خرید پرچم ساحلی بادبانی با قیمت ارزان پرچم درفش

تبلیغات نمایشگاهی از مهمترین کاربرد پرچم ساحلی است پرچمهای ساحلی بهترین گزینه در بین هدایای تبلیغاتی محیطی در برگزاری نمایشگاه ها میباشد. این پرچم ها حتی از استند رول آپ، هدایای رومیزی و سایر ابزارآلاتی تبلیغاتی نمایشگاه بشمار میرود. این روند محبوبیت پرچم ساحلی نمایشگاهی به حدی مهم است که بیشتر غرفه های نمایشگاه ها امروزه طرحی از پرچم های ساحلی را بکار میبرند. استفاده از متریال مناسب ، برش با دقت در ابعاد استاندارد ، ابداع طرح های متنوع پرچم ساحلی و تحویل به موقع سفارش تنها میتواند دستاورد تولید کننده اصلی پرچم باشد . طرح های پرچم روز و حتی ابر پرچم ها و پرچم های تیکه دوزی هستم و بدون شک همکاری با ما کلی از نظر قیمتی بصرفه میباشد . قیمت پرچم ساحلی بادبانی متناسب با اندازه پرچم ها و نوع پایه آنها می تواند متغییر باشد.

تولید پرچم

خرید پرچم ساحلی بادبانی با قیمت ارزان پرچم درفش

البته که این استند پرچمی فقط از نظر ظاهر مشابه پرچم بادبانی موجود در بازار است، اما از لحاظ کیفیت این دو سازه نمایشگاهی با هم قابل مقایسه نیستند. یکی از انواع دیگر پرچم که توسط مجموعه اریکه پرچم ایرانیان تولید می شود پرچم ساحلی می باشد. گفتنی است از همان ابتدای ورود این محصول و درخواست مشتریان، شرکت ار‌‌‌یکه پرچم ایرانیان با خرید دستگاه چاپ مستقیم توانست با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان گرامی باشد.

  • این پرچم ‌ها با کیفیت بالا در اشکال و اندازه‌های مختلف (پرچم‌های اهتزاز، بنرهای بادبانی و مدل‌های پرچم بادبان) با بهترین مواد، هنوز هم خریدی مقرون به صرفه هستند.
  • جنس پرچم و کیفیت چاپ پرچم بادبانی بسیار بالاست، نمونه کارهای پرچم بادبانی را به همراه توضیحات در ادامه ملاحظه کنید.
  • © کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت چاپ مهام می باشد.
  • پرچم بادبانی ایستاده تبلیغاتی بیشتر به صورت ایستاده به کمک یک پایه بلند در کنار ساحل قرار می گیرد.
  • در کل ابعاد پرچم ساحلی به گونه ایست که بهترین نمای چاپی را به اشتراک میگذارد.
در چاپ پرچم ساحلی هیچ محدودیتی بابت طرح و رنگ وجود ندارد و شما می توانید جهت ساخت پرچم ساحلی خود از انواع طرح ها و رنگ ها جهت زیبایی پرچمتان بهره گیرید. نگاران افتخار دارد که با سابقه 22 ساله خود در زمینه فروش و تولید استند نمایشگاهی، اکنون به عنوان تنها عرضه کننده نسل جدید استندهای نمایشگاهی در ایران شناخته شده است. استند های پارچه‌ای جدیدترین نوع استند تبلیغاتی در جهان هستند که با اقبال عمومی مواجه شده‌اند. دلیل این استقبال عمومی ویژگی‌های منحصربه فرد این استندهاست، که از جمله سبکی، پرتابل بودن، قابلیت نصب و جمع آوری بسیار سریع و همچنین قابلیت شستشوی این استند‌ها است. از پرچم ساحلی به عنوان راهکاری تبلیغاتی مدرن در محیط باز، نمایشگاه ها، فستیوال ها، ورزشگاه ها، جاده ها، پیست های اسکی، فروشگاه ها و … استفاده می کنند.

خریدار کتاب دست دوم و نو به بالا ترین قیمت در محل

اینگونه پرچم ها بیشتر به صورت ایستاده به کمک یک پایه بلند در کنار ساحل قرار می گیرد. هر سازمان یا شرکتی با توجه به طراحی برند و یا لگوی مخصوص خود بر روی پرچم های تبلیغاتی بادبانی خود را معرفی می کنند. توجه داشته باشید که یک پرچم ساحلی خوب بایستی تمام ویژگی های فوق را داشته باشد تا بتواند به عنوان یک ابزار نمایشی و تبلیغاتی وظایف خود را ایفا کرده و شما را به هدفتان نزدیک تر کند.

