قیمت و خرید تفنگ چسب حرارتی تخفیف ویژه و ارسال فوری ابزارمارکت

سعی دارد تا با ارائه محصولات با کیفیت و با ارزان ترین قیمت، لذت خریدی آسان و سریع را به شما خریداران سایت آریاناپکینگ گرامی هدیه نماید. پس از هر کار دستگاه را از برق بکشید و با قفل نصب شده بر روی تفنگ می توان برق را قطع و وصل کرد. همانطور که در عکس های محصول مشاهده می کنید، توان 60 وات بر روی بدنه دستگاه حک شده است. رنگ این دستگاه فقط سفید است و با همان بسته بندی که در عکس میبینید ارسال می شود.

  • با عضویت در خبرنامه فروشگاه از جدید ترین محصولات و فروش های ویژه سایت مطلع شوید.
  • کاربر لازم است تا با توجه به محل و نوع مصرف، چسب خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کند.
  • سطوحی که بیش از حد متخلخل باشند با استفاده از چسب حرارتی به یکدیگر نمی‌چسبند.
  • دستگاه چسب حرارتی به کمک چسب‌های جامد لوله‌ای شکلی که داخل آن‌ها قرار می‌گیرد، این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
  • این محصول با برق شهری کار می‌کند و 60 وات توان دارد.
اما گاهی لازم است که چسب مایعی که استفاده می‌کنیم، کمی دمای بالایی داشته باشد. ممنون از دیجی کالا .دستگاه سومو فوق العاده کار آمد و زیباست .در کل راضی کننده ست. دوستان من این دستگاه رو پارسال خریدم.خیلی خوبه زود داغ میکنه.چکه نمیکنه.چسب ۱۰ میل هم میخوره.کلا سومو همه چیش خوبه برند جا افتاده ای است.

قیمت دستگاه چسب حرارتی مدل L-110 کد 78958

چسب های حرارتی یک اتصال بسیار محکم و قوی را ایجاد می کنند و همچنین در صورت تمایل به جدا کردن از سطح به راحتی جدا می شوند و هیچ گونه اثری بر روی سطح باقی نمی گذارند. قیمت چسب تفنگی کوچک کیفیت ساخت قابل قبولی دارد و برای مصرف خانگی و کارگاهی کم عالی است. برای احتیاط از اینکه وقتی استفاده نمی کنید چسبی نریزد حتما زیر نوک داغ آن یک تکه کاغذ (مقوا) بگذارید.

سطوحی که دمای خیلی زیاد یا خیلی پایین دارند، با استفاده از چسب حرارتی نمی‌چسبند. زمانی که سطح بسیار سرد باشد، چسب بعد از تماس با آن سفت می‌شود و زمانی برای چسباندن سطح دوم باقی نمی‌ماند. در مقابل اگر سطح دمای بالایی داشته باشد، چسب خشک نمی‌شود و خوب نمی‌چسبد. کاربرد چسب حرارتی فقط برای چسباندن سطوح نیست و کاربردهای دیگری هم دارد.

وارنیش حرارتی مدل A-804 مجموعه 6 عددی

چسب حرارتی تفنگی را در بازار با نام های دیگری هم می شناسند از جمله چسب گرما ذوب ، چسب هاتملت میله ای که در سایزهای مختلف وبا توان های20، 25، 55 و 60 وات و همچنین برندهای مختلف وجود دارد . خشاب های چسب حرارتی تفنگی و یا همان میله های حرارتی در سایز 7 و 10 میلیمتری و طول 27 سانت بصورت دانه ایی و یا بصورت بسته بندی های یک کیلویی عرضه می شود. از چسب تفنگی می توان برای چسباندن تمامی مواد به یکدیگر استفاده کرد.

چسب حرارتی تاپ رول کد M07 قطر 7 میلی متر بسته A Hundred عددی

فعلا که ظاهرش خیلی خوب نیست که به نظم عمر مناسبی هم نداشته باشه ولی به نظرم کار راه انداز هست و خوب کار میکنه. در ضمن وقتی بسته رسید به دستم جعبه ش توی جعبه ی دیجیکالا باز شده بود و قطعاتش توی جعبه ی بقیه ی چیزایی که خریده بودم پخش شده بود. چسب تفنگی ابتدا جامد است و سپس با تفنگ مخصوص ذوب می شود. این چسب در کمترین زمان به ماده جامد تبدیل شده و به سطوح مورد نظر می چسبد. چسب حرارتی روی سطوح خیس، چرب و مرطوب نمی‌چسبد و بلافاصله بعد از خشک شدن، از روی سطح جدا خواهد شد. اولین نکته‌ای که باید بدانید این است که چسب حرارتی نمی‌تواند سطوح و اشیائی که از جنس سیلیکون، وینیل، فلز و موم هستند را بچسباند.

قیمت و خرید تفنگ چسب حرارتی تخفیف ویژه و ارسال فوری ابزارمارکت

کاربر موظف است چسب را با توجه به مکان و نوع مصرف انتخاب و استفاده کند. چسب های مایع یکی از انواع چسب ها است که کاربردهای زیادی دارد. اگر می‌خواهید خودتان تعمیری را انجام دهید با انجام دستورالعمل‌هایس که در این مقاله ارائه دادیم می‌توانید در تعویض قطعه خراب موفق شوید.