هوشمند سازی خانه خانه هوشمند‌ خانه هوشمند چیست؟-قیمت هوشمند سازی- خانه هوشمند سکد

در مورد پروتکل های بی سیم نیز افزایش متراژ عملی مهم در افزایش هزینه می باشد چرا که نیاز به قدرت بیشتری در وایفای جهت یکپارچه سازی سیستم ها و ارتباط آن ها از راه دور به هم وجود خواهد داشت. به عنوان مثال در نوع اول که هوشمند سازی مبتنی بر سیم کشی می باشد با وسعت گرفتن خانه متراژ کابل ها افزایش پیدا می کند که در هزینه هوشمند سازی منزل موثر است. در نوع دوم نیز الزامات خاص اجرای خانه هوشمند تحت بستر اینترنت اشیا می تواند هزینه های پروژه را تغییر دهد.

انتخاب یک ماژول صوتی مناسب به شدت حائز اهمیت است چرا که یکی از پر مصرف‌ترین موارد هر خانه هوشمند‌ای سیستم صوتی آن می‌باشد و به هیچ عنوان نباید از دستگاه‌های نامناسب یا ضعیف در چنین سیستم مهمی استفاده. اما در یک خانه هوشمند علاوه بر اینکه تمام این مشکلات وجود ندارد بلکه قابلیت‌های مختلف و بسیار کاربردی نیز به سیستم روشنایی اضافه شده است. اولین موردی که باید تحت بررسی قرار بگیرد به متراژ و نوع خانه یا ساختمانی که قصد هوشمندسازی آن را دارید می‌باشد. برخی از خانه‌ها برای جایگذاری تجهیزات مربوط به خانه و ساختمان هوشمند نیازمند یکسری تغییرات در قسمت‌های مختلف خود می‌باشند اما خانه‌های ساختمان‌های جدیدتر، بعضاً به صورت بهینه‌سازی شده برای فرایند هوشمند‌سازی خانه ساخته می‌شود.

پردازشگر مرکزی رله باکس 20 کانال

بنابراین اگر با مجموعه ای از محصولات و تجهیزات هوشمند سازی خانه روبرو شدید تصور نکنید که به همه آن ها نیاز دارید. این موضوع را باید به عهده متخصصین و کارشناسان هوشمند سازی خانه بسپارید. با این حال در خرید تجهیزات خانه هوشمند باید برخی از تجهیزات اساسی و مهم را لحاظ کرد. اغلب تجهیزات در خانه هوشمند دارای سنسورهای هوشمند هستند و قابلیت برنامه ریزی دارند. مهندسین و متخصصین حرفه ای در امر هوشمند سازی خانه اقدام به برنامه نویسی های پیشرفته و حرفه ای روی سیستم های خانه هوشمند می نمایند و بدین طریق آن ها را آموزش می دهند. بنابراین تجهیزات طبق برنامه نوشته شده بدون ذره ای کم و کاست عمل خواهند کرد.

برخی از افراد با فناوری مشکل دارند یا با اولین مشکل در برقراری ارتباط با آن از آن دست می کشند. سازندگان خانه های هوشمند تولید کنندگان بر روی کاهش پیچیدگی و بهبود تجربه کاربری کار می کنند تا آن را برای کاربران در هر نوع سطح فنی لذت بخش و سودمند کنند. مزیت های کارخانه هوشمند عبارت است از مدیریت ماشین آلات وتصمیم گیری بهتر کنترل کیفی دقیق تر افزایش سرعت و… در این مرحله از کار تجهیزات در ساختمان نصب شده و برنامه نویسی و راه اندازی می گردند. سناریوهای مختلف مورد درخواست شما در این مرحله روی سیستم برنامه ریزی و تعریف می شوند. با مشاوره ها و صحبت های انجام شده در این مرحله سیستم هوشمندسازی که مناسب با شرایط مالی و نیز محدودیت های پروژه باشد انتخاب می شود.

