خرید تلویزیون شهری در تهران

در این مقاله قصد داریم که دربارهی مدلهای مختلف ویدیو وال، تاریخچه این دستگاهها، دیجیتال ساینیچ و کاربردهای آن، تفاوتهای ویدیو وال با تلویزیونپهای معمولی و ابعاد این دستگاهها، توضیح مختصری ارائه دهیم. ابعاد این کابینت ها معمولا مربعی شکل است و در هر اندازه ای که نیاز به استفاده باشد بهم بسته می شوند. با استفاده از تلویزیون های شهری می توانید تبلیغات خود را در داخل شهرها، خارج شهرها مانند (بزرگراه، اتوبانها) با دید بهتری انجام دهید. به طور کلی مانیتور صنعتی دارای قاب پهن تری نسبت به ویدیو وال است و در مشاغل کوچکتر مانند رستوران ها، پاساژها، ادارات و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و از آن می توان تنها به صورت یک مانیتور جدا هم ا استفاده کرد. فرایند همزمانسازی میتواند به صورت خودکار به وسیلهٔ یک ماژول سنکرون ساز خودکار انجام گیرد. ممکن است پس از مدتی کار کردن هر ک از ماژول های به کار رفته در تابلو خراب شده و نور نداشته باشد که در این صورت می توان این ماژول را بک ماژول سالم جایگزین کرد.

با توجه به اینکه خرید تلویزیونهای شهری برای تبلیغات بسیار سخت است و نصب آنها در چهارراه یا در کنار بزرگراهها به امتیازات ویژهای نیاز دارد، تیمهای تبلیغاتی از خرید چنین تلویزیونهایی منصرف میشوند و ترجیحاً به سراغ ویدئو وال گزینه اجاره میروند. با توجه به اینکه تلویزیونهای خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیطهایی را برای مدت طولانی ندارند، برندهای شاخص تولید کننده سیستمهای تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید یا ویدئو وال نموده اند. از مزایای مهم استفاده از مانیتور صنعتی یا ویدئو وال صنعتی در درجه اول نصب آسان، فیکسچرهای کمتر و نیاز به نگهداری کم آنها می باشد که هیچ دردسر و هزینه ای برای بروزرسانی دستی نمایشگرها وجود ندارد. استفاده از این روش تبليغاتی به دلیل هزینه بالا برای همه کسبوکارها مقدور نیست و تنها شرکتها و سازمان خاصی قادر به انجام اینگونه تبلیغات میباشند.

تلویزیون شهری

دوربین های مداربسته همانطور که قبلا هم گفته شد امروزه با شناخت زیادی که در بین مردم پیدا کرده اند روز به روز به تعداد صرف کنندکان آنها افزوده می شود بطوریکه امروزه در انواع مکانهای بازو بسته شاهد این هستیم که از دوربین های مداربسته بمنظور بالا بردن میزان نظارت و امنیت در اماکن استفاده می شوند و از سوی دیگر این سیستم های نظارتی با پیشرفت تکنولوژی دارای انواع مختلفی از نظر ظاهری و کارایی می باشند که برای اینکه در هنگام خرید بهترین نوع مناسب را انتخاب کنیم بهتر است تا با یک فرد در این زمینه مشورت های لازم را داشته باشیم.

فریم های باریک روی صفحه نمایش دیجیتال که فاصله بین بزل تا بزل آن ها نزدیک به 9/. میلی متر است و هنگام نزدیک شدن، مرزهای صفحه نمایش تقریبا غیر قابل تشخیص هستند که باعث می شوند تصاویر با وضوح عالی به نظر برسند. از آیتم های مهم که در هنگام خرید مانیتور صنعتی باید در نظر داشته باشید عبارتند از: سایز مانیتور صنعتی (که با اینچ تعیین می گردد) رزولوشن تصویر مانیتور، تعداد رنگ قابل نمایش، پورت های مانیتور، کنتراست تصویر و برند مانیتور صنعتی.

در ساده ترین حالت می توانید فیلم ها را روی فلش بریزید و به تلویزیون بزنید ، یا اینکه می توانید از راه دور مثلا از تهران به تلویزیونی که در نصف جهان اصفهان قرار گرفته فیلم را ارسال کنید تا پخش شود. سیستم ویدیو وال یک نمایشگر عریض صنعتی و یکپارچه با قابلیت انعطاف پذیری بالا در تعریف تعداد صفحه های نمایش و چیدمان متنوع تصاویر است که قابلیت استفاده در 24 ساعت شبانه روز در هفت روز هفته را دارد و بهترین گزینه برای تبلیغاتی موفق می باشد.

