دانلود فایل صوتی فلسفه پادکست فلسفه | mey

مصطفی ملکیان در این فایل صوتی کوتاه، انواع من ها را در ضمیر … اضطراب احساس بسیار ناخوشایند و مبهم و همراه با هراس و نگرانی و ترسی است که معمولاً ریشه های عمیق روانی دارد. در این مجموعه پادکست، استاد مصطفی ملکیان 30 علت و راهکار برای برطرف کردن اضطراب را پیشنهاد … رادیو دست‌نوشته‌ها یکی از پادکست‌های حرفه‌ای در حوزه‌ی موسیقی است که در اپیزود‌های خود به روایت تاریخ موسیقی ایران در چهل سال گذشته می‌پردازد.

«آشنایی با مکاتب فلسفی»

همچنین از دو نوع رویکرد به فلسفه خواهم گفت، رویکردِ سطحی و رویکردِ ثمربخش. کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم. برای توضیح این نظریه نگاهی به ادیان ابتدایی، ادیان شرقی و ادیان ابراهیمی شده است و در آخر هم نیم نگاهی داشتیم به پژوهش‌های برخی از دانشمندان معاصر در این خصوص. خیلی بعیده که کسی متفکر انتقادی خوبی باشه ولی بلد نباشه چه طوری پرسشگری کنه و خب وقتی صحبت از پرسشگری هم میکنیم هیچکسی بارز تراز سقراط در تاریخ نداریم که در این حیطه آوازه اش بیشتر بوده باشه.

آموزش تدبر در قرآن – ترم4 جلسه31 – بخش اول سوره تغابن – مدرس مصطفی دارابی

از جمله فعالیتهای ما دوبله ویدیوهای مدرسه زندگی آلن دوباتن با ترجمه دکتر ایمان فانی و مرور ویدیوییِ گفتاری در مورد فلسفه به زبان ساده کتابهای مفید است. ٭ «فرای قصه‌ ها» پادکستی بین‌رشته‌ای در ادبیات، فلسفه، و روان‌شناسی است. پادکست «فرای‌ قصه‌ها» برای کسانی است که داستان‌ها را دوست دارند و می‌خواهند درباره‌‌ی مفاهیم طرح‌شده در داستان‌ها بیشتر فکر کنند.

  • تأثیر جنگ‌ها و تصمیمات بین‌المللی را در آوارگی مردم این سرزمین می‌بینیم و با روش‌های گذران زندگی این مردم آشنا می‌شویم.
  • در این قسمت، همچنین، از دوگانه‌‌ای خواهید شنید که در هر هشت قسمتِ قبلی حاضر اما مستتر بود، دوگانه‌ی «فنومن»، و «نومن» یا «پدیدار»، و «شیء فی‌نفسه».
  • بارون گفتگوهای یه دختر بچه به نام آوینا با باباش در رابطه با موضوعات مختلف راوی گنبد کبود پادکست راوی گنبد کبود قصد دارد قصه‌هایی را به زبان فارسی در اپیزودهای مختلف منتشر کند.
  • انگیزه اصلی از ساخت این مجموعه هم تجربه های شخصی خودم تو بحث با اطرافیانم و مطالعات جانبیش بوده.
  • دکتر سید جواد طباطبایی فیلسوف بلندآوازه ایرانی در نشست «ایران همین جا است که ایستاده ایم» که در دی ماه سا …

در «فرای قصه‌ ها»، به سراغ ادبیات داستانی معاصر ایران می‌رویم. در هر اپیزود، مضمون مهمی از یک رمان معاصر را انتخاب می‌کنیم و از منظری فلسفی، اجتماعی، و روان‌شناسانه درباره‌ی آن مضمون گفتگو می‌کنیم. در هر اپیزود همچنین به سراغ فیلسوفان و روان‌شناسان برجسته جهانی می‌رویم و نظر آنها را درباره‌ی … استاد مصطفی ملکیان در این فایل صوتی به رنج های زندگی می پردازد و دلایلی را ارائه می دهد که شنیدن آنها باعث درک بهتر ما از چرایی وجود رنج ها در زندگی می شود.

پادبان به روزترین نقد‌ها را در مورد اپیزودها و پادکست‌ها ارائه می‌دهد. با خواندن چند نقد در مورد هر پادکست می‌توان پادکست مورد علاقه خود را انتخاب کرد. علاوه بر این شما می‌توانید تمامی اخبار مربوط به یک پادکست مانند انتشار اپیزود جدید و حواشی مرتبط به هر پادکست و اپیزود را از طریق پادبان دنبال کنید. همچنین اگر می‌خواهید یک پادکستر شوید کافی است با آموزش‌های پادبان همراه شوید. بعیدم هست یه تلاشه برای اینکه با نحوه درست فکر کردن آشنا بشیم و یادبگیریم توی دریای اطلاعاتی که اطرافمون وجود داره چجوری تفاوت واقعیات رو از چرندیات تشخیص بدیم. انگیزه اصلی از ساخت این مجموعه هم تجربه های شخصی خودم تو بحث با اطرافیانم و مطالعات جانبیش بوده.

فایل صوتی “مهم ترین داستان مثنوی معنوی مولانا” مصطفی ملکیان

دانلود فایل صوتی فلسفه پادکست فلسفه | mey