بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-بک لینک گلدلینک

به طور حتم اولین تصمیم شما و اکثر کاربران، ترک سایت خواهد بود. بک لینک به لینک‌هایی گفته می‌شود که از سایت‌های دیگر به سمت سایت شما روانه می‌شوند. بک لینک‌ها یکی از اساسی‌ترین فاکتورهای رده بندی نزد گوگل و تمامی موتورهای جستجو شناخته می‌شوند. بک لینک گرفتن به این معنا است که سایت یا رسانه‌ای درمورد رسانه شما حرف می‌زند یا شما را تایید می‌کند. به طور کلی، هر چه بک لینک‌های خوب شما بیشتر باشد، رتبه بهتری کسب خواهید کرد و گوگل به سایت شما، نگاه بهتری خواهد داشت. بک لینک یکی از اصلی‌ترین عواملی است که می‌تواند روند کاری سایت شما را تحت تاثیر قرار دهد.

تبادل لینک یا پیوند متقابل

بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-بک لینک گلدلینک

اگر می‌بینید تلاش‌هایتان جواب نمی‌دهد، سریع به دنبال خرید لینک نروید! بک لینک هایی که به صورت nofollow تعریف می شوند عمدتآ جنبه تبلیغاتی دارند ولی در سئو بی تاثیر نیستند و حتی بعضی از آنها بسیار موثر می باشند. تنها لینک های دائمی می توانند رتبه شما را به شکلی افزایش دهند که در آینده با افت رتبه مواجه نشوید. پس برای طبیعی سازی و البته گرفتن نتیجه بهتر حتما مقاله های دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا اینستاگرام را مطالعه نمایید. اگر ساخت لینک آسان است ، هر کس می تواند آن را انجام دهد ، و همه به آن عادت کرده اند.

نقش بک لینک در سئو سایت

اینطور که معلوم است بکلینک های باکیفیت، دارای یک سری خصوصیات کلیدی یکسان هستند. به خاطر داشته باشید که باید به لینک وب‌سایت خود امضاء انجمن را اضافه نمایید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. سرعت بارگزاری وب‌سایتتان را افزایش دهید و تمامی ایرادهای فنی که در آن وجود دارد را برطرف کنید. شما میتونید همین الان برای برندسازی خودتون از خدمات طراحی لوگو، طراحی نام برند و طراحی شعار برند ب م م استفاده نمایید یا حداقل مقاله ی دامنه چیست را مطالعه کنید.

بنابراین ساخت بک لینک رایگان اهمیت پیدا می‌کند و بسیار مفید و موثر خواهد بود. در این بخش به معرفی روش‌هایی برای ایجاد بک لینک رایگان خواهیم پرداخت. تیم یاسئومی با چندین سال تجربه در زمینه بهینه سازی و سئو سایت‌های خارجی و ایرانی می‌تواند بهترین خدمات بک لینک را برای شما ارائه دهد. بک لینک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رده بندی نزد گوگل شمرده می‌شود و در صورتی که استراتژی دریافت بک لینک مناسبی نداشته باشید، احتمال شکست شما وجود دارد.

اگر در مدت کوتاهی تعداد زیادی برای سایتتون لینک بسازید مشمول جریمه گوگل خواهید شد و کلمه کلیدی موردنظر پنالتی خواهد شد. پاسخ ما خلاف افراد ناآگاه در حوزه سئو برای بعضی از وب‌سایت‌های خاص مثبت است. البته با داشتن شرایطی شما می‌توانید برای سایت خود لینک بخرید و حتی بر خلاف نظر این افراد رشد بسیار قابل قبولی هم داشته باشید. در لینک فالو گوگل در سایتی که به شما لینک داده به محض اینکه به آن لینک رسید از طریق آن لینک وارد محتوای مربوط به سایت شما شده و رتبه بالاتری را برای شما در نظر خواهد گرفت.

