پرده کرکره فلزی【در انواع طرح + قیمت به صرفه】- ویستاپرده

پرده کرکره فلزی【در انواع طرح + قیمت به صرفه】- ویستاپرده

پرده های کرکره مرسوم در بازار در دو نوع کرکره فلزی و کرکره چوبی هستند که هر کدام تنوع رنگ و طرح متفاوتی دارند و همچنین از بابت پهنای تیغه های کرکره متفاوت هستند. پرده های کرکره فلزی در مدل های 16 میل و 25 میل قابل سفارش دهی هستند. از دیگر تفاوت این دو پرده پرکاربرد، وزن آنها می باشد به گونه ای که پرده کرکره فلزی دارای وزن کمتری نسبت به کرکره های چوبی که جزو پرده های نسبتا سنگین است.

  • ساختار این مدل پرده ها به صورت اسلت های افقی به هم متصل بر روی یکدیگر است که به وسیله مکانیزم گیربکس و طناب به بالا و پایین جمع می‌شوند.
  • ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم.
  • به بیان ساده تر شما دیگر مجبور نیستید برای باز کردن پنجره یا ورود و خروج از درب، پرده را بالا بکشید.
  • خیر، پرده کرکره فلزی دارای مدل­های طرح دار نظیر پرفراژ، متالیک، طرح چوب، دایره­ای می­باشد.
  • همچنین امکان ارسال سفارشات به سراسر نقاط کشور امکان پذیر می باشد.

به علت وجود میله و بند تعبیه شده در کرکره های فلزی ، براحتی می توان نور ورودی به ساختمان را کنترل کرد. در هنگام بسته بودن تیغه ها ، کاملا جلوی عبور نور گرفته خواهد شد و همینطور از حریم شخصی شما و دیده شدن محیط از خارج ساختمان محافظت خواهد کرد. [newline]1- بمنظور صرفه جویی و کاهش هزینه های جانبی آموزش نحوه اندازه گیری و نحوه نصب در سایت دیجی پارکت قرارداده شده است و همچنین بدلیل عدم امکان اندازه گیری و نصب حضوری سفارشات شهرستان این دو مورد از هزینه های اصلی پرده vistapardeh کسر شده است. کلیه پرده های کرکره فلزی هم به صورت دستی و هم موتوریزه برقی در ابعاد مختلف با قدرت موتور های مختلف، قابل تولید هستند. خیر، برای نظافت پرده کرکره فلزی از آب و مواد شوینده معمولی استفاده کنید.

کرکره فلزی کد :۷۰۰۰-۱۶

هر مدلی که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. پرده کرکره از آن دسته محصولات دکوراسیونی است که قیمت های متنوعی دارد. در مورد پرده فلزی یا آلومینیومی هم به همین روال است زیرا ممکن است رطوبت تیغه های آن را دچار زنگ زدگی کند؛ مگر اینکه مطمئن شوید پرده هایی که خریداری می کنید دارای خاصیت ضد زنگ است. ما در زمینه آشنایی با پرده زبرا مطالب خوب و مفیدی را بیان کرده‌ایم.

پرده کرکره مناسب چه فضایی است؟

سایه روشن هایی که توسط پرده کرکره فلزی ایجاد می شود یکی از زیباترین صحنه هایی است که در هر خانه می تواند ایجاد شود. باریکه های نور از لابلای تیغه های پرده به درون خانه می تابد و فضایی لطیف و شاعرانه را ایجاد می کند. یکی از دلایل محبوبیت پرده کرکره فلزی در واقع همین سایه روشن های زیبا و چشم نوازی ست که توسط آن ایجاد می شود. پرده کرکره ای فلزی یکی از پرده هایی ست که نصب آن بسیار آسان است و اگر به تکنسین های نصب پرده دسترسی نداشته باشید می توانید خودتان به تنهایی در خانه دست به کار شوید و اقدام به نصب پرده نمایید. شما پیش از هر چیز ابزار مورد نیاز برای نصب پرده کرکره ای فلزی را آماده سازی کنید.

بسیاری از افراد با دیدن کرکره فلزی به یاد فضاهای اداری و خانه‌های قدیمی می‌افتند. چرا که در گذشته این نوع پرده‌ها طرح‌های متنوعی نداشتