بهترین مارک های کرم آبرسان پوست صورت خارجی قوی برای پوست چرب جوشدار خشک

موادی مانند هیالورونیک اسید آب را از پوست و هوا جذب کرده و مانع از خروج آب از پوست می شوند. از آن جایی که هیالورونیک اسید می تواند رطوبتی تا هزار برابر وزنش جذب کند، بهترین ماده آبرسان به شمار می آید. برخی از افراد ممکن است گمان کنند که آبرسانی به پوست فقط مربوط به کسانی است که پوست خشک یا کم آب دارند و باید آبرسانی به پوست را انجام دهند ولی در حقیقت آبرسانی به پوست مانند آبرسانی به بدن است. بنابراین لازم است که بدانیم بهترین کرم آبرسان دارای چه ویزگی هایی می باشند. اگر می خواهید پوستی شفاف، نرم، جوان و سالم داشته باشید، برای خرید آبرسان و مرطوب کننده و استفاده روزانه از آن آماده شوید! پوست صورت به مراقبت های روزانه نیاز دارد و یکی از مهم ترین مراحل روتین پوستی استفاده از مرطوب کننده و آبرسان است.

در وهله اول وظیفه کرم های آبرسان این است که موجب تقویت پوست می‌شوند. در مرحله بعد، محصولات آبرسان به‌ دلیل تحریک بافت‌های کلاژن ‌ساز پوست از ایجاد چین و چروک پوست و پیری زودرس آن جلوگیری می‎کنند. این محصولات مراقبتی به دلیل دارا بودن موادی همچون گلیسیرین، اسید لاکتیک، اسید هیالورونیک در ترکیبات خود باعث جذب بیشتر آب در سلول‌های پوستی می‌شوند که نتیجه آن نرمی و لطافت پوست است.

برای شناسایی نوع پوستتان باید پوستتان را کامل شسته و از چربی و آلودگی پاک نمایید. پس از گذشت حدود دو ساعت به سراغ آیینه رفته و با دقت نوع پوست خود را تشخیص دهید. محصولات برند فوق دارای زینک و گلیسیرین هستند و تا 12 ساعت بافت پوست شما را مرطوب و هیدراته نگه می‌دارند. روغن کالاندولا و آفتابگردان نیز از دیگر ترکیبات بایودرما هستند که ضمن تسکین و التیام، آستانه تحمل پوست‌های خشک و حساس را افزایش می‌دهند.

کرم آبرسان مخصوص پوست های خشک و معمولی وچه ۶۰ میلی لیتر

با این حال، اغلب ممکن است که پوست شما با استفاده از تنها یک مرطوب کننده و یا آبرسان عملکرد اصیل بخرید بهتری داشته باشد. برای اینکه مشخص کنید پوستتان به کدامیک نیاز دارد، ابتدا باید بفهمید که پوستتان خشک است یا کم آب. اگر شما پوستی کدر و چهره ای رنگ پریده دارید که خطوط ریز و چروک‌های آن مشخص تر شده اند، به احتمال زیاد پوستتان دچار کم آبی شده و به یک آبرسان نیاز دارد. اگر پوستتان دارای حس خشکی، سفتی و مستعد پوسته پوسته شدن باشد و یا اینکه بافت آن تا حدودی زبر باشد، احتمالاً سطح محافظ پوستتان نمی‌تواند رطوبت را حفظ کند و آب آن سریع تبخیر می‌شود. کرم‌ها و لوسیون‌ها اقلام بهداشتی هستند که برای محافظت، مرطوب‌کنندگی و نرم کنندگی استفاده می‌شوند. یک ضد آفتاب حاوی ترکیبات آبرسان نیز از خشک شدن دوباره صورت می‌تواند جلوگیری کند.

  • اگر فکر می‌کنید که پوستتان خشک و کدر به نظر می‌رسد و چین‌وچروک‌های آن بیشتر از حالت عادی دیده می‌شود به احتمال زیاد پوستتان دهیدراته شده است.
  • تمام سعی تیم به نظر بر این است تا با بررسی و مقایسه لیستی از بهترین محصولات را به شما معرفی کنیم.
  • کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردنتان بمالید و به‌آرامی ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود و تاثیر خود را بگذارد.
  • این کرم حاوی عصاره‌های بامبو، بردوک و مورینگاست که PH پوست را هم تنظیم می‌کند.
  • بنابراین پیش از سفارش، حتما عکس مرطوب کننده انتخابی خود را چک کنید تا مدل مورد نظرتان را به درستی انتخاب نمایید.
بهترین مارک های کرم آبرسان پوست صورت خارجی قوی برای پوست چرب جوشدار خشک بنابراین تبادل رطوبت در پوست به خوبی صورت می‌گیرد و مشکلاتی برای پوست‌های چرب و جوشدار ایجاد نمی‌کنند. محصول نرم‌کننده «نوروا» سری «Aquareva» مدل ، یک کرم آبرسان قوی برای انواع پوست است. این محصول را به کسانی توصیه می‌کنیم که در طول روز طولانی‌مدت در معرض اشعه‌های مضر خورشید قرار دارند و بنابراین پوست خشک و گاه ملتهب دارند. ساسکین آبرسانی فرانسوی است که به عنوان نرم‌کننده قوی برای پوست‌های خشک و دهیدراته شناخته شده است. این کرم حاوی ویتامین E و ویتامین B5 است که به همراه اسید هیالورونیک با پیری زودرس مقابله می‌کند.

بهترین کرم آبرسان پوست خارجی