رستوران های تهران ؛ آشنایی با بهترین رستورانهای پایتخت

برای معماری و طراحی داخلی رستوران سنتی، می بایست به نکات مختلفی توجه کرد که ما در ادامه مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم. یکی از این نیازها مربوط به طراحی رستوران می باشد. در این سبک از سبک دکوراسیون داخلی ایرانی نیز از رنگ های خنثی استفاده می شود. به اینکار سئو سایت گفته می شود. اینکار باعث می شود تا تحویل سفارشات به محض اتمام پخت و پز، به شکل فوری انجام شود. شما در این سبک بیشتر به جای دنبال کردن الگو ها، علایق و سلیقه خود را دنبال می کنیدو می توانید از تمام رنگ ها در کنار یکدیگر استفاده کنید.

طراحی رستوران معماری داخلی

برای بهره بردن از بهترین نور پردازی در رستورانهای سنتی میتوانید از ترکیب کردن نورها استفاده کنید. جهت تهویه فضای داخلی رستوران، علاوه بر نصب دستگاهها و سیستمهای خنک کننده بایستی نورپردازی و پرتو نور ازسوی چراغها بصورت مستقیم نبوده و پیشنهاد میشود، نورپردازی به گونهای در فضا تعبیه شود، که موجب اذیت مشتریان حاضر در محیط نشود. شمع چراغهای سنتی نور زیادی ندارند اما زیبایی خاص خودشان را دارند که برای محیط یک رستوران سنتی عالی هستند. نوشیدنیهای این رستوران نیز تنوع بالایی دارند. استفاده از کفپوش های سنگی یک انتخاب شیک و لوکس برای رستوران شما است و تنوع رنگی بالایی نیز دارد اما هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران شما را افزایش می دهد. همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، یک رستوران سنتی دارای ویژگی های خاصی است، از نورپردازی گرفته تا چیدمان فضا، سبک تهیه غذا و یونیفرم کارکنان، حتی موسیقی که در این نوع رستوران ها پخش می شود هم بسیار مهم است.

طراحی داخلی رستوران با چوب

اما باید بدانیم که دکوراسیون و دیزاین داخلی با طراحی داخلی دو موضوع متفاوت از هم هستند. البته در طراحی و دیزاین یک نکته بسیار مهم وجود دارد که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد و آن این است که که طراحی داخلی هم باید برای مشتریان و هم برای کارکنان رستوران عالی و بی نقص باشد. البته اندازه ها نیز در استفاده خاص خود زیبایی لازم را به محیط می بخشند. یکی از محبوب ترین دکوراسیون های مناسب رستوران ایرانی، دکوراسیون چوبی است که مزایای زیادی داشته و می تواند مطمئن ترین دکوراسیون برای جذب مشتری باشد. سبک اسکاندیناوی: در این سبک دکوراسیون داخلیایرانی از سبک مدرن الهام گرفته می شود و سادگی مهم ترین ویژگی آن است.

دکوراسیون اتاق پذیرایی کلاسیک و زیبا با طرح های متفاوت. افراد همواره به دنبال تست غذاهای جدید و خوشمزه هستند و زمانی وارد رستوان یا فست فود شما می شوند که نمای بیرونی آن منحصربه فرد، زیبا و بی رغیب طراحی شده باشد. مبلمانی که حالت قدیمی دارند بر زیبایی این سبک اضافه می کنند. هر کدام از این سبک ها داستان متفاوتی را دارند و برای روحیات مختلف مناسب هستند. میز و صندلی , تابلوها و قاب ها , آینه ها , گل ها و گلدان های گل , رومیزی ها , پرده ها و هر چیز دیگری که شما برای تزئین فضای داخلی رستوران استفاده می کنید برای اثر بخشی بیشتر و تکمیل طراحی دکوراسیون داخلی رستوران نیاز است و باید با هماهنگی کامل انجام شود.

از دیگر مواردی که در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و طراحی نمای داخلی رستوران باید به آن توجه نمایید لوازم و اشیای به کار رفته در رستوران است. در دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی از مواد طبیعی برای دیوارها، پیشخوان، کفپوش، لوازم دکوری و جانبی استفاده میشود. چیدمان صندلی ها، لوازم تزئینی، آشپزخانه و مکان های دیگر طبق ابعاد و نقشه ی رستوران تعیین میشود. طراحی فضای باز برای رستوران های کوچک مزایای زیادی دارد به طوری که صاحبان رستوران میتوانند به راحتی در آن مانور دهند و فضای دراختیار را گسترش دهند. ایجاد یک فضای جذاب و صمیمی برای مشتریان، مزایای زیادی دارد. مزایای اصلی کابینت روکش چوب رو میتونیم در موارد زیر خلاصه کنیم.

