قفسه کتاب بصورت باکس های مدرن شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم

شما می‌توانید قسمت‌هایی از قفسه‌های کتاب‌‌ را خالی نگه‌ دارید. این ایده برای دوست‌داران طراحی مینیمال و فضاهای کوچک فوق‌العاده است. چرا که هر چقدر فضای کوچک شما ساده‌تر و مرتب‌تر باشد، اتاق‌تان بزرگ‌تر بنظر خواهد رسید. علاوه بر استفاده از جنس ام دی اف در ساخت از نوار لبه جهت پوشش تمامی مقاطع قفسه کتاب استفاده شده است. نوار PVC موجب افزایش کیفیت محصول می‌گردد و در زمان استفاده دچار تغییر حالت و یا جدا شدن نمی‌‍شود.

با این حال مدل های کتابخانه دیواری همواره با هماهنگی طرح و رنگی که برای دیزاین کلیه خانه انتخاب می شود هماهنگی کامل دارد. شما می توانید بهترین مدل کتابخانه دیواری را در خانه یا اتاق خود داشته باشید. کتاب و مطالعه نقش مهمی در زندگی افراد یک جامعه دارد و می توانید محل قرار دادن کتاب را به یکی از مکان های زیبا در دکوراسیون خانه تبدیل کنید. برای انتخاب معیارهای مهمی هم وجود دارد که در ادامه با این معیارها آشنا می شوید.

قفسه‌ کتاب با طراحی‌های متفاوت می‌توانند به نقطه کانونی اتاق شما تبدیل شوند. از طرف دیگر کتابخانه خانگی با شکل‌های منحصر بفرد، باعث می‌شوند که هر سبک چیدمان کتاب و دکورتان، بسیار استادانه و حرفه‌ای بنظر برسد. ایده‌هایی درباره‌ی قفسه کتاب خاص، قفسه های کتاب جالب، دیوار کتابخانه خانگی و قفسه های دیواری بی نظیر را در اینجا مشاهده کنید.

در ادامه به معرفی نکاتی می پردازیم که نمای داخلی و خارجی کتابخانه شما را زیبا می کند. قفسه یا الماری کتاب لمینت مانند مبلمان آن از یک لایه محافظ وینیل و یا پلاستیک پوشانده شده و می توان آن را به هر رنگ و طرحی درآورد. علاوه بر این، این قفسه ها در برابر نشتی، ضایعات و … از مقاومت خوبی برخوردار هستند.

کتابخانه خانگی دکوری

قفسه کتاب بصورت باکس های مدرن شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم

کتابخانه مدرن و ساده سپیدار ۳ می تواند دکوراسیون داخلی فضای شما را تغییر دهد، این محصول در ۴ رنگ متفاوت ارائه می شود. کتابخانه مدرن و ساده سپیدار ۲ می تواند دکوراسیون داخلی فضای شما را تغییر دهد، این محصول در ۴ رنگ متفاوت ارائه می شود. کافی ست چند جعبه میوه چوبی پیدا کنیم و آن ها حسابی تمیز کنیم و یا حتی رنگ کنیم و در اتاق خواب یا در اتاق بچه ها از آن ها به عنوان قفسه کتاب استفاده کنیم. قیمت متریال اولیه، اندازه کتابخانه، تعداد بست و لولاها به نسبت طراحی کتابخانه، فقط چند مورد از این معیارها هستند. در نهایت کتابخانه MDF کالایی نیست که هر روز بخواهید آن را عوض کنید؛ بنابراین در انتخاب کتابخانه خانگی باید دقت کرد.

کتابخانه خانگی ام دی اف

رعایت ترکیب در قفسه های کتاب از جمله مواردی است که بسیاری از افراد با قیمت کتابخانه اتاق کودک آن مشکل دارند. مهم نیست چه چیزهایی را در قفسه کتاب خود قرار می دهید، اما این مورد را فراموش نکنید که این موارد باید با یکدیگر ترکیب و هارمونی زیبایی را ایجاد کنند. این ترکیب را می توان با دنبال کردن رنگ ها، تم ها و سبک ها و حتی ترکیبی از این سه موارد بدست آورد.

  • نمونه هایی زمینی مانند انواع کمد کتابخانه و استند تحمل وزن بالاتری دارند و محدودیتی در قرار دادن تعداد کتاب یا اشیاء ندارید.تنها نقطه ضعف آن ها این است که فضای بیشتری را اشغال می کنند.
  • کتابخانه ام دی اف نسبت به کتابخانه چوبی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر است.
  • ممکن است بخواهید برخی از کتاب های با ارزش و خاص خود را خارج از دید نگهداری کنید.
قفسه کتاب چوبی یکی از انواع کتابخانه و بیش از سیصد مدل محصولات دکوراسیون داخلی است که در چوب فروش عرضه می‌شود. انواع مدل کتابخانه، کمد کتابخانه، کمد زونکن، میز اداری و انواع محصولات کاملا سفارشی مانند پارتیشن، میز گروهی و … با مشاوره و طراحی رایگان در اختیار خریداران قرار گرفته است. برای استفاده از طیف گسترده خدمات چوب فروش می‌توانید از مشاوره رایگان استفاده نمایید. کتابخانه‌های ام دی اف در اندازه‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به ابعاد اتاق، نسبت به خرید کتابخانه خانگی ام دی اف مورد نظرتان اقدام کنید. همچنین، این محصولات به انواع مختلف یک‌تکه و چند‌تکه، کتابخانه دیواری و زمینی، کتابخانه جلومبلی و کنجی، کتابخانه مدرن پارتیشنی، قفسه با کمد درب‌دار و حتی کتابخانه متحرک تقسیم می‌شوند.