متن لینک یا انکر تکست چیست؟

با جستجوی عبارت بالا در گوگل و با استفاده از علامت منها، آدرس وب‌سایت یا وب‌سایت‌های خودتان و شبکه‌های اجتماعی را، از نام برند یا نام مورد نظر مستثنا می‌کنید. به‌علاوه می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Google Alertsاطلاع‌رسانی از طریق ایمیل را برای این کوئری فعال کنید تا به صورت روزانه یا هفتگی از ذکر عنوان برندتان در سایت‌های دیگر اطلاع پیدا کنید. به تعداد دفعات به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و تعداد کامنت های کاربران وب‌سایت موردنظر توجه کنید. با استفاده از لینک‌های مرتبط، نه‌تنها گوگل را خشنود می‌کنید، بلکه به دلیل تناسب محتوای دو وب‌سایت لینک دهنده و گیرنده لینک، مشتریان بالقوه بهتر و مناسب‌تری را نیز به دست خواهید آورد. Haro مخفف کلمه “Help a Reporter Out” است (یعنی به یک گزارشگر کمک کن). و یکی از بهترین روش ها برای گرفتن بک لینک های با کیفیت از سایت های خبری است.

محتوای ۱۰ برابر چیست؟ شما متوجه شده اید که سایت رقیب شما برای یک صفحه و محتوای به خصوص لینک و رنک بسیاری دریافت کرده است، ولی در سایت شما محتوای مشابه به آن وجود ندارد. فقط در این شرایط شما می توانید جایگاه بهتری را نسبت به رقیب خود پیدا کنید. شما باید دلیل به گوگل بدهید که محتوای شما را با سایتی عوض کند که هم اکنون دارد به خوبی کار خودش را انجام می دهد و کاربران نیز از ان ها راضی اند. این گونه محتوای ۱۰ برابر راه بسیار خوبی برای بدست اوردن رنک و لینک برای سایت شما است.

  • به طور اصولی هم همیشه صفحه اصلی سایت و بعد از آن صفحات دسته بندی، بک لینک های بیشتری دریافت میکنند.
  • به این صورت که در شبکه‌های اجتماعی مختلف حساب کاربری ایجاد می‌کنید و لینک وب سایت خود را در آن قرار می‌دهید.
  • اعتبار دامنه یا Domain Authority یک امتیاز بین 1 تا 100 است که کیفیت یک وبسایت را اندازه‌گیری می‌کند.
  • کمی پیش، در جایی خوندم که وب سایت یکی از شرکت های بزرگ خدمات سئو، از کار افتاده.
  • استفاده از این نوع خدمات، منحصر به مدیران وب‌سایت بهترین روش بک لینک (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) و رایگان است.
یا بعبارتی، اغلب بهتر است لینک بیلدینگ در سایت‌های مختلف اتفاق بیفتد نه در یک سایت. یعنی بهتر است 100 لینک از 100 سایت مختلف بگیریم تا اینکه 1000 لینک از یک سایت دریافت کنیم. وقتی یک سایت به یک سایت دیگر بکلینک می‌دهد، گوگل دوست دارد که ببیند این دو سایت به هم مرتبط هستند. در داخل محتوا اشاره‌ای دارد به اینکه چه زمانی نیاز به تغییر DNS های سایت خواهیم داشت.

بک لینک یا Backlink چیست ؟ بکلینک‌ ها لینک‌هایی هستند که از سایر وب‌سایت‌ها به سایت ما پیوند می‌شوند. تاثیر بک لینک در سئو بستگی به تعداد و کیفیت بکلینک ها دارد (هرچند کیفیت مهمتر است). به تلاش‌های هدفمندی که در راستای گرفتن بک لینک انجام می‌شود لینک سازی یا لینک بیلدینگ نیز می‌گویند. در ادامه با این مفاهیم بیشتر آشنا می‌شویم و درباره نحوه دریافت بک لینک نیز صحبت می‌کنیم. سایت شما را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، رسانه‌های اجتماعی یا تبلیغات دهان به دهان بشناسند و به صفحه ی سایتتان لینک بدهند.

با استفاده از سایت‌ سازهای دائمی و باکیفیت می‌توان برای وب‌سایت خود بک لینک دائمی ساخت. از آنجا که کنترل لینک‌های داخلی راحت‌تر و در دسترس‌تر است، شاید بتوان یکی از راحت‌ترین روش‌های لینک‌سازی را مربوط به لینک‌های داخلی دانست. موتورهای جستجو می‌توانند از طریق سنجش صفحات سایت، ساختار سایت را شناسایی کنند. وب‌سایت‌هایی که در فعالیت خود این موارد این را در نظر می‌گیرند، از کیفیت بالا و اعتبار بیشتری برخوردارند و کاربران خود را راضی‌تر می‌کنند. اما در صورتی که وب‌سایتی این موارد را در کار خود لحاظ نکند، کیفیت و اعتبار کار خود را پایین می‌آورد.