هوشمندسازی مجتمع مسکونی توسل

هوشمند سازی خانه خانه هوشمند‌ خانه هوشمند چیست؟-قیمت هوشمند سازی- خانه هوشمند سکد با تکنولوژی آشتی کنید و به خانه دعوتش کنید تا با استفاده از آن، هرآنچه که در منزلتان اتفاق می افتد را ببینید و کنترل نمایید. وقتی از خانه هوشمند حرف می زنیم منظورمان ابزار یا ربات های کاملا جدید و فوق پیشرفته نیست.(البته اگر شما بخواهید اینطور هم می شود). به این طریق که داده های مصرف مشتری بین لوازم منزل به اشتراک گذاشته شده و کارها به دلخواه مشتری بصورت خودکار درمی آیند. سلام هر سنسور برد مخصوص به خودش را دارد و با توجه به فضای مورد نیاز باید از تعداد کافی سنسور استفاده شود که حساسیت کافی داشته خانه هوشمند باشند. اینترنت اشیاء که به اختصار به آن IOT نیز گفته می‌شود اینترنت اشیاء یعنی اتصال دستگاه های مختل…

تاسیسات هوشمند

در صورتی که کوچکترین تغییر در وضعیت خانه رخ دهد شما سریعا مطلع خواهید شد. از دیگر خدمات مهمی که خانه هوشمند ارائه می دهد بالا بردن سطح بهره وری انرژی است. مطمئنا استفاده از تجهیزات هوشمند مانند پرده های برقی، سیستم روشنایی هوشمند، سیستم آبیاری هوشمند گیاهان و ترموستات هوشمند می تواند منجر به کاهش هزینه های انرژی شود. سنسورهای هوشمند امنیتی در صورت وجود هر گونه علائم خطر سریعا پیغامی به شما ارسال می کنند و حتی در مواقع لزوم با آتش نشانی و مراکز پلیس تماس می گیرند. مواردی مانند نوع و تعداد تجهیزات هوشمند سازی، نوع محصولات، سطح پیشرفته بودن محصولات، برند محصولات انتخابی، نوع پروتکل های پیاده سازی شده و سطح تخصص نیروی کار و مکان پروژه می تواند هزینه هوشمند سازی خانه را تحت تاثیر قرار دهد.

بهره وری انرژی چیزی ست که این روزها اغلب مردم کرده زمین را دغدغه مند نموده. حقیقت این است که مهندسن ما در مجموعه تخصصی ام اچ کنترل نیز این دغدغه اساسی را در دستور کار خود قرار داده اند و تمام طراحی ها در هوشمند سازی منزل را بر مبنی بهره وری انرژی قرار داده اند. به عنوان مثال تنظیم شدن سیستم سرمایش و گرمایش با درجه هوای منزل و یا باز و بسته شدن پنجره ها با توجه به میزان حرارت داخلی از طریق وایفای چیزی ست که به بهینه سازی انرژی و کاهش هزینه های انرژی کمک شایانی می کند. نصب برخی از انواع سیستم هوشمند نیاز به تغییر در سیم کشی ساختمان و یا عوض کردن قوطی کلیدها دارد که کاری سخت و هزینه بر است. علاوه بر این نصب و راه اندازی برخی از انواع سیستم خانه هوشمند نیاز به دانش فنی دارد.

  • به این معنا که شما تا 40 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی خواهید کرد و به این شیوه ضمن کاهش هزینه های خود، به کاهش مصرف انرژی نیز و کمک به حفظ منابع آن در سطح کلان تر کمک شایانی کرده اید.
  • سازندگان خانه های هوشمند تولید کنندگان بر روی کاهش پیچیدگی و بهبود تجربه کاربری کار می کنند تا آن را برای کاربران در هر نوع سطح فنی لذت بخش و سودمند کنند.
  • یا اینکه ممکن است شما خانه ای را خریداری کنید که مراحل ساخت آن به پایان رسیده و اکنون برای اجرای سیستم های هوشمند تمایل پیدا کرده اید.
  • با توجه به اینکه ساختمان ها عموماً برای استفاده چندین ده ساله طراحی می شوند، خواسته یا ناخواسته در این مدت زمان ممکن است کاربری اتاق ها تغییر یابد.
  • به عنوان مثال، ترموستات، چراغ‌ها، بلندگوهای صوتی، تلویزیون، دوربین‌های امنیتی، قفل‌ها، لوازم خانگی و موارد دیگر، همگی به یک سیستم مشترک متصل می شوند که می‌توان آن را از تلفن هوشمند یا از طریق یک تاچ پنل کنترل کرد.