شستی کابین آسانسور انواع مشخصات فنی قیمت

در تمامی قطعات الکتریکی و مکانیکی موجود در این محصولات شما می توانید… شستی آسانسور بدنه استیل 304 نگیر به ضخامت ۴ میلیمتر و پلکسی گلاس می باشد. برای حرکت مسافران بین طبقات، حرکت کابین آسانسور به وسیله فرمانی که از سمت پنل شاسی آسانسور صادر می‌شود امکان‌پذیر است. این فرمان به آسانسور اطلاع می‌دهد که باید در کدام طبقه توقف کند و یا به سمت کدام طبقه حرکت کند. در حال حاضر یکی از پرکاربردترین شاسی های آسانسور مورد استفاده در ساختمان‌ها، شاسی آسانسور فشاری یا مکانیکی می‌باشد.

شستی کابین آسانسور انواع مشخصات فنی قیمت در دنیای امروز برخی از شستی های آسانسوری نیز همانند بسیاری از تجهیزات دیگر دکمه های آنها به صورت شیشه ای و لمسی تعبیه شده است. در این حالت مسافرین از طریق لمس انگشتان فرمان لازم را در شستی ها ثبت می کنند. بدنه استیل نگیر ۳۰۴ که در عرض ۱۹۰ میلیمتر با ضخامت ۰.۸ میلیمتر و در عرض ۲۵۰ میلیمتر با ضخامت ۱ میلیمتر و در عرض بالای ۲۵۰ میلیمتر با ضخامت ۱.۵ میلیمتر ارائه میگردد.

شستی آسانسور

به عنوان مثال دیگر، اگر آسانسور شما باربر و صنعتی می‌باشد، و یا در مکانی پر تردد است، استفاده از پنل آسانسور شیشه‌ای انتخابی اشتباه می‌باشد. عموما از این مدل در ساختمان های پر ترافیک و یا تجاری که رفت و آمد در آن زیاد است استفاده نمی کنند. چرا که تماس بیش از حد با آن ظاهر آن را مخدوش و نامناسب می کند.

نمایشگر این پنل منحصرا برای آن طراحی شده و تنها در رنگ ترکیبی قرمز و آبی (اعداد قرمز و جهت حرکت بالا و پایین آبی ) ارائه می گردد . شود و با فشار دادن بوش باتن دکمه DC وقتی که درب کاملا باز هست با فشار دادن دکمه DC درب شروع به بسته شدن درب کابین آسانسور می شود. الماس آسانسور مفتخر است تا پروژه‌های کارفرمایان گرامی را از صفر تا صد، به صورت حرفه‌ای، با بهترین قطعات و بالاترین کیفیت انجام دهد. در پایان شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که برجستگی‌هایی که بر روی دکمه‌های آسانسور موجود است چه کاربردی دارد!

  • نمایشگر این پنل منحصرا برای آن طراحی شده و تنها در رنگ ترکیبی قرمز و آبی (اعداد قرمز و جهت حرکت بالا و پایین آبی ) ارائه می گردد .
  • مقدمه پله برقی به عنوان یکی از پرمصرف ترین وسایل و تجهیزات رفاهی در طول روز شناخته می شود.
  • این برند در اصفهان تاسیس شده و به عرضه کلیه قطعات آسانسور ها با بهترین متریال می پردازد.
این مدل شستی آسانسور تنها بااستیل خشدار قابلیت ارائه دارد . این پنل قابلیت ارائه با کلیه کلیدهای موجود ( بدون چیکلت ) را دارد. پنل‌های شیشه‌ای از جنس سکوریت ساخته می‌شوند و از مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. ضخامت شیشه استفاده شده در این نوع از شاسی آسانسور بین چهار تا گروه متالیفت شش میلیمتر است. شستی‌های شیشه‌ای را می‌توان در انوع رنگ استفاده کرد، البته رنگ مشکی آن بیشترین ماربرد را در آسانسورهای حال حاضر دارد.

شستی آسانسور با بدنه استیل 304 نگیر به ضخامت ۴ میلیمتر و پلکسی گلاس . کابین را در یک طبقه متوقف کنید و سپس در هنگام بسته شدن درب دکمه DO فشار داده و اگر درب باز شود و مانع بسته شدن درب کابین آسانسور شود کلید DO کاملا سالم و مورد تایید استاندارد هم می باشد و یا اگر عمل نکند باید چک شده و مشکل رفع شود. با عرض پوزش کلیه قیمت ها در حال بروز رسانی می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

انواع شستی آسانسور