آیا شما نیز در مورد ارزش افزوده پرچم ساحل کنجکاو هستید؟

در همین راستا پرچم ساحلی به عنوان یک تبلیغ دیداری مؤثر وارد فضاهای کسب کار و مکان های عمومی و خصوصی گردید که از این رو در سالن های ورزشی، ورودی فروشگاهها و مغازه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم بادبانی می توان گفت که مناسب برای محیط بیرون، فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز درمانی، مراکز پرچم بادبانی تفریحی و … می باشد ، که به خوبی می تواند نشان دهنده مکان و نوع فعالیت شما باشد. از سوی دیگر سازمانها و ارگانهای مختلف، و این روزها اکثر شرکت های دولتی و خصوصی برای خود پرچم تشریفاتی و تبلیغاتی با توجه به آرم و لوگوی خود طراحی میکنند و استفاده از آن نقش فراوانی در تبلیغات شرکت ها دارد. البته جنس پارچه پرچم ساحلی مناسب با شرایط جوی می تواند تغییر کند. پرچم ساحلی یا پرچم بادبانی دو مدل مشخص دارد، یکی پرچم بادبانی و دیگری قطره ای و به صورت کلی و استاندارد از این دو مدل استفاده می شود. شرکت پرچم درفش با داشتن دستگاه های پیشرفته چاپ و تولید ، این اطمینان را به شما میدهد تا محصولی با کیفیت بالا و بهترین قیمت بازار را به شما عزیزان ارائه می دهد.

طراحی پرچم ساحلی یکی از مؤثرترین و قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی مستقیم است. ما مجموعه بزرگی از پرچم‌ های سفارشی مختلف را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به طوری که به شما امکان می‌دهد محصول خود را به طور مؤثر تبلیغ کنید.

شاید با شنیدن نام پرچم بادبانی فکرتان سمت پرچم هایی در اسکله ها و ساحل دریاها برود که از میله های بلند آویزان شده اند. در زمان های گذشته از این پرچم‌ ها فقط برای نشان دادن قایق که از کدام کشور یا فقط برای یک هدف تزئینی استفاده می کردند. تولید این نوع پرچم ها در کشورهای اروپایی گسترده است و چند سالی می شود که وارد بازار ایران نیز شده است. با این حال، این سوال باقی می ماند که کدام پرچم را باید انتخاب کنید. آیا شما نیز در مورد ارزش افزوده پرچم ساحل کنجکاو هستید؟ در اینجا تعدادی از مزایا و ویژگی های مهم این نوع پرچم را لیست خواهیم کرد. قرار دادن یک پرچم تبلیغاتی بزرگ بر روی میله پرچم بلند در خارج از ساختمان یک شرکت.

در صورتی‌که پرچم ساحلی با کنسول (پرچم محدب، پرچم قطره‌ای یا پرچم بادبان) خود را با ما چاپ کنید، ما حتی قبل از تکمیل سفارش خود، پشتیبانی لازم را به شما ارائه خواهیم کرد. این پرچم ‌ها با کیفیت بالا در اشکال و اندازه‌های مختلف (پرچم‌های اهتزاز، بنرهای بادبانی و مدل‌های پرچم بادبان) با بهترین مواد، هنوز هم خریدی مقرون به صرفه هستند. استفاده از پرچم‌ها روش خوبی برای جلب توجه می‌باشند، به همین دلیل است که هنوز هم یک شکل محبوب بازاریابی هستند. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از پرچم های تبلیغاتی بادبانی را در اشکال و اندازه‌های گوناگون مانند پرچم‌های محدب، اشکی و ساحلی انتخاب کنید.

استند پرچمی ۵‌متری CW385این استند که مناسب فضای بیرون است و به استند outdoor معروف هستند، داری ی.. و از دیگر عواملی که در زمان تحویل سفارش ها تاثیر گذار می باشد تیراژ سفارش است. ارتفاع میله پایه پرچمی ۳۴۰ سانتی متر و طول پایه ضربدری آن ۳۸ سانتیمتر است. یکی از تفاوت های پرچم بادبانی با کیفیت و بی کیفیت، در جنس و نوع میله است. پرچم های تبلیغاتی شکل جذابی از تبلیغات برای هر رویدادی هستند، و مونتاژ و جداسازی سریع آن ها ، استفاده از آنها را راحت می کند. پرچم ‌های سفارشی چه در پذیرایی هتل و چه در قسمت ورودی یک فروشگاه بزرگ، در غرفه‌های نمایشگاهی یا به عنوان تزئینات اضافه شده به یک منطقه محلی، همیشه جلب توجه می‌کنند.

قیمت پرچم جلوی مغازه (پرچم ساحلی تبلیغاتی)