محوطه سازی باغ تالار اجرای پروژه های محوطه سازی و طراحی فضای سبز باغ ایرانی | elitarchgroup

بهتر است برای اجرای دیزاین ورودی باغ تالار سبک خاص خود را داشته باشید. بهتر است در انتخاب معماری تالار عروسی طرحی را انتخاب کنید که اگر حتی در داخل ساختمان تالار هم که باشید به شما احساس بودن در طبیعت القا شود. عکاسی دیجیتال انتخاب معمول در این مورد است و مزیت آن این است که شما می‌توانید عکس‌هایتان را درست چند روز پس از مراسم عروسی مشاهده کنید. دوربین‌های دیجیتال توانایی عکاسی در نور خیلی کم را دارند و به لطف صفحه نمایش دوربین‌های عکاسی جدید، عکاس می‌تواند عکس‌هایتان را بلافاصله برای تایید به شما نشان دهد.

کفپوش پی وی سی و پارکت لمینت.

محوطه سازی باغ تالار اجرای پروژه های محوطه سازی و طراحی فضای سبز باغ ایرانی | elitarchgroup

در واقع باید تمام اصول بهداشتی در مورد سرویس بهداشتی رعایت شود تا به لحاظ سلامتی مشکلی برای مهمانان ایجاد نکند. فضا و مسیرهای ورودی تالار، سالن ها، محوطه ی غذا خوری و پذیرایی و بیرونی باید نورپردازی مناسب داشته باشند. یک طراح حرفه ای می تواند با تلفیق گیاهان و نور، فضایی منحصربه فرد را برای تالار شما ایجاد کند. تفکیک فضای باغ تالار می تواند به شکل کاملا مجزا شده در بخش کاشت گل و گیاه و سایر اجزا یا به صورت مختلط باشد. این عمل با توجه به سلیقه مشتری و پتانسیل های موجود در فضا صورت می پذیرد.

همچنین باید مسیر‌های اضطراری نیز در نظر گرفته شود تا در صورت بروز حادثه به آسانی افراد بتوانند از محل حادثه دور شوند. برای افزایش زیبایی محوطه می‌توان در فضا استخر یا برکه یا جوی آب یا آب نما یا تالاب قرار داد. اما ایجاد یک جوی آب که اطراف آن سنگ چیده شده یا یک برکه کوچک بسیار چشم نواز خواهد بود. سبک‌هایی که برای محوطه سازی استفاده می‌شود عبارت است از باغ ایرانی، سبک فرانسوی و سبک باغ ژاپنی که عموما به صورت سبک‌های تلفیقی استفاده می‌شود. اخیرا در برخی از تالارها طراحی کافی شاپ روباز نیز انجام میشود و در محوطه حیاط از آن استفاده میکنند. همانطور که از نام باغ تالار عروسی نیز مشخص است، متشکل از یک باغ و فضای سبز وسیع می‌باشد که هنگام شرایط جوی نامناسب و فصول سرد، فضای سرپوشیده‌ای با عنوان تالار برای آن در نظر گرفته شده است.

محبوب ترین ها

بنابراین برای باور بخشیدن به رویای افراد بایستی طراحی محوطه سبز آن به نحوی خاص ساخت ویلا انجام شود. تصور کنید که در شب برگزاری مراسم عروسی، تالار دچار آتش سوزی می شود. لباس عروس، در ساعات اولیه روز برای عکاسی در آتلیه، پاره می شود یا کلی اتفاقات غیر منتظره دیگر. برخی از رخدادها، قابل جبران نیست و میتواند اصل قضیه را به تاخیر بیاندازد یا آن را لغو و کنسل کند.

  • طراحی پارکینگ در طراحی باغ عروسی باید به گونه ای باشد که مهمانها بتوانند به راحتی ماشین خود را پارک کنند و برای پارک ماشین خود، با اتلاف وقت مواجه نشوند.
  • از آن جایی که اغلب مراسمات در ساعات شب برگزار می‌شوند، لازم است که حتما نورپردازی درست و استانداردی جهت روشن کردن فضا در تمامی‌مساحت باغ اعمال شود .
  • بعضی از تالار ها و باغ ها، رشته های LED را داخل شیشه های کوچک قرار داده و آن را سر میز بگذارند تا به خصوص در فضای باز باغ تالار ها در روزهای تابستان، فضای جذابی را خلق کند.
  • برای مثال قدم زدن در مسیری که با گل و گیاهان زیبا و منظم پوشیده شده، قطعن تاثیر خوشایندی بر روحیه افراد خواهد داشت.