خریدلپ تاپ استوک قسطی قرمزاستوک خرید اقساطی لپ تاپ استوک از قرمز استوک

در این بخش تنظیمات کاربردی مختلفی را به شما آموزش می‌دهیم که از طریق آن‌ها بتوانید ارتباط بهتر و آسان‌تری با گوشی هوشمند خود برقرار کنید. در انتهای این بخش گزینه‌ای به نام Parental controls وجود دارد که برای والدین طراحی شده است. شما از طریق این گزینه می‌توانید برای استفاده فرزندتان از بازی‌ها و برنامه‌ها و همچنین میزان استفاده محدودیت تعیین کنید. گزینه‌ی Finger sensor gestures برای این است که شما بتوانید از حسگر اثر انگشت برای باز کردن کنترل سنتر استفاده کنید. این قابلیت زمانی بسیار کاربردی می‌شود که بخواهید با یک دست با گوشی کار کنید.

همچنین با توجه به سیستم پردازشی و کارت گرافیک گیمینگ قدرتمند، می‌توانید سایر کارهای حرفه‌ای مانند تدوین ویدیو و انیمیشن و طراحی و… لپ تاپ ۱.۶۹ کیلوگرمی اچ پی را می‌توانید با صفحه نمایش IPS دریافت کنید. این صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بوده و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در اختیار شما خواهد بود. قابلیت لمسی برای این صفحه نمایش تعریف نشده است و از محصولی با این رده قیمت هم انتظاری نداشتیم. پردازنده لپ تاپ این‌بار از طرف AMD ساخته شده است و سری رایزن ۳ می‌تواند گزینه خوبی برای این محصول باشد. فرکانس پردازنده در حد ۲.۶ گیگاهرتز بوده و در حالت توربو هم می‌تواند به ۳.۸ گیگاهرتز افزایش پیدا کند.

قیمت لپ تاپ استوک چقدر است؟

فراموش نکنید قطعات سیستم شما تعیین کننده است و نمی‌توان برای همه کیس ها یک صفحه خانگی مرتبط نسخه مشترک پیچید. یک کیس خوب باید در کنار پشتیبانی از نصب قطعات مورد نیاز شما، از کیفیت و تهویه مناسب نیز برخوردار باشد. دقت داشته باشید حتماً کیس دارای فضای کافی برای نصب مادربرد، کارت گرافیک، پاور و درایوهای ذخیره سازی مورد نیاز شما باشد. گاهی قطعاتی که فکرش را هم نمی‌کنید موجب کُندی و گلوگاه سیستم نمی‌شوند. تصور کنید قطعات پرقدرتی برای کار با ویدئو تهیه کرده‌اید اما ویدئوها و فایل‌های پروژه‌تان بر روی یک هارد دیسک مکانیکی ذخیره شده است.

این قبیل افراد هم می‌توانند به برن مورد نظر مراجعه کرده و از بین چند گزینه معرفی شده، یک مورد را با بهترین قیمت انتخاب کنید. امکان خرید هر کدام از این موارد در بازار فراهم شده است و می‌توانید به سراغش‌شان بروید. بنابراین باید نوع استفاده (کاربری) تان مشخص باشد تا بدانید باید بر روی کدام قطعات بیشتر هزینه کنید و کدام قطعات کم اهمیت‌تر یا حتی بی اهمیت هستند. برای نمونه یک کامپیوتر کاری معمولاً به پردازنده قوی و حجم بالایی حافظه رم نیاز دارد اما کارت گرافیک می‌توانند در حد گرفتن خروجی تصویر اهمیت داشته باشد.

هر نوع سیستم‌عاملی را هم می‌توانید روی لپ تاپ اجرا کرده و به کارهای روزمره خود برسید. اجرای برنامه‌ها در لپ تاپ نسبتا سریع اتفاق می‌افتد، اما انتظار شما هم باید در حد و اندازه و سری این لپ تاپ باشد. بدنه باریک لپ تاپ کمک می‌کند که قابلیت حمل و ارگونومی آن بالاتر برود و نامی مانند ایسوس، مطمئنا از بدنه‌ای همراه با مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده است. این لپ تاپ مشخصا از درایو نوری استفاده نمی‌کند و پورت‌های متعدد USB برایش تدارک دیده شده است.

بررسی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی Z Fold 4 ؛ ترکیب سخت‌افزار قدرتمند با نرم‌افزار بهینه

با سپاس از اینکه تا پایان راهنمای خرید بهترین سیستم کامپیوتر همراه ما بودید. در صورتی که به دریافت مشاوره نیاز دارید، لطفاً سوال خود را با قید بودجه و انتظارات و استفاده تان در بخش نظرات زیر همین مطلب مطرح کنید تا توسط کارشناسان شهرسخت افزار به آنها پاسخ داده شود. سیستم پیشنهادی فوق از پردازنده میان رده قوی، کارت گرافیک پرقدرت انویدیا و قطعات پرسرعت برخوردار است که آن را برای اغلب استفاده های خانگی، کاری، گیمینگ و اجرای برنامه های تخصصی مناسب کرده است. اهمیت مادربرد در خرید کامپیوتر یا پی سی از اسم آن به خوبی پیداست اما خوشبختانه امروزه مادربردهای معمولی هم امکانات قابل قبولی دارند و دیگر نیاز نیست سراغ مادربردهای گران قیمت بروید. در عین حال باید مادربرد انتخابی حتماً از نظر درگاه‌های ارتباطی، شکاف‌های توسعه و حجم و سرعت حافظه رم قابل نصب با نیاز شما و دیگر قطعات سیستم هم خوانی داشته باشد.

در لپ تاپ گرید B ممکن است در صفحه نمایش خطوط ریز و خش‌هایی وجود داشته باشد اما به هیچ عنوان پیکسل سوخته در صفحه نمایش ندارند. لپ تاپ استوک گرید B معمولا کارایی مناسبی دارند اما تعویض یا خرابی تعدادی از پورت ها در این گرید لپ تاپ‌ استوک مشاهده می‌شود. قیمت لپ تاپ استوک چقدر است؟ مطمئنا قیمت لپ تاپ استوک نسبت به لپ تاپ‌های آکبند ارزان‌تر است و به همین دلیل پر طرفدار هستند. همانطور که گفتیم این لپ تاپ ها دارای درجه‌بندی هستند که قیمت آنها نسبت به درجه بندی مشخص می‌شود.

خریدلپ تاپ استوک قسطی قرمزاستوک خرید اقساطی لپ تاپ استوک از قرمز استوک

یادتان باشد اگر قرار است رایانه شخصی خود را پیوسته حمل و جا به جا کنید، توجه به اندازه کلی آن برایتان بسیار حائز اهمیت است. و با استفاده از آن توانسته باشید لپ تاپ مناسب رندرینگ خود را انتخاب کنید. اگر در رابطه با این مقاله سوال یا پیشنهادی داشتید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید. طراحی شاسی لپ‌تاپ TUF Gaming F17 FX707ZM-A بسیار حرفه‌ای و جوان‌پسند است. خروجی‌های فن این لپ‌تاپ در پشت دستگاه قرار گرفته و زمانی که روی پا باشد گرمای زیادی حس نمی‌شود.

  • در این صورت زمانی که بیش از ۴ ساعت در روز مشغول استفاده از گوشی باشید با هشداری مواجه می‌شوید.
  • در نظر داشته باشید که این کار را در محیطی ساکت انجام دهید تا سر و صدای اطراف تأثیری به روی عملکرد گوش‌های شما نداشته باشد.
  • رزولوشن صفحه نمایش در حد ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و با طراحی مات در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • یک لپ تاپ گیمینگ سبک و با ضخامت کم از کمپانی ایسر با قیمت 1600 دلار در میان لیست بهترین‌ها به چشم می‌خورد.
  • اما در واقع در بسیاری از موارد نتیجه خرید لپ تاپی با قیمت بالاست که در عمل از بخش زیادی از توان آن استفاده نمی کنیم.
  • آخرین نسخه از این لپ تاپ فوق‌العاده که در اواخر سال 2018 روانه‌ی بازار گردیده است، بخوبی می‌تواند از پس ویرایش عکس‌های بسیار سنگین، براحتی بربیاید.

در عوض، این برند لپ تاپ‌های مخصوص بازی را با اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش می‌سازد. لپ‌تاپ‌های آن‌ها به خاطر گرافیک و عملکرد کلی بازی‌شان شناخته می‌شوند. قدرت پردازش استثنایی روی صفحه‌نمایش، قیمت‌های بالای این مارک را توجیه می‌کند. ASUS Zenbook 13 یکی از جذاب‌ترین و پریمیوم‌ترین طراحی‌هایی را که دیده‌ایم، نمایشگر عالی 1080p و عمر باتری طولانی دارد. برند چینی کامپیوترهای لپ‌تاپ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در جهان شناخته می‌شود و دستگاه‌های آن در بین کاربران مقرون‌به‌صرفه بسیار محبوب است. وقتی صحبت از سری لپ‌تاپ‌ها به میان می‌آید، HP دارای رایانه‌های قابل‌تبدیل، لپ‌تاپ‌های بدون فن، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های جداشدنی 2 در 1، لپ‌تاپ‌های پایه، ایستگاه‌های کاری پیشرفته و غیره است.

گوگل پلی هشدار داد: روبیکا از اطلاعات شخصی کاربران جاسوسی می‌کند (بروزرسانی: مشکل حل شد)