لوله فلکسیبل تهویه هوا یا کانال فلکسیبل قیمت خرید میراکالا

برای محافظت در برابر نفوذ آب، نم و خطرات ناشی از برق گرفتگی از این لوله ها استفاده می کنند. Copyright تمامی حقوق این فروشگاه مربوط به شرکت فناوری برق تیوان می باشد. نمی‌توان به اینستاگرام متصل شد یا شما اجازه دسترسی به رسانه‌ها در اینستاگرام را ندارید. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما از قیمت روز کالای مورد نظرتان آگاه شوید. 24 ماه گارانتی معتر کنبی, قبل از خرید کالا برای اطلاع از موجود بودن کالا تماس بگیرید.

در صورتی که نیازمند بهره‌برداری از لوله فلکسی در نواحی خاصی از ساختمان مسکونی، صنعتی یا آزمایشگاهی هستید؛ حتماً از این نوع لوله فلکسی استفاده نمایید. برخی از تجهیزات مصرفی در ساخت‌وساز از حساسیت و لطافت خاصی برخوردار بوده و جهت حفاظت از آن‌ها باید از پوششی محافظ بهره برد. لوله فلکسی یا لوله خرطومی به نوع خاصی از لوله به صورت مارپیچ در هم تابیده گفته شده و برای اجرای صحیح بخش‌های مختلف ساختمان نیاز به انواع لوله فلکسیبل خواهد بود. لوله خرطومی در سیستم سیم‌کشی و شبکه هوارسانی ساختمان بسیار پرمصرف بوده و پیش‌برد عملیاتی متکی به استفاده از انواع مختلف لوله فلکسیبل خواهد بود.

این لوله خرطومی فلزی از دو قسمت فلز نازک گالوانیزه و پلاستیک ضخیم که روکش آنها است ساخته می شود. خاصیت فلکسیبل ی پیدا می کنند لوله فلکسیبل برق کابرد در سیستم های کابل کشی و تابلو برق هم دارد. از لوله فلکسیبل بیشتر به منظور انتقال کابل های CAT6 , CAT5 ، دوربین های مداربسته، کابل های آنتن استفاده می شود. لوله فلکسیبل فلزی بخاطر مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی یا جویدگی توسط موزیان در بسیاری از صنایع دوربین مداربسته و تابلو برق و سیم کشی ساختمان و صنایع دیگر کاربرد دارد و از همین جهت به این کانال ها لوله فلکسیبل صنعتی گفته میشود که در سایز های مختلف تولید میشود.

به‌کارگیری از این فلکسیبل در سیستم تهویه هوای گرم کارگاه و شرکت‌ها مرسوم بوده و از توان حرارتی مابین منفی 30 الی مثبت 250 درجه سانتی‌گراد برخوردار لوله فلکسی است. تنوع سایز، انعطاف‌پذیری، وزن کم و نصب آسان از دیگر دلایل مصرف لوله فلکسی با عایق پشم شیشه است. لوله فلکسیبل برق (لوله خرطومی فلزی) یکی دیگر از انواع لوله های برق می باشند که با داشتن شکل فلزی با سطح مقطع گرد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل میتوان به راحتی از آنها برای گذر سیم ها و کابل ها از شبکه های برق ساختمان استفاده نمود.

  • در صورتی که فشار وارده به فلکسی زیاد باشد؛ بهتر از لوله‌‌های فلکسیبل فلزی استفاده شود.
  • به لحاظ بسته بندی و قابلیت فشردگیِ بالا این لوله فلکسیبل صداگیر را در بسته های یک و نیم متری قابل فشردن و حمل و نقل می باشد.
  • منعطف بودن لوله فلکسی برق باعث می شود تا کلیه تغییر جهت های ضروری را در مسیر سیم کشی برق ایجاد کنید.
جنس رابط لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه و ضخامت ورقِ آن نیز به تناسب قطر لوله فلکسیبل صداگیر متغیر می باشد. طول رابطِ لوله فلکسیبل صداگیر بین ۱۰ تا ۱۲ سانتیمتر می باشد که لوله های خرطومی را از دو طرف واردِ این رابط می کنند و با بست هوابندی محکم می کنند. تناسب ضخامت ورق رابط لوله فلکسیبل صداگیر با قطر لوله خرطومی رابطه مستیم دارد،یعنی در قطرهای بالاتر یا کاربریها با قطر بالا،حتما باید ضخامت ورق رابط لوله فلکسیبل صداگیر ،نیز بالاتر باشد. در کاربریهایی مثل لوله خرطومی “پی وی سی” ،”پی یو” و یا “فنر استخوانی” حتما از ورق ضخیم برای لوله فلکسیبل صداگیر استفاده نمود. در زمان کاربرد و نصب لوله فلکسیبل صداگیر (در انواع مختلف) نیاز به لوازم جانبی از قبیل رابطِ لوله فلکسیبل صداگیر ،بست هوابندی ،ساپورتِ نگهدارنده، چسب پی وی سی،باکس های تبدیلِ دهانه دستگاههای دمنده یا مکنده ،سه راهی، زانو ،پلنیوم باکس می باشد.

قیمت لوله فلکسی روکش دار

لوله فلکسیبل تهویه هوا یا کانال فلکسیبل قیمت خرید میراکالا

این نوع لوله ها توان تحمل دمای ۳۰- تا ۱۶۰+ درجه سانتیگراد را دارند بنابراین برای کابل های برق داکتی مناسب و برای عبور مایعاتی چون نفت و بعضی از اسیدها مناسب است. ۲- پس از موضوعِ مکندگی، بیشترین کاربردِ لوله فلکسیبل صداگیر pu در سیستم های تهویه مطبوعِ ساختمانهای مسکونی، تجاری،اداری،صنعتی و بیمارستانی می باشد. یکی از امتیازات ارزشمندی که لوله فلکسی برق دارد این است که دارای یک ساختار انعطاف پذیر است.

مشخصات فنی لوله فلکسی روکشدار سایز ۲۵

شما می‌توانید قیمت لوله‌های فلکسی رهاورد ایران را از سایت‌های معتبر فروشگاهی دریافت نمایید. طبق اطلاعات ارائه شده در بخش‌‌های بالا، لوله‌‌های فلکسی دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از آن‌‌ها توانایی رفع نیاز خاصی را بر عهده دارند. بنا بر محل استفاده و سیمی که باید پوشش داده شود؛ اندازه لوله-های فلکسی متفاوت است.

لوله فلکسی رهاورد سایز 36405.000لوله فلکسی رهاورد سایز 42520.000