی فریم بندی آن نیز از جنس ام دی اف بوده و بهدلیل داشتن سطح صاف، قابل روکشکاری و رنگ آمیزی است.

تمام مسائلی که دسترسی شما را به نقاط دیگر شرکت سخت نماید سیرکولاسیون نامناسب نامیده می شود. یک مدیر موفق قطعا می داند شرکتی موفق خواهد بود که تمام کارمندان آن در کنار یکدیگر و با حس دوستی و مسئولیت پذیری در قبال یکدیگر وظایف خود را انجام دهند. که ما در سازینه چوب طراحی های سفارشی شما را با انواع مدل های پارتیشن در رنگها و تقسیم بندی های متفاوت اجرا می کنیم. این نوع پارتیشن اداری انواع متفاوت و نمونههای لوکس دارد و بیشتر با شیشه سکوریت ساخته میشود. اما امروزه پارتیشنهای اداری مدرن با متریالهایی چون شیشه، امدیاف، آلومینیوم و چوب ساخته میشوند. این پارتیشنها معمولا از جنس شیشه، چوب یا امدیاف و بهصورت پانلهای عمودی ساخته میشوند. جنس نرم پارچه مبلها، نه تنها نمای زیبای اتاق مدیر بانک را در ذهن حکاکی میکند بلکه به سادگی آلوده نمیشود و خدمه بانک خیلی راحت میتوانند تمامی آلودگیها و لکههای چربی و دوده را از روی مبل چرمی بزدایند.

پارتیشن تک جداره ظاهری ساده و وزن سبکی داشته که بهراحتی میتوان آن را جا به جا کرد. وجود پارتیشن، حتی اگر یک دیواره ی ساده یا شیشه ای باشد می تواند تاثیر به سزایی در کاهش سر و صدا داشته باشد و کارمندان می توانند بدون اینکه حواسشان به اطراف خود پرت شود با تمرکز بیشتری به کار خود یپردازند و بهره وری بیشتری داشته باشند. ضمن اینکه هر هزینه ای که برای این پارتیشن ها صرف کنید، با جا به جایی به مکانی جدید به هدر نرفته و همواره همراه شما خواهد بود و قابل استفاده است. مزیت استفاده از پارتیشن اداری وقتی مشخص می شود که در طراحی شرکت خود نیاز به جابهجایی و باز کردن یا کوچک کردن یک فضا دارید اما به دیوارهای ثابت که غیر قابل جابهجایی هستند بر می خورید و اینجاست که پارتیشنهای اداری به کمک شما می آیند.

• تنوع در طرح: طرح های رسمی و اشکال مختلف را می توانید برای پارتیشن اداری انتخاب کنید. رنگ های خاموش، ترکیب هایی ملایم و شاد را در داخل خانه ها با طرح خانه مدرن الهامبخش ایجاد میکنند تا آرامش و تجدید قوا را تقویت کنند. توجه داشته باشید که تنوع در طرح و رنگ دیوارپوشهای PVC موجب میگردد بتوانید از هر یک از آنها در هر یک از بخشهای شرکت و یا اداره خود استفاد کنید بهگونهای که میتوانید برای اتاق مدیریت از یک دیوارپوش PVC لاکچری و برای اتاق کارمندان از یک دیوارپوش PVC با رنگ و طرح شد استفاده کنید. اما هزینه آن بالاست و با توجه به نوع استفاده، متراژ و متریال مصرفی آن، تعیین و محاسبه میشود. بهخصوص برای فضاهایی که در آن محدودیت متراژ وجود دارد یا دارای پلان باز است استفاده از پارتیشنهای اداری قابل حمل و جابجایی بسیار کاربردی است. هزینه طراحی داخلی یک واحد اداری به متراژ و نوع خدماتی که کارفرما درخواست می کند، بستگی دارد.

پارتیشن اداری دوجداره به نسبت تکجدارهها عایق صوتی بهتری هستند، قیمت بالاتر و تنوع و زیبایی بیشتری دارند. در پارتیشن اداری شیشهای که قابلیت عبور نور داشته و نوعی عایق صوتی محسوب میشود از شیشههای تک جداره، دو جداره یا منحنی بهصورت مات یا شفاف استفاده میشود. این قابلیت انعطاف پذیری برای بسیاری از مشاغل حائز اهمیت است. در گذشته تنها از چوب بهعنوان متریال اصلی پارتیشنها استفاده میشد که وزن بالایی داشت، نور را از خود عبور نمیداد و در طول زمان آسیبپذیر بود. این سبک طراحی یادگار سدههای گذشته است. طیف وسیعی از متریال های مختلف مانند آلومینیوم، چوب و شیشه و همچنین اجرای سبک های متنوع برای دکوراسیون های داخلی ساختمان های گوناگون، امروزه با پارتیشن اداری در دسترس شما قرار دارند.

در طراحی داخلی اداری مدرن هم این اصل مهم باید رعایت شود.

همچنین مسیرهای عبور و اتاق­ های مختلف واضح با المان­ های مشخص شود. در داشتن یک دکوراسیون فضای اداری شیک و زیبا، یکسری فاکتور تاثیر گذار هستند که با شناسایی و اجرای آنها میتوان به بهترین شکل، فضا را ایجاد کرد. توجه به نکاتی که در ادامه بیان میکنیم بسیار مهم است و شما با رعایت این نکات میتوانید به بهترین نحو از پارتیشن اداری بهرهبرداری کنید. در طراحی داخلی اداری مدرن هم این اصل مهم باید رعایت شود. از مکان تا جریان کار، ما با مشتریان خود در مورد هر جنبه ای طراحی داخلی اداری مدرن مشورت می کنیم. اگر در کنار این پارتیشن ها و در ترکیب آنها از فضاهای سبز نیز بهره ببرید، که ویوهای و دکوراسیون های خارق العاده ای را بوجود خواهید آورد. از مزیت استفاده از پارتیشن اداری این است که می توانید آن ها را هر طور که می خواهید تغییر دهید یا به مکان جدید انتقال دهید.

دکوراسیون داخلی پارتیشن اداری