دریچه داکت اسپلیت ایخرید

فریم ۳ سانتی‌متری فریمی استاندارد است و کلاف زیر آن هم باید گونیا و استاندارد باشد. یکی از قابلیت‌ هایی مهمی که دریچه های داکت اسپلیت ها دارند این است که می‌ توان بر روی آن ها یک فیلتراسیون هوا نصب کرد. اما در صورتی که محیط شما با توجه به نوع کاربری به هوای بسیار پاکی نیاز دارد می‌ توانید یک فیلتر مناسب اضافی نیز بر روی این دریچه نصب کنید. دریچه داکت اسپیلت در زیر دستگاه داکت اسپلیت بر روی سقف کاذب نصب میشود و محل دسترسی نصاب و تعمیرکار دستگاه محسوب می شود.

عرص گریل و تعداد گریل های روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به قدرت مکشِ دستگاه داکت اسپلیت مربوط است، یعنی هرچه قدرت مکش دستگاه بالا باشد تعداد گریل های ایجاد شده در بدنه درب دریچه بازدید بیشتر می شود، گاهی اوقات این گریلها در یک ردیف و بعضی اوقات در دو ردیفِ موازی روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می شود که هوای لازم برای مکش دستگاه به وفور و میزان مورد نیاز در دسترس دستگاه قرار گیرد. اگر قرار باشد یک ردیف گریل روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد شود این یک ردیف را هم می توان در آکس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و هم در یک سومِ عرضِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد نمود.محل ایجاد گریل روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت دلایل مختلفی دارد که از جمله مهمترین دلایل می توان به نزدیکیِ مجرای ورود هوا به نقطه ی مکنده ی دستگاه اشاره کرد. این درب از دو قسمت ورق اصلی درب و دریچه خطی تشکیل می شود که این دریچه خطی، برای تامین هوای محفظه ای که دستگاه در آن قرار دارد در نظر گرفته می شود. این درب از دو قسمت ورق اصلی درب و دریچه خطی تشکیل می شود که این دریچه خطی ،برای تامین هوای محفظه ای که دستگاه در آن قرار دارد در نظر گرفته می شود.

سنگ محور شرکت سخت پوشش

درب و فریم این دریچه از انواع دریچه داکت اسپلیت، از آلومینیوم است و از ورق‌های آلومینیومی با ضخامت ۱ میلی‌متر برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. زمانی که بخواهید دستگاه را مورد بازدید قرار دهید باید دریچه را به طور کامل بردارید. ضربه یا آسیب به ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت باید آنرا پس از خروج از کوره در کاور یا مشمای ضربه گیر قرارداد و بصورت بسته بندی به پروژه یا محل نصب ارسال نمود. پس از مشخص شدنِ ابعادِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک ورق الومینیوم برای ساخت این درب استفاده میکنیم.ضخامت این درب در سایزهای متوسط به پایین یک میلیمتر و در ابعاد بالاتر از ضخامت های بیشتر استفاده می گردد. دریچه بازدید داکت اسپلیت در پایین دستگاه داکت اسپلیت بر روی کلافی که برای آن در نظر گرفته شده تعبیه و مورد کاربرد قرار می گیرد.با توجه به اینکه دستگاه داکت اسپلیت بوسیله ی سقف کاذب پوشانده می شود،لذا برای دسترسی به دستگاه، وجود دریچه بازدید داکت اسپلیت لازم و ضروری می باشد. تغییر سبک یک‌جا نشینی انسان‌ها و تمایل به سکونت در آپارتمان‌ها موجب تغییر سیستم تامین هوارسانی ساختمان‌ها شده است.

  • نوع رنگی برای ایجاد پوشش بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌گردد از نوع پودریِ الکتروستاتیکِ کوره‌ای است که با کدرنگ های متنوع و زیبا می‌تواند به ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت نمایی زیبا و شیک بدهد.
  • در مرحله‌ی بعد نوبت به طراحی و ساخت دربِ وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.
  • همانطور که پیداست در این نوع دریچه ها برای ساخت فریم و دریچه داکت اسپلیت، از آلومینیوم استفاده شده است.
  • ساختار مربع مربع موجود در این نوع دریچه به بهبود جریان هوا کمک نموده و به وسیله لولا به بدنه اصلی متصل شده است.