همچنین یک روش عالی برای افزودن آرامش به سالن ناهارخوری، افزودن سیمای آب به آن است. از جمله موثرترین روش های جذب مشتری به رستوران، تمرکز روی دکوراسیون و طرح داخلی و خارجی رستوران است. همچنین، در نظر داشته باشید که آشپزخانه و سالن های شستشوی شما کجا قرار خواهند رفت. همچنین مسیر رفت و آمد کارکنان و مشتری ها باید طوری طراحی شود که هیچ مانعی در مسیر آنها وجود نداشته باشد. از جمله متریالی که میتواند حس آرامش را در مشتری ایجاد کند چوب است. گزیده ای از نمونه کارهای سورن چوب در صفحه ی پرگولا و آربور و کلبه و آلاچیق و کافی شاپ، رستوران و پروژه های درون شهری و طراحی داخلی آورده شده است.

طراحی داخلی رستوران سنتی

مجموعه گردشگری دف با سفرهخانه سنتی بینظیرش سالیان سال است که به عنوان اولین و تنهاترین مجموعه سنتی با معماری اصیل و چشمنواز ایرانی به همراه موسیقی زنده و غذای باکیفیت و مرغوب مشغول پذیرایی از خانوادههای ایرانی و حتی گردشگران بوده است. علاوه بر طعم غذا که برای رستوران خاطره ماندگاری در ذهن مشتریان ثبت میکند، دکوراسیون به عنوان اولین نکتهای است که به چشم افراد خواهد خورد و در خاطر ثبت میشود. دکوراسیون داخلی رستوران و تزئینات آن نیز براساس سبک انتخاب شده، صورت میگیرد. سبک مدرن: این سبک بسیار پر طرفدار است و از الگوی سادهای که فاقد پیچیدگی نیز هست استفاده می کنند. در اینجا به طراحی دکوراسیون رستوران می پردازیم نکته ای که می تواند به برندینگ رستوران شما کمک زیادی نماید و یکی از عوامل جذب مشتری به سمت رستوران شما باشد.

طراحی داخلی رستوران و فست فود

اول اینکه بهترین وضعیت هم برای کارکنان فراهم میشود و همراه آن کیفیت غذا اصلا در هیچ فازی ضایع نمیشود. در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران همواره باید زیبایی و مشتری مداری را در اولیت اول قرار داد و اینکه مراجعه کنندگان به رستوران شما دقیقا برای چه پا به رستوران شما می گذارند و در کنار صرف غذا نیازمند بر طرف شدن کدام یک از نیازهای خود هستند. همانوطور که گفته شد نورپردازی می تواند فضای شما را بزرگتر یا کوچکتر از آنچه هست نشان دهد بنابراین در انتخاب روش های نورپردازی برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران باید دقت زیادی داشته باشید.

دکوراسیون داخلی رستوران شیک

اگر فضای رستوران شما قدیمی و کهنه به نظر می آید، باید خیلی زود دست به کار شوید و بازسازی رستوران خود را انجام دهید؛ چرا که هیچ مشتری علاقه ندارد در یک محیط ناخوشایند غذایش را بخورد. همگی می تواند در انتخاب سبک برای دکوراسیون داخلی رستوران تاثیرگذار باشد. برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران تان استفاده نمایید و آن را با دیگر اجزای آن هماهنگ کنید. یکی از اشتباهاتی که در زمینه سبک دکوراسیون داخلی منزل بسیاری از مردم دچار آن می شوند، این موضوع است که بسیاری از مردم آن را با طراحی داخلی اشتباه می گیرند.

در این سبک فضا روشن و پرنور است و در آن از چوب هایی با رنگ روشن استفاده می شود. سبک صنعتی: این سبک جزء تازه ترین سبک های داخلی منازل ایرانی است و این سبک بیشتر در رستوران ها و کافه ها دیده می شود که به تازگی تاسیس شدهاند. چوب از جمله پرطرفدارترین و خاص ترین متریالی است که افراد را به خود جذب میکند. انعطاف پذیری بالای چوب در طراحی خلاقیت طراحان متخصص را شکوفا می کند. و اما بریم سراغ کابینت روکش چوب اجرا شده توسط یکی از اعضای سلام ساختمان در اصفهان (میدونین که ما در 9 استان، حدود 250 کابینتساز و نجار فعال داریم؟!).

