لنوو از یک چراغ مطالعه عجیب با وبکم 4K و امکان شارژ بی‌سیم گوشی رونمایی کرد-شارژر لپتاپ مستر جانبی

لنوو از یک چراغ مطالعه عجیب با وبکم 4K و امکان شارژ بی‌سیم گوشی رونمایی کرد-شارژر لپتاپ مستر جانبی یا شارژر لپ تاپ شما بعد از وصل کردن آن کار نمی کند؟ مشکل معمولی تر از آن است که تصور می کنید. بدون آن شما نمی توانید فعالیت های معمول خود را ادامه دهید. با این حال ، برخی بی احتیاطی ها و حوادث غالباً می توانند منجر به نقص عملکرد شارژر یا لپ تاپ شوند. مهم است که به خاطر داشته باشید که شارژرهای بی‌کیفیت می‌توانند عملکرد لپ تاپ و همچنین عمر باتری را به خطر بی‌اندازند. این امر به این دلیل است که اغلب محصولات از این نوع منبع تغذیه‌ای را ارائه می‌دهند که مشخصات فنی رایانه را برآورده نمی‌کند.

شارژر مربعی برای لپتاپ لنوو 20V 3.25A سوکت ریز 4*1.7 میلیمتر

گاهی اوقات زخم شدن و یا خراب گردیدن سیم شارژر منجر می گردد تا برق رسانی به خوبی انجام نشود و این چالش خود را با شارژ نشدن باتری لپ تاپ نشان می دهد. تنوع آداپتور لپ تاپ در میان محصولات لنوو زیاد است و شما می‌توانید وابسته به نیاز و با توجه به مدل لپتاپی که در اختیار دارید از میان آن‌ها انتخاب کنید. آداپتور لپتاب باید از نظر ولتاژ و آمپر ورودی با دستگاه شما همخوانی داشته باشد و نوع کابل آن هم متناسب با ورودی شارژر لپ تاپ شما باشد. نکته دیگر که دارای اهمیت است خریدکابل پاور یاکابل سه پین مخصوص است که به صورت ویژه باید تهیه شود. این بخش از فروشگاه فروهر اختصاص دارد به خرید شارژر لپ تاپ دل ، شارژر لپ تاپ acer ، شارژر لپ تاپ hp، شارژر لپ تاپ ایسوس و… بله، امکان دارد دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ در باتری داغ خلاصه شود.

  • در صورت ثبت اطلاعات ناصحیح در سایت حساب کاربری شما مسدود خواهد شد، لذا در ثبت اطلاعات خود دقت فرمایید.
  • ابتدا آداپتور را به برق بزنید و سپس آن را به لپ تاپ متصل کنید.
  • در صورتی که در آدپتور لپ تاپ شما ایرادی مشاهده نشد ،‌با شارژر دیگری تست نمایید .
  • کارشناسان حاضر در این مجموعه ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، خود را ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در زمینه ترمیم و تعمیرات لپ ‌تاپ‌ دل می دانند.
  • در نتیجه برای نعمیرات لپ تاپ ارزان و تشخیص اینکه مشکل از کدام بخش لپ تاپ است باید به افراد متخصص مراجعه کرد.
این شارژرها دارای تنوع قیمتی بالایی هستند و بسته به نوع و قیمت لپ‌تاپ، هزینه شارژ نیز طبیعتاً بالاتر میرود. شارژر لپ تاپ ایسوس در صورتی که توسط نمایندگی ایسوس خریداری شود، دارای قیمتی تقریبی و معادل ۲۶ دلار می‌باشد. به عنوان مثال شارژر لپ تاپ ایسوس با مدل ۴۵ aci برای لپ تاپ های زیر مناسب و قابل استفاده است. راحت‌ترین راه برای خرید شارژر لب ‌تاب چک کردن یک فروشگاه‌ آنلاین مثل دیجی‌همکار برای مدل دقیق آداپتور فعلی خودتان است. چراکه عمر شارژر لپ تاب زیاد است و تا زمانی که شارژر آن خراب شود، مدل لپ‌تاپ شما قدیمی خواهد شد و خیلی در بازار نخواهد بود که بتوان شارژر لپ تاپ اورجینال آن را به طور مجزا پیدا کرد. برای گیج نشدن هنگام خرید باید بدانیم که انتخاب‌های زیادی در میان پاور بانک لپ تاپ یا شارژر همراه لپ تاپ و شارژرهای معمولی نخواهیم داشت ولی باید دقت زیادی در انتخاب ولتاژ داشته باشیم.

شارژر لپ تاپ اچ پی 19 ولت 4.74 آمپر سر ریز مدل PA-1900-32HN

معمول و عرف اینه که اگه از لپ تاپ بیشتر داخل خونه استفاده می کنید باتری رو در بیارین و هر ۷ روز ۱ بار باتری رو وصل و شارژش کنید و تا ۴۰ درصد که شد دوباره باتری رو در بیارین . اگر باتری لپ تاپ رو دیر به دیر شارژ کنید ، باتری و محتویاتش خاصیت خودشون رو از دست میدن و باتری معیوب میشه پس حواستون باشه که دیر به دیر شارژ نشه . اگر باتری همیشه به لپ تاپ باشه و شارژر لپ تاپ هم همیشه بهش وصل باشه هم باتری همیشه پر می مونه که خوب نیست و هم شارژر بهش فشار میاد و داغ میکنه و به سادگی می سوزه .

تماس با اگزو گیم: 87700791 (پیش شماره

دو سر کابل را به خوبی چک کنید تا مطمئن شوید که کاملا سالم است و آسیب دیدگی خاصی ندارد. در صورت نیاز، کابل شارژ را تعویض کنید تا باعث داغ شدن آداپتور و بروز ایرادات شارژر لپ تاپ اچ پی دیگر نشود. کارشناسان تعمیرات لپ تاپ زودکمک، به کاربران توصیه می کنند که تحت هر شرایطی، تنها از شارژر اصلی لپ تاپ خود استفاده کنند. شارژرهای غیر اورجینال، کیفیت پایینی دارند و به همین دلیل ممکن است مشکلاتی را حتی در باتری ایجاد کنند. برای شروع ثبت نام حساب خود کافی است بر روی خرید عمده از تکنوسان کلیک کنید. برند های محبوب شارژر لپ تاپ به ترتیب الویت عبارتند از ایسوس,لنوو,اچ پی,توشیبا, …