خدمات شبکه و زیر ساخت شرکت سامانه های هوشمند پارسیان شبکه

منظور از مشتری در اینجا رایانه‌ای است که درخواستی را به سرور ارسال می‌کند و سرور باید به آن پاسخ دهد. سرور دستگاهی پیشرفته است که باید همیشه روشن باشد و سرویس‌هایی را به سایر دستگاه‌ها ارائه نماید. کارشناسان دایان نت تمامی خدمات مربوط به سرور های HP و Dell را به مشتریان خود خدمات شبکه ارائه می دهند. در یک مفهوم گسترده، پشتیبانی شبکه با هر چیزی که شبکه کامپیوتری سازمان شما را فعال و آپدیت نگه می دارد ربط پیدا می کند. پشتیبانی شبکه این اطمینان را می دهد که دستگاه های شما سالم هستند و سخت افزار، نرم افزار و دستگاه های جانبی شما سازگار و کار می کنند.

از سرور های فیزیکی جداگانه استفاده می‌شد.این داده ها بر اثر عوامل انسانی، ویروس و باج افزار، و مشکلات سخت افزاری در معرض خطر قرار دارند. بر اساس حساسیت موضوع سیستم های مختلف پیشنهاد شده و به انتخاب شما، سیستم بک اپ گیری منظم و مطمئن با روش مناسب تدوین شده و راه اندازی می شود. با اجرای ساختار Onsite و Offsite و بهره گیری از سرور های تیما شبکه، امنیت حفظ داده ها را دو برابر میکنیم. کارشناسان پشتیبانی شبکه می توانند حدود 90 درصد از مشکلات شبکه را به صورت آنلاین و ریموت از راه دور برطرف کنند. 10 درصد از دیگر مشکلات مربوط به مواردی می شود که نیاز به قطع اینترنت دارند و یا اینکه نیازمند بررسی سخت افزاری می باشند که به ندرت اتفاق می افتند و کارشناسان پشتیبانی شبکه وظیفه دارند کمتر از 24 ساعت در مجموعه کارفرما حضور پیدا کرده و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

مجازی سازی مجازی‌ سازی برای اولین بار درجهت استفاده بهینه از سخت‌ افزار و منابع پردازشی طراحی شد. در گذشته برای اجرای سرویس های مختلفی مانند دیتابیس، اپلیکیشن سرور و … از سرور های فیزیکی جداگانه استفاده می‌شد. و خدمات شبکه متناسب با نیاز کارفرمایان توانسته مشتریان بسیاری را راضی نگهدارد. خدمات شبکه به مجموعه ای از فعالیت ها گفته می شود که برای نصب، راه اندازی،‌ تعمیرات و رفع نقص و مدیریت زیرساخت های فناوری و اطلاعات یک نهاد انجام می شود. در شبکه هایی که سرویس اکتیودایرکتوری پیاده سازی شده، علاوه بر پکاپ ویندوز سرور، می توان از اطلاعات مربوط به اکتیودایرکتوری پشتیبان گیری کرد. در صورت بروز خطا در این سرویس خدمات شبکه بسیار سریع شرایط به حالت قبل برگشته و لازم به برگرداندن بکاپ ویندوز سرور نخواهد بود.

دلایل ارجحیت قراداد نگهداری شبکه کامپیوتری ، سیستم های مخابراتی و نظارتی بر موردی

ما خدمات حضوری و دورکاری شبکه را به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با انطباق بر مقررات و خدمات مدیریت شده به سازمان ها، موسسات و مشتریان شرکتی ارائه می دهیم. مرکز عملیات شبکه تکنویار متشکل از متخصصان شبکه با تجربه و آموزش دیده برای ارائه مدیریت ایمن و خدمات پشتیبانی شبکه است. ما برای شرکت‌های کوچک و متوسط تا شرکت های بزرگ، راه‌حل‌های مقرون‌ به‌ صرفه‌ای ایجاد می‌کنیم که به شما کمک می‌ کند تا بهترین عملکرد و بهره‌ وری را با امنیت بالا برای شبکه کامپیوتری خود به دست آورید. ما کل شبکه شما از جمله روترها، سوئیچ ها، سرورها و سایر دستگاه‌های شبکه را با ابزارهای مدیریت قدرتمند با بهترین شیوه‌های صنعت شبکه مدیریت و نظارت می‌کنیم. سعی می‌کنیم راه حل هایی برای حل مشکلات پیدا کنیم که اقتصادی بوده و کم هزینه باشند.