سبک روستیک : در این سبک از چوب و سنگ استفاده می شود که مهم ترین ویژگی آن نیز به شمار می رود. از دیگر ویژگی های زیبا و پر محتوا رستوران های سنتی می توان به طراحی و استفاده از تابلو های نقاشی قدیمی زیبا و استفاده از طراحی های نمادین بر روی دیوار های سالن رستوران اشاره کرد. اگر فضای داخلی کوچک است می توان با استفاده از راهکارهایی مثل کفپوش هایی به رنگ روشن , طراحی داخلی رستوران کوچک سقف های آینه ای و نورپردازی مناسب فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان داد. برای مثال سقف،کفو یا دیگر اجزا می توانند از چوب باشند. فرقی نمی کند رستوران شما مدرن باشد یا سنتی، فست فود داشته باشید یا کافی شاپ، چوب بهترین و زیباترین نمای رستوران را ایجاد میکند. فرقی نمی کند رستوران شما کوچک یا بزرگ باشد، مدل هایی زیادی از طراحی داخلی رستوران مدرن ایرانی وجود دارد که میتواند الگویی مناسب برای شما باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی

هر چقدر فضای شاد و دل انگیزی ایجاد کنید به همان اندازه می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید. اگر می خواهید سیاست کاری جهت جذب مشتری داشته باشید باید منحصربه فردتر از رستوران های رقیب ظاهر شوید. استفاده از دیوارپوش های مناسب نیز ایده دیگری است که شما برای طراحی دکوراسیون داخلی تان خواهید داشت. قطعا برنامه رنگی می تواند هویت نام تجاری افراد را منعکس کند و به علاوه نیز بر روحیه مشتریان نیز تأثیری مستقیم خواهد داشت. هر کدام از آن ها از علم روان شناسی کمک گرفتهاند و محیطی سرشار از آرامش را فراهم می کنند. این شبک ها مرکب از علوم روان شناسی، رنگ ها، دکوراسیون و … برای مشاوره تبلیغات رستوران و طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و دیزاین رستوران خارجی و ایرانی کافیست با ما در مجموعه کمالو تماس بگیرید. اگر نیاز به یک مشاوره توانمند در زمینه مشاوره راه اندازی رستوران در تهران , دیزاین رستوران و طراحی دکوراسیون داخلی آن دارید کافیست با مجموعه کمالو تماس بگیرید.

با انتخاب یک موسیقی درست، که انتخاب رنگهای شما را کامل می کند، شما میتوانید ذائقه ی مشتری خود را هرچه بیشتر افزایش دهید. اگر تمایل دارید که در رستوران و یا فست فود خود شاهد مشتری های زیادی باشید بهتر است طراحی دکوراسیون فست فود را به گونه ای انجام دهید که جذاب و چشم نواز باشد تا بتوانید مشتری های بیشتر جذب کنید. اگر می خواهید فضای خود را بزرگتر نشان دهید می توانید از کفپوش های به رنگ روشن استفاده کنید. در ادامه مدل ها دیگری از طراحی داخلی رستوران ایرانی را مشاهده می کنید. در معماری و طراحی داخلی رستوران سنتی این موارد را جدی بگیرید.

طراحی داخلی رستوران صنعتی شرکت آپادانا تجهیز آراز در در راستای خدمات صفر تا صد راه اندازی رستوران خدمات استخدام کارکنان را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. تنها آماده کردن غذا برای رستوران دار شدن موفق کافیست نیست اگر چه این یک فاکتور اصلی و اساسی برای موفقیت رستوران است اما تضمین کننده آن نیست و شما برای راه اندازی رستوران بدون شکست نیاز دارید تا همه فاکتورها را در کنار هم استفاده نمایید. البته عکس این موضوع نیز رایج است بدین صورت که تجهیزات آماده سازی غذا در وسط و تجهیزات پخت و پز در مجاورت دیوارها چیده شوند.

طراحی داخلی رستوران مراکشی

نمای رستوران و طراحی خارجی مهمترین جاذبه برای مشتری است و در واقع هیچ استاندارد یا کنترل خاصی برای شکل بهینه نما های مختلف رستوران وجود ندارد، زیرا این بسته به سلیقه، نوع رستوران، مکان آن و نوع غذایی که سرو می کند متفاوت است، اما در عین حال مجموعه ای از قوانین کلی وجود دارد که توسط دکوراتورها توافق شده است. سبک معاصر: چیزی که در این سبک حرف اول را می زند ، ماهیت الگو ها و اصول ساخت منزل است.

دکوراسیون داخلی رستوران فست فود