شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی برای صادرات آی شیشه

شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی برای صادرات آی شیشه شیشه های مورد استفاده برای ساخت شیشه‌ های لمینت می‌تواند از انواع شیشه‌ های معمولی، شیشه سکوریت، شیشه رنگی، شیشه فلوت و … باشد. از انواع شیشه های آینه ای یا رفلکس بیشتر در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می‌شود. زیرا با بازتاب نور خارجی باعث کاهش نفوذ نور به داخل ساختمان می‌شود. این نوع شیشه ها در سمتی که نور بیشتری وجود داشته باشد، خاصیت آینه ای دارند.

علاوه بر آن می توانید از خطوط مزین شده و یا سنتی برای گردهم آوردن متریال های مختلف استفاده نمائید. مهم تر از همه، این اشیاء نور را منعکس می کنند و نقش مهمی در تامین روشنایی اتاق دارند. صفحه شیشه ای میز نهارخوری و یا میزهای قهوه خوری استایل بی نظیری به دکوراسیون خانه شما خواهند بخشید. منظور از خاصیت انتقال گرمایی شیشه، میزان گرمایی است که از طریق آن انتقال داده می شود. اگر شیشه به خوبی عایق بندی شده باشد میزان انتقال گرما پایین می باشد. از ویژگی شیشه های خود تمیز شونده می توان به فتوکالیستی و هیدروفیلی بودن آن ها اشاره کرد.

اشتراک این صفحه

با فراوری مجدد شیشه فلوت و اعمال حرارت مجدد و خاص به شیشه، میزان مقاومت شیشه را تا چند برابر می توان افزایش داد. محصول بدست آمده شیشه سکوریت یا میرال ( شیشه نشکن) می باشد که مقاومت بیشتری در برابر فشار و شکستن از خود نشان می دهد. هرگاه نیاز به مقاومت بیشتر باشد، از شیشه سکوریت می توان استفاده کرد.

شیشه آینه ای (شیشه رفلکس یا انعکاس دهنده)

پس از مراحل برش و شکل‌دهی، در پرس‎‌های مخصوص آنها را در کوره الکتریکی تا 650 درجه سانتیگراد گرم کرده، به طور ناگهانی سرد می‌کنند تا بر اثر تبلور جزئی بر مقاومت آنها افزوده می‌شود. در این حالت شیشه مجدداً تا حدود 700 درجه سانتیگراد حرارت داده و بعد به طور ناگهانی و تحت شرایط خاص و کنترل شده‌ای سرد می‌شود. از شیشه شیری برای مواردی که پشت شیشه نباید دیده شود، مانند شیشه‌های مورد مصرف در بیمارستان‌ها و غیره استفاده می‌شود. شیشه سفید را در شیشه مذاب رنگی فرو می‌کنند تا دو روی آن رنگی شود. از این شیشه می‌توان در جعبه کمک‌های اولیه و نظایر آن استفاده کرد.

این پله های شیشه ای باعث می شود که راه پله از نظر بصری شرکت شیشه ساختمانی زیما حجمی اشغال نکند. اکسید سدیم برای جذب پرتو فروسرخ و اکسیدبر برای ازدیاد مقاومت حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از فلدسپار که باعث مقاومت بهتر در مقابل مواد شیمیایی می شود. استفاده از اکسید سرب به جای کلسیم اکسید برای ساختن شیشه هایمرغوب بلورکه باعث درخشندگی شیشه می شوند. گروه صنعتی کاوه که در زمینه شیشه های فلوت – ظروف شیشه ای فعالیت می کند.

  • و خاک، سفیدکاری و نقاشی در آجرهای شیشه‌ای تنها شامل آجرچینی و در موارد خاص بندکشی است.
  • این نوع شیشه‌ها نور خورشید را منعکس می‌کنند و در کاهش حرارت و درخشندگی نور مؤثر هستند.
  • اگر به شیشه‌ای احتیاج دارید که دارای ایمنی و امنیت بالا باشد، شیشه لمینت بهترین است.
  • موارد استفاده معمول برای شیشه های سکوریت ، جواهر فروشی ها ، مناطق امنیتی فرودگاه ، خانه های لوکس و سطح بالا ، مراکز بازداشت ، داروخانه ها و غیره هستند.
  • به طور کلی می توان گفت، شیشه متریالی شکننده می باشد اما با افزودن موادی مانند لمینت ها می توان میزان مقاومت آن در برابر شکستگی را افزایش داد.
شیشه لمینت، محصولی فوق العاده قوی است که با اتصال حداقل دو شیشه در اطراف یک لایه داخلی PVB ایجاد می‌شود. اگر به شیشه‌ای احتیاج دارید که دارای ایمنی و امنیت بالا باشد، شیشه لمینت بهترین انتخاب است. شیشه سکوریت نوعی شیشه تابکارش شده است، اما با استحکام چهار برابر! این شیشه به‌عنوان شیشه نشکن شناخته می‌شود و نمی‌توان آن را برش داد.

شیشه های خم

ماموریت اصلی این شرکت در آن سال ها، ارائه کالا و خدمات صنعت شیشه ساختمان بود. جهت استعلام قیمت بروز شیشه های ساختمانی به صفحه لیست قیمت ها مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید. شیشه های رفلکس در شب برعکس عمل کرده و به راحتی می توان داخل ساختمان را از پشت آن ها مشاهده نمود. با استفاده از شیشه رفلکس میزان حرارت ناشی از خورشید در ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و نیازی به صرف هزینه های گزاف برای رفع آن نمی باشد. امروزه با پیشرفت فناوری در فرآیندهای تولید شیشه، طیف گسترده ای از محصولات شیشه ای برای پروژه های ساختمانی در دسترس هستند.