صاحبان مشاغل می توانند به صورت حضوری، آنلاین و یا تلفنی با مشاور ارتباط بگیرند و همه ی راه کارهای لازم را دریافت نمایند. صاحبان کسب و کارها برای اینکه بتوانند خودشان را با این رشد هماهنگ کنند باید شرکت خود را مجهز به تجهیزات شبکه کنند. اولین سیستم‌های رایانه‌ای و بسیار ابتدایی صرف نظر از ارائه خدمات در سال‌های ۱۹۵۰ به مردم ارائه شد. به مرور زمان کاربرد این سیستم‌ها به حدی افزایش یافت که برای بهینه‌سازی شبکه تعداد خدمات توسعه یافت. باتوجه به اینکه در برخی نهادها نیاز به برخط بودن دائم شبکه ها وجود دارد، بنابراین ضروری است که برای رفع مشکلات احتمالی به شرکت هایی که خدمات شبکه را انجام می دهند این امورات رابرون سپاری کرد.

مهمترین مزیت های خدمات نصب و راه اندازی شبکه

شما همچنین می توانید وب سایت ها، ایمیل ها و پرونده های سرور، سیستم های لینوکس، ویندوز، روترها و بسیاری دیگر را تحت نظارت داشته باشید. در رابطه پشتیبانی سخت افزار نیز به همین صورت است، کارشناس پشتیبانی شبکه اطلاعات کلی درباره سخت افزار های مختلف دارد و می تواند ایراد های کلی که بیشتر کامپیوتر ها با آن ها مواجه می شوند را شناسایی کند و قطعه جایگزین را خریداری کرده و نسبت به تعویض آن اقدام کند. پشتیبانی شبکه و سخت افزار نیز به هم وابستگی زیادی دارند اما فراموش نکنید که بسیاری از کار ها باید به طور تخصصی انجام شود تا بهترین نتیجه در کوتاه ترین زمان حاصل شود. در قرارداد پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان به صراحت درباره عدم افشای اطلاعات صحبت شده است که میتواند نگرانی شما را در این رابطه برطرف سازد. همچنین بسیاری از سازمان ها برای استخدام کارکنان در قراردادشان بند عدم افشای اطلاعات را گنجانده اند.

پشتیبانی شبکه به مجموعه خدماتی که در جهت حفظ و نگهداری، رفع ایراد و اشکالات احتمالی و بالا بردن ضریب امنیت و پایداری زیرساخت و تجهیزات شبکه، نرم افزار و اطلاعات یک شرکت و یا سازمان، انجام میگردد گفته میشود. پشتیبان شبکه نیز به فرد یا شرکتی که مجموعه فعالیت های فوق را مدیریت میکند و یا انجام میدهد گفته میشود. پشتیبان شبکه می تواند یک فرد و یا یک شرکت متخصص باشد که در حوزه پشتیبانی شبکه مهارت و تخصص دارد. مدیریت و نگهداری از شبکه های کامپیوتری باید توسط افراد مجرب و با تجربه انجام شود تا خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار و نگهداری از سیستم ها به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

  • وظیفه تک دیتا ارائه خدمات شبکه به شرکت‌هایی است که به اهمیت و مزایای برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات واقف هستند و نگهداری شبکه خود را به یک تیم متخصص سپرده اند.
  • شرکت خدمات شبکه پیراسیس پس از جلسه حضوری با شما و پس از آنالیز شبکه کامپیوتری شما، بر اساس نیازهایتان یک پروپوزال فنی و مالی به شما ارائه می‌کند.
  • برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به دنبال آن هستند تا با صرف کمترین هزینه بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در این حوزه دریافت نمایند.
  • قطعا موسساتی که وظایف حساس اقتصادی را برعهده دارند به دنبال این هستند که شبکه در بی نقص ترین حالت ممکن طراحی، اجرا و پیاده سازی شود.

خدمات شبکه و زیر ساخت شرکت سامانه های هوشمند پارسیان شبکه

به همین خاطر، ما در پیراسیس قیمت ها را به صورت تعرفه های ثابت در نظر نمی‌گیریم. ارائه تعرفه‌های کارشناسی‌نشده از طرف یک شرکت خدمات شبکه معمولاً در آینده‌ای نه چندان دور به تحمیل هزینه های جدید و اضافی به شما، ختم می‌شود. وقتیپشتیبانی شبکهرا به یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات شبکه برون سپاری می‌کنید، آنها در مسائل مختلف راهکارهای جدید و خلاقانه‌ای دارند که به باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد.

سیستم های کنترل دسترسی