دریچه سقفی خورشیدی گردابی گروه تولیدی آرناونت آرناونت تولید کننده ملزومات تهویه صنعتی

دریچه سقفی خورشیدی گردابی گروه تولیدی آرناونت آرناونت تولید کننده ملزومات تهویه صنعتی زمانی که نیاز به تهویه لایه لایه سقف دارید، چنین دریچه هایی گزینه بسیار خوبی هستند. برای کانال هایی که به شکل افقی در سقف ساختمان ها تعبیه می شوند و دهانه انشعاب نیز به واسطه سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود. این نوع دریچه نیز برای هوای رفت سیستم های هواساز، ایرواشر، زنت و کولر آبی قابل استفاده می باشد، اما به صورت نصب زیر سقف. در مورد کانال های افقی درون سقف غالبا” از دریچه سقفی چهارگوش استفاده می شود.

دریچه تهویه پلاستیکی گرد مشبک

همچنین فضایی برای نصب انواع اینورتر در ورودی انشعاب برای استفاده عملی از این شیر وجود دارد. یا برنامه واتس آپ قادر به استعلام قیمت روز دریچه سقفی از نماینده فروش تهویه سان خواهید بود. این دریچه سقفی نیز همانطور که از نامش پیداست با پرّه های قایم به یکدیگر ساخته شده و بصورتِ “اِل” شکل باعثِ هدایتِ هوا به دو جهتِ خاص میشود. دریچه سقفی یک طرفه جهتِ هدایتِ هوای ورودی از سقف به یک جهتِ خاص به کاربرد میرود، درواقع دریچه سقفی یکطرفه با پرّه های اُریپ ، هوای خروجی از دهانه انشعاب کانال را لزوماً به یک مسیرِ خاص هدایت می کند.

محصولات مشابه

دریچه سقفی خورشیدی گردابی از جنس آلومینیوم یا استنلس استیل بوده و بدون دمپر پشت دریچه‌ ای گروه تولیدی آرناونت و ساخت ایران می باشد. کاربری دریچه‌های سقفی چهارگوش ثابت دمپردار و بدون دمپر شاهرخی جهت کاربری‌های مناسب در صنعت تهویه مطبوع به منظور نصب در سقف طراحی شده اند. دریچه سقفی چهار طرفه در مکان ها و مکان های مختلف قابل دریچه سقفی استفاده است.

  • برای کانال هایی که به شکل افقی در سقف ساختمان ها تعبیه می شوند و دهانه انشعاب نیز به واسطه سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود.
  • از دریچه سقفی در محیط های اداری، بیمارستانی و یا در محیط های خانگی استفاده می شود و امکان توزیع هوا در ارتفاعات مختلفی را دارد.
  • یکی از موارد مهم در تهویه مطبوع ، پخش صحیح جریان هوا در تمام فضای مورد نیاز است.
  • طریقه نصب دریچه چهارگوش سقفی نیز بدین بصورت است که جا پیچ در روی قاب تعبیه می گردد ونصاب با پیچ خودکار محصول را روی محل نصب فیکس می کند.
دریچه سقفی تایلی با دریچه گرد هم میتواند جهت مکِشِ هوا وهم دمِشِ هوا بکار رود.لازم به ذکر است درصورت استفاده از این دریچه سقفی جهتِ سیستم برگشت ،لزوماً نیازی به استفاده از دمپر نیست. گروه تنظیم تهویه صدرا، طراحی، تولید و نصب انواع کانال های های تهویه مطبوع_گرد و چهارگوش، ساخت انواع دریچه تنظیم هوا و دمپر های صنعتی و اجراء انواع قرنیزهای فلاشینگ نما را با بهترین متریال ارائه می کند. ساختار چهارگوش یا چهار طرفه در این نوع از دریچه هوا مرسوم بوده و شکل قرارگیری پره‌ها تعیین کننده مدل دریچه چهارگوش سقفی است. این دریچه نیز به مانند دریچه گرد دارای ابعاد استاندارد بوده و با آلیاژهای مختلف قابلیت تولید را دارد. دریچه هوای چهار طرفه جهت پخش جریان یک‌دست و جهت مشخص مناسب بوده و امکان به‌کارگیری از آن در سیستم سرمایش، گرمایش و هواساز وجود دارد. پلنیوم باکس موجب ترکیب هوای محیط داخلی با هوای ورودی از کانال هوا شده و بعد از انجام ادغام آن‌ها مجددا عمل پخش هوا را مدیریت خواهد نمود.

دریچه های سقفی در مدلهای چهارگوش یکطرفه، دو طرفه ، سه طرفه و چهار طرفه و همچنین گرد ، مشبک و خورشیدی طراحی و ساخته می شوند. سلام، اگر دریچه ها دیواری باشند هم میتوانید از نوع ایرفویلی استفاده کنید که پره های آن قابل تنظیم در جهت های مختلف هست و هم از انواع دریچه های خطی مثل خطی 30 درجه، خطی کله قندی و خطی 3 طرفه استفاده نمایید. دریچه سقفیاین نوع دریچه تنظیم هوا سقفی ثابت به راحتی بر روی کانال چهار گوش و یا توسط یک تبدیل روی کانال گرد قابل نصب و تعبیه می باشد. در این نوع دریچه ها میزان بسیار وسیع پخش و توزیع هوا در فضای مورد استفاده باعث می شود تا میزان دما با سرعت بسیار بالایی به حد مطلوب برسد. همچنین متناسب با جهت پره ها در این نوع دریچه ها، هوا با سرعت مناسب به سطح می رسد. جنس رنگ از نوع کوره ای الکترو استاتیک با پوشش حداقل ۸۰میکرون و حداکثر ۱۲۰میکرون می باشد.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دریچه سقفی خورشیدی ( گردابی ) گروه تولیدی آرناونت” لغو پاسخ