قیمت‌ها معمولا براساس مقدار مساحت سطح مقطع دریچه (هر اینچ مربع از مساحت) تعیین می‌گردد. بطور مثال، قیمت دریچه رفت ایرفویلی دو طرفه با ابعاد 20 در 8 اینچ حدودا برابر با 140،000 تومان می‌باشد. همچنین، هزینه نصب دریچه بازدید در ابعاد معمولی حدودا بین 50،000 تا 100،000 تومان می‌باشد. ■ امکان استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری. دریچه داکت اسپلیت از قطعات مهم و اصلی در نصب و راه‌اندازی این دستگاه‌های تهویه است.

اگر دریچه بازدید داکت اسپلیت قرار باشد به شکل پیچ از رو نصب شود باید قبل از عملیات رنگ کاری بر روی نمای فریم به تعداد کافی بصورت پرسی جای پیچ ایجاد شود. این دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای فریم و درب شیاردار جداشونده بوده و بطور کلی از جنس آلومینیوم ساخته میشود. برای ساخت این دریچه ها از دو نوع مواد اولیه از جمله پروفیل و ورق آلومینیومی استفاده می گردد. کانال کشی داکت اسپلیت نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت بوده و در صورتی که بهترین دستگاه داکت اسپلیت در کنار انواع دریچه بازدید و هوا بدون یک کانال کشی مناسب قرار گیرد؛ بازدهی بسیار کمی برای محیط داخلی خواهد داشت. اهمیت جلوگیری از هدر رفت هوای خنک، گرم یا تهویه شده در طول مسیر داکت اسپلیت تا فضای داخلی ساختمان بر عهده کانال کشی داکت اسپلیت است.

محل سوراخِ این دریچه مشبک بر اساس نیاز سنجیِ دستگاه داکت اسپلیت که از قبل مدنطر است صورت می گیرد.پس از این کار دریچه مشبک نیز بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت جانمایی و نوبت به الصاق درب بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. طریقه اتصال درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به فریم نیز به وسیله‌ی لولای فلزی صورت می‌گیرد. در واقع لولا از یک سو به قسمت طولیِ داخلِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت متصل و از سوی دیگر به‌ یکی از ابعاد طولیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت متصل شده و باعث تکمیلِ ساختارِ کاملِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود. پس از گوشه زنیِ اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت، این اضلاع به وسیله‌ی کُرنرها یا گوشه‌های فلزیِ مخصوص بدون استفاده از جوشِ خاصی به هم متصل و تشکیل یک چهارچوبه به نام فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌دهد. فریم این دریچه بازدید داکت اسپلیت با توجه به وزنه‌ای بودنِ دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای ساختار سه پَری است که درب به راحتی در داخل این چهارچوبه‌ی سه پری به راحتی جانمایی شود. پس از آماده شدن فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید جای پیچ های دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی نما یا داخل فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.

چرا دریچه بازدید اسپلیت رو از شرکت نظری بخرم؟

دریچه داکت اسپلیت ایخرید

لازم به ذکر است با توجه به جانماییِ دستگاه در سقف،محل شیارها روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یا در وسط یا در یکی از کناره های درب انتخاب می‌شود تا به بهترین وجه بتوان به دستگاه فن کویل امکان هوارسانی ایجاد نمود. با اتمام ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به اتصال درب به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم. این اتصال به وسیله‌ یک لولای فلزی انجام می گیرد.در واقع لولا را از یک طرف به دیواره‌ی فریم و از طرف دیگر به دیواره‌ی دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت با پرچ متصل می دریچه بازدید داکت اسپلیت نماییم. با انجام این امور نوبت به پوشش دهی به سطوحِ دریچه بازدید داکت اسپلیت شیار دار لولایی می‌رسد.جنس رنگی که به این منظور بکار می‌رود از نوع پودریِ الکتروستاتیک می‌باشد که پس از پاشش بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت در کوره پخته می‌شود. برای رنگ آمیزیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کدرنگ های متنوع و زیبا می‌توان بهره جست که زیبایی و جلوه کار را به بیشترین میزان ارتقا بخشید.