ویدئو والهای مدل VHR-R سامسونگ سری جدید از نمایشگرهایی هستند که با طراحی مدرن، نصب آسان و راحت، کالیبراسیون پیشرفته و طیف گستردهای از قابلیتهای متنوع توانسته خیال کسبوکارها را از بابت داشتن نمایشگری پیشرفته و همه فن حریف آسان کند. چنانچه در فرآیند تحویل، نصب و کالیبراسیون این نمایشگرها غفلتی صورت گیرد زحمات مالی زیادی به کسبوکارها وارد میشود. البته به دلیل هزینه های زیاد تولید، پخش گستردهای از تلویزیون های رنگی صورت نگرفت تا اینکه در سال ۱۱۲۵ تولید و عرضه ی گسترده تلویزیون های رنگی در بازار شروع شد. از جمله برندهای معتبری که ویدئووال را تولید و عرضه می کنند می توانیم ویدئو وال سامسونگ، ویدئو وال ال جی، ویدئو وال پاناسونیک، ویدئو وال شارپ و ویدئو وال فیلیپس را نام ببریم. درواقع تلویزیون شهری اصطلاحی میباشد در خصوص تابلو های غول پیکری که اغلب در کنار چهار راه ها، اتوبان ها، استادیوم های ورزشی، بزرگراه ها یا پارک ها بر روی دکل های بزرگی نصب می شوند و تصاویر ویدیویی را به طور رنگی پخش می کنند.

قطعات تابلو روان

تلویزیون های فضای باز یا بصورت سازه ای در مکان نصب می شوند و یا به بدنه ساختمان ها متصل می شوند. در این حالت بدنه نمایشگر آب بندی می شود و معمولاً در زیر لبه های ساختمان یا در پنجره نصب می شود. گاه برای مانیتورینگ و اتاق های کنترل و گاه برای مصارف تبلیغاتی یا تفریحی مورد استفاده قرار می گیرند. اما ویدئو وال ها به دلیل قابلیت پخش نمایش یکپارچه از چندین مانیتور تشکیل شده که یک تصویر عریض واحد را نمایش میدهد، همچنین میتوان از هر مانیتور برای نمایش همزمان چند تصویر یا ویدئو استفاده کرد.

در اغلب مشاغل و صنایع به دلیل حجم کاری بالایی که دارند نیاز به روشن ماندن مانیتور به صورت مداوم دارند و این نمایشگرهای صنعتی به خوبی از عهده این کار بر می آیند و دچار مشکلاتی از قبیل گرم شدن بیش از حد، سوختن و پیکسل پیکسل شدن در هنگام نمایش نمی شوند. در ادامه ضمن آشنایی با قابلیتهای این ویدئو وال سامسونگ، ۱۳ نکته ضروری که در هنگام خرید یک نمایشگر ویدئو وال میبایست در نظر داشته باشید را با هم مرور میکنیم. مشخصه بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد رنگ ماژول ال ای دی است.ماژول LED موجود در بازار در انواع ماژول LED تک رنگ, ماژول سه رنگ , ماژول هفت رنگ و ماژول LED فول کالر عرضه می شوند. همچنین او در سال ۱۹۲۵ تلویزیون رنگی ماکنیکی را عرضه کرد. به همین دلیل است او که به عنوان مخترع اصلی تلویزیون یاد میشود.

تابلو روان LED با توجه به شفافیت، درخشندگی و تبدیل سریع اطلاعات آنالوگ به دیجیتال قابلیت استفاده برای مراکز مالی، حفاظتی، استادیومها، فرودگاهها، فروشگاهها، میادین برگزاری مسابقات و تابلوی دستورات راهنمایی و رانندگی در بزرگراهها را فراهم می آورد. با توجه به مشخصات فنی و ظاهری کامل تر ویدئو وال ها ، قیمت ویدئو وال ها نسبت به مانیتور های صنعتی بیشتر می باشد. متأسفانه با افزایش قیمت دلار قیمت تلویزیونهای شهری نیز در کشور ما رشد بسیار زیادی داشته است و بسیاری از کسانی که میتوانستند مشتریان بالقوه این محصول باشند، در حال حاضر برای خرید این محصول مردد هستند. ویدئووال یا مانیتور صنعتی قیمت بالایی دارند که این موضوع باعث شده است صاحبان مشاغل ویژگی های این تلویزیون صنعتی را نادیده بگیرند و از مانیتورهای با مصارف خانگی و شرکتی برای کار خود استفاده کنند. با توجه به تعداد نمایشگر ها و نوع کاربری پروژه معمولاً برای هر 2 یا 3 نمایشگر یک اپراتور در نظر می گیرند .

نور فضای اتاق باید طوری تنظیم شود که منبع نور بر روی نمایشگر ها نباشد هر چند نمایشگر هایی موجود هستند که سطحی مات دارند و نور را جذب می کنند. این تابلوها بر اساس فضای در دسترس و دکوراسیون فروشگاه شما در سایزهای مختلف قابل تولید می باشند. ماینتور های صنعتی در 7 روز هفته به دو حالت 16 و 24 ساعته قابل بهره برداری هستند ، این در صورتی است که نمایشگر های ویدئو والی عمدتاً می توانند 7 روز هفته 24 ساعته مورد استفاده قرار بگیرند. از ویدئو وال ها می توان در اماکن شهری به عنوان بیلبوردهای تبلیغاتی نیز استفاده کرد.

