شارژ کارتریج با دستگاه های تمام اتوماتیک بصورت تضمینی شارژ انواع کارتریج جوهر افشان

شارژ کارتریج با دستگاه های تمام اتوماتیک بصورت تضمینی شارژ انواع کارتریج جوهر افشان این قطعه بعد از مدتی نیاز به تعویض پیدا میکند و در صورت عدم تعویض ممکن است به دیگر قطعات و اچزای پرینتر آسیب وارد شود. امداد چاپگر با تحویل سفارش دقیق، به موقع و کارآمد به کلیه مشتریان اطمینان می دهد که خدمات با کیفیتی را به آن ها ارائه دهد. کارشناسان این شرکت سفارش را طی مدت یک ساعت به مشتریان تحویل خواهند داد. در واقع استفاده از جوهر و تونرهای تقلبی می تواند باعث آسیب به پرینتر و یا کارتریج شما شود. بنابراین استفاده از تونر با کیفیت جهت بهبود چاپ همواره اولویت اصلی مجموعه امدادچاپگر می باشد. تکنسین‌های نمایندگی شارپ خدمات شارژ کارتریج شارژ را در محل به شما ارائه می‌دهند؛ تنها کافیست که با نمایندگی رسمی شارپ تماس بگیرید.

استوانه‌ای شکل با خاصیت آهنربایی است که در مخزن اصلی نصب می‌شود و تونر را به خود جذب می‌کند. مگنت دارای چرخ دنده و گوشواره در طرفین آن و میله آهنربایی در مرکز استوانه خود می باشد که حتما از صحت و سلامت آنها اطمینان حاصل کنید. هنگام چاپ، پودر از سطح مگنت به سطح درام منتقل می‌شود.در صورت خرابی این قطعه، چاپ انجام شده بسیار کمرنگ است و یا باعث ایجاد لکه‌های سیاه روی کاغذ می‌شود. کمرنگ چاپ شدن تصاویر و مطالب پس از شارژ کارتریج یکی از دلایل استفاده از پودر شارژ ارزان قیمت و بدون کیفیت بوده و یا ممکن است در کارتریج شارژ شده از درام و یا قطعات مصرفی تقلبی با کیفیت بسیار پایین استفاده شده باشد . تونرها دارای رنگ های متفاوتی هستند و متناسب با نوع پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند .

سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و شارژ کارتریج در محل کاهش استهلاک قطعات. قطعاً می توان عمر کارتریج تونر را با تعویض درام کارتریج در طی فرآیند پر کردن افزایش داد. اگر با دقت از آن استفاده نشود این امر باعث شکسته شدن اجزای اصلی کارتریج می شود. اگر شما به طور منظم از آن مراقبت نکنید آسیب دیدن کارتریج به مراتب بیشتر است و دیگر قابلیت استفاده و شارژ کردن را نخواهد داشت و برای جایگزین کردن کارتریج نو باید هزینه زیادی را متحمل شوید.

در کارتریج هایی که دارای چهار منبع مجزا هستند؛ تزریق جوهر در هر منبع به صورت جداگانه ای انجام می شود. پس از عملیات پر کردن کارتریج باید از قسمتی که شارژ را انجام داده اید با فشار، هوای جوهر را به سمت هد هدایت نمایید تا اصطلاحا کارتریج را هواگیری نمایید. برای این کار می توانید از سوراخی که شارژ را انجام داده اید، فوت نموده و جلوی هد کارتریج دستمال کاغذی نگهدارید و با خروج جوهر و رنگی شدن دستمال کاغذی اطمینان یابید که کارتریج هواگیری شده باشد. اگر همه ی مراحل را به درستی انجام دهید، کارتریج شارژ می شود و آماده استفاده خواهد شد. کارتریج سامسونگ ML-1640 مناسب برخی از پرینترهای لیزری شرکت سامسونگ مانند ML-1640 و ML-2240 می‌باشند که قادر هستند تا 2000 برگه را چاپ کند.

  • پودر تونر با قرار گرفتن درون کارتریج دستگاه کپی از طریق درام به صفحات منتقل می‌شود و توسط رولرها بر روی کاغذ می‌چسبد.
  • شارژکارتریج لیزری که با نام تونر نیز شناختهمی شوند، حالت پودری دارند.
  • شارژ کارتریج لیزری، علاوه‌بر اینکه موجب کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری پرینتر لیزری می‌شود؛ موجب کاهش مشکلات زیست محیطی نیز می‌شود.
  • کارتریجی که به خوبی مراقبت می شود ، می تواند چندین بار شارژ شود.
با استفاده از یک سرنگ خالی، کارتریج را هواگیری کرده و مطمئن شوید که هوا در آن وجود ندارد. حالا درپوش دستگاه را بردارید تا به کارتریج دسترسی داشته باشید. هزینه تعویض لوازم جدا می‌باشد و به دلخواه مشتری انجام می‌شود. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تعمیرکارسلام می باشد.