لیست قیمت هارد دوربین مداربسته 14 آذر آی تی بازار-امن باش

اگر WD Black HDD را با WD Blue HDD مقایسه کنیم، اولی 128 مگابایت کش ارائه می دهد، در حالی که دومی تنها 64 مگابایت کش ارائه می دهد. هارد دیسک‌های WD Blue در دو مدل 5400 RPM با حداکثر ظرفیت ذخیره سازی 6 ترابایت و 7200 RPM با حداکثر ظرفیت ذخیره سازی 2 ترابایت موجود هستند. هارددیسک های مشکی وسترن دیجیتال تجهیزات قدرتمندی هستند و می توان از آنها در مصارف گوناگون استفاده نمود. از جمله می توان برای سرورهای پیشرفته، سیستم های مداربسته با دوربین زیاد و حتی کامپیوترهای خانگی نام برد. گاهی لازم است برای اطمینان از عملکرد قابل اطمینان هارد در سیستم دوربین مداربسته آزمایش و یا تست هایی را در مورد پارامترهای تاثیر گذار به روی آن انجام داد و یا آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

مقایسه قیمت هارد دوربین مداربسته در انواع برند های موجود

برای نمونه اگر سیستم نظارتی مغازه شما در طول یک شبانه روز 100 گیگابایت فضا اشغال کرده باشد، برای یک ماه ضبط پیوسته به ظرفیت آزاد حداقل 3 ترابایت نیاز دارید. بدیهی است در صورتی که بخواهید ویدئوهای شما به مدت طولانی‌تری نگه داری شود، باید به همان اندازه ظرفیت بالاتری برای هارد دوربین مدار بسته انتخاب کنید. پس همیشه در نظر داشته باشید که در هنگام انتخاب هارد برای دی وی آر یا دستگاه‌های ضبط ویدئو، اهداف ویژه سازمان خود را در نظر گرفته تا بتوانید به خروجی مطلوب برسید. متأسفانه هارد دیسک‌های کامپیوتر یا هاردهای معمولی، اغلب ویژگی‌های هارد دیسک مخصوص دوربین مدار بسته را ندارند و دیر یا زود بالاخره می‌توانند دردسرساز شوند. به همین دلیل ضروری است که از هارد دیسک مناسب برای دوربین نظارتی استفاده کنید.

  • دوربین ها، دستگاه رکوردر، تجهیزات ذخیره کننده داده یا هارد و تجهیزات پسیو جهت ارتباط بین تجهیزاتی مانند کابل ها، سر سوکت ها و فیش ها و … تشکیل شده است.
  • زمانی که شما خریدی با گارانتی معتبر داشته باشید، آسوده خاطر خواهید بود.
  • یکی از بخش های مهم یک سیستم دوربین مدار بسته هارد آن است که داده ها در آن ذخیره سازی و سپس در صورت نیاز بازیابی می شوند.
  • این هارد دیسک‌ها معمولاً در لپتاپ‌ها و نوت بوک‌ها استفاده می‌شوند.
  • هاردهای سبز به نسبت دیگر محصولات دارای سرعت پایین تر بوده ومعمولا برای ذخیره اطلاعات و بایگانی استفاده می‌شوند.

لرزش باعث می‌شود هدها در قرار گیری در مکان و آدرس درست با چالش مواجه شوند یا حین خواندن و نوشتن به طور ناخواسته و بر اثر لرزش جابجا شوند. این جابجایی ناخواسته ناشی از نویز و لرزش موجب اختلال در عملکرد هارد دیسک و بروز وقفه و تأخیر در عملیات خواندن – نوشتن می‌شود. همه این موارد نیز باید به صورت دقیق در ساخت هارد برای دی وی آر یا سیستم‌های نظارتی مورد توجه قرار گیرد تا بتوان بالاترین درجه اطمینان از کیفیت را ارائه کرد. از دیگر ویژگی های این هارد داشتن دوربین مدار بسته کامل می باشد.

پایایی بیشتر، توانایی تحمل حجم نوشتن بسیار بیشتر، مصرف برق و دمای کمتر و کاهش هزینه‌های نگهداری، از مزایای هارد دوربین مدار بسته نسبت به هارد دیسک معمولی است. هارد دوربین های مدار بسته به صورت پایه تفاوت‌های مشخصی با هارد دیسک‌های معمولی دارد که روزانه از آنها استفاده می‌کنیم. از دیگر موارد استفاده در این نوع هارد دوربین مداربسته می توان به Intelliseek اشاره کرد. که باعث کاهش لرزش، نویز و بهبود مصرف برق روی هارد دیسک می شود. هارد دوربین مداربسته بنفش با تکنولوژی پاور اینتل مصرف برق پایین و عمر طولانی دارد که مزیت محسوب می شود.

حال به نتایج عملکردی هر کدام که در یک آزمایش واقعی صورت گرفته است توجه فرمایید. اما Seagate همین چند ماه پیش هنگام معرفی مدل جدید Barracuda Pro اعلام کرد قصد دارد نامگذاری خانواده محصولات خود را فروشگاه لوازم دیجیتال امن باش تغییر دهد. اگر هاردی برای کامپیوتر رومیزی خود می‌خواهید، اگرچه از نوع ۲.۵ اینچی نیز می‌توانید استفاده کنید، بهتر است نوع ۳.۵ اینچی را در نظر داشته باشید. اگر محصول خاصی مد نظر دارید، به سادگی و با استفاده از فیلتر های مربوط به آن در سمت راست کاتالوگ، نوع محصول خود را انتخاب کنید و یا اینکه با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. روی هارد های شرکتی مقداری خط و خش قابل مشاهده است اما هارد های اصلی کاملا نو بوده و آنباکس نشده اند. معمولا هارد های تعمیری، هارد های ریفر شده و هارد های تقلبی در بازار به عنوان هارد شرکتی فروخته میشوند.

دسترسی سریع

لیست قیمت هارد دوربین مداربسته 14 آذر آی تی بازار-امن باش هارد دوربین در مقایسه با هارد کامپیتر بادوام‌تر است و در استفاده 24 ساعت شبانه‌روز در 7 روز هفته دچار مشکل نمی‌شود. پس اگر مغازه یا دفتر شما 4 دوربین دارد، یک هارد 500 گیگ حدودا تا 2ماه میتواند نسخه پشتیبان از تصاویر ضبط شده در اختیارتان قرار دهد. گارانتی هارد اصلی از شرکت های معتبر است اما هارد های شرکتی معمولا بدون گارانتی هستند یا گارانتی های غیر معتبر دارند.

بررسی هدفون هواوی FreeBuds 4i ؛ تعریف کارایی به قیمت

انتخاب و نقش هارد دوربین مداربسته و آشنایی با کاربرد و ویژگی های آن همیشه یکی از دغدغه های سیستم مداربسته به شمار می رود. یعنی هارد وظیفه دارد که تصاویر و ویدئو های مربوط به دوربین ها را بدون هیچ افت کیفیتی ثبت و ضبط کند. هارد دیسک ها بر اساس میزان حافظه شان بر یکدیگر برتری پیدا می کنند و هارد دیسک در دستگاه قرارمی گیرد و پیچ می شود.