بیلبوردهای تبلیغاتی در مناطق حاشیه شهر قیمت کمتری نسبت به تابلوهای تبلیغاتی در مناطق شهری و پرترافیک دارند. فروشگاه اینترنتی ایده برتر در جهت ارتقای کیفیت محصولات و فروش کالاهای دیجیتال اقدام به فروش ویدئو وال و مانیتور صنعتی در بهترین مدل های موجود در بازار به صورت آنلاین نموده است که به راحتی می توانید مشخصات و لیست قیمت ها را در سایت مشاهده کنید. دارد. برای مثال ویژگی های سیستمی که در یک محیط عمومی مانند پارک یا فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد با سیستمی که در یک مرکز کنترل و فرماندهی وجود دارد بسیار متفاوت است. این دستگاهها دارای ورودیهای مختلف اتصال منابع تصویری مورد نظر مثل دوربینهای ویدئویی، لپتاپ، کامپیوتر، پلیرها و غیره بوده و به شما امکان کنترل محتوای به نمایش درآمده در تلویزیونها را میدهد، اینکه چه زمانی و کجا تصاویر به نمایش گذاشته شود، تصویر بصورت تکی یا مولتی باشد و سایر موارد.

بعد از نصب پاور باید از آن به سمت ماژول سیم کشی کنید. دانشمندان زیادی در پیشرفت تلویزیونهای ابتدایی نقش داشتند، تا اینکه سرانجام جان لوگی برد که دانشمند اسکاتلندی برای نخستین بار توانست تلویزیونی ضد نور را در سال ۱۹۲۵ در لندن منتقل کند، یک سال بعد یعنی در سال ۱۹۲۵ جان لوگی برد توانست تصاویر سیاه و سفید متحرک را در لندن منتقل کند. در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرها احاطه میشوند و سیستمهای اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستمهای سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیههای چاپ شده و …) شده است. در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه میشوند و سیستمهای اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستمهای سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیههای چاپ شده و…) شدهاند. ویدئو وال (VIDEO WALL ) یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کار کرد ۲۴ ساعت و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد.

برای جلوگیری از این مشکلات، به محض آن که بوی سوختگی به مشامتان رسید، تابلو را سریعا خاموش کنید تا از داغ شدن و سوختن منبع تغذیه جلوگیری شود. شرکت تکنما محک از این موضوع غافل نبوده و با تولید محصولاتی باکیفیت و قیمتی اقتصادی توانست محبوبیت خود را در بین مصرف کنندگان به دست آورد. فاصله بین این LED ها بر حسب میلیمتر تعیین میشود که اصطلاحا به آن دات پیچ گفته میشود. کارکرد صحیح این پاور ها در دمای 10- تا 40 درجه سانتی گراد می باشد و در صورتی که دمای داخلی تابلو روان به بیش از دمای ذکر شده برسد، توان خروجی پاور به شدت کاهش می یابد.

کلیه محصولات دارای ۱۵ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشند. شرکت تصویر گستران امید به عنوان نماینده رسمی پاناسونیک در ایران ، وارد کننده نمایشگر های ویدئو وال پاناسونیک و ارائه کننده کلیه خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات ، سرویس و نگهداری و ارائه مشاوره رایگان توسط کادری مجرب در تهران و کلیه شهر های کشور می باشد. همچنین استفاده از ویدیو وال ها که سری عریض این مانتیورها هستند در محیط های کسب و کار در جهت بالا بردن فروش بازتاب خوبی داشته است.

معمولاً چه شرکتها و ارگانهایی از تلویزیونهای شهری استفاده میکنند؟ در حال حاضر کسب و کارهای کوچک و بزرگ از نمایشگر صنعتی برای جذب و مطلع کردن مشتریان درباره محصولات و خدمات خود بهره می برند که در حوزه های مختلفی شامل بانک ها، رستوران ها، خرده فروشان و دیگر حرفه های کاری ابزاری ارزشمند برای نقطه نظر فروش و نقطه نظر مکان انتظار برای ارتقای برند و کالای خود مورد استفاده قرار می گیرد. این تلویزیون ها ضد آب، تا حدی ضد ضربه و دارای قدرت نمایش خوبی هستند به همین دلیل از آن ها در میادین شهر، مجتمع های تجاری، سر در سازمان های دولتی و خصوصی، پارک ها، دانشگاه ها و غیره استفاده می شوند. امروزه استفاده از ویدئو وال بسیار رایج شده است چرا که کلیه مراکز اداری، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر میباشند.