قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799 مجله خودرو بی درایو

با استفاده از بست هوابندی به ثبات بیشتر لوله الاستومری کمک کرده تا لوله فلکسی در طول مسیر دچار آسیب و شکم‌آوری نشود. رویشگر منتخب دوازدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اقدام به ساخت جدید ترین اتاق کشت هوشمند جهت برداشت علوفه و جوانه های خوراکی به صورت کاملا … اسپلیت , روفتاپ پکیج , وی آر اف , هواساز , ایرواشر , اکونوپک , هواساز هایژنیک ( سیستم های تهویه مطبوع آرن…

دریچه خطی ۳۰ درجه دو طرفه

برای ایجاد طرح های متنوع و مختلف روی دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی از دستگاه‌های پیشرفته سی ان سی استفاده می‌گردد. از این طریق می‌توان هر طرحی با هر نقشه و مدلی را روی دریچه بازدید داکت اسپلیت پیاده کرد. لازم به ذکر است که حتماً باید دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی با رنگ ضد آب پلی اورتان پوشش داده شود تا در برابر رطوبت بخار و نرم مقاومت کافی را داشته باشد. از دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی در تمام نقاط کشور می‌توان استفاده کرد، اما بیشترین استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت در مکان هایی است که رطوبت هوا بالا می‌باشد، مانند شمال و جنوب کشور.

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی مطالعه نمودید برخی از دستگاه‌های فن کوئل یا داکت اسپلیت به حجم هوای بیشتر نیاز داشته و برای تامین آن می‌توانید از دریچه بازدید مختلط بهره ببرید. در این حالت امکان استفاده همزمان از شیار پره‌ای Z بر روی دریچه بازدید به همراه پانچ طولی درب اصلی جهت افزایش جریان هوا وجود دارد. تولید در نوع از دریچه‌ها در دو حالت لولایی و وزنه‌ای در رنگ‌های مختلف نیز ممکن است. دریچه زیر داکت اسپلیت با درب ساده لولایی به دلیل سادگی خاص خود از رایج‌ترین مدل‌های دریچه بازدید بوده و اغلب از نوع آلومینیومی آن بهره‌برداری خواهد شد. قاب اصلی آلومینیومی آن با عرض بین 3 الی 5 سانتی‌متر مورد استفاده قرار گرفته و درپوش دریچه آن ظاهری صاف، بدون شیار و هرگونه محلی برای جریان هوا ساخته شده است. در دریچه بازدید درب ساده لولایی؛ درب به وسیله لولا به قاب اصلی متصل بوده و در زمان باز و بسته بودن درپوش و فرم اصلی از یکدیگر جدا نخواهند شد.

مقایسه کیفیت و مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به قیمت

قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799 مجله خودرو بی درایو برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار آلومینیومی لولادار، ابتدا باید به ساخت دریچه داکت اسپلیت فریم اقدام شود. به همین منظور داشتنِ ابعاد کلافِ فلزی، چوبی یا سازه‌ی زیرکناف، بسیار ضروری است. به همین منظور برداشت ابعاد داخلیِ کلاف ِزیرکار به صورت صفرتاصفر از داخل کلاف صورت می‌گیرد.

  • کاربرد یونیت داخلی انتقال هوای مطبوع سرد یا گرم به وسیله کانال‌های تهویه به محیط مورد نظر می‌باشد.
  • بر اساس ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام به طراحی و ساخت درب این دریچه خواهیم نمود.
  • زمانی از دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی استفاده می گردد که نیاز باشد هوای برگشت از محیط زیر فن کویل تامین شود.
  • با انجام کلیه موارد بالا نوبت به ایجاد پوشش رنگ پودری استاتیک کوره ای بر روی سطوح دریچه داکت اسپلیت می رسد.انجام عملیات رنگ بر روی دریچه داکت اسپلیت باعث زیباییِ نمای دریچه داکت اسپلیت و نیز باعث محافظت دریچه داکت اسپلیت در برابر ضربه و خط و خش می شود.برای زیباترشدنِ نمای دریچه داکت اسپلیت می توان از کدرنگ های متنوع بهر برد.
  • برای دستگاه های فن کویل و داکت اسپلیت که در داخل واحدهای مسکونی یا تجاری نصب می شوند، دریچه هایی جهت دسترسی به دستگاه طراحی و نصب می شود که در مواقع لزم بتوان به شیر آلات و یا قسمتهای دیگر دستگاه دسترسی داشت.
به هوایی که از محیط بیرون به داخل محیط تهویه شونده وارد می‌شود، هوای تازه می‌گویند. این امر باعث می‌شود که سیستم داکت اسپلیت در محیط‌هایی مانند کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها، بسیار مورد استفاده قرار گیرد. ■ امکان استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری. دریچه داکت اسپلیت از قطعات مهم و اصلی در نصب و راه‌اندازی این دستگاه‌های تهویه است.

دریچه بازدید داکت اسپلیت با درب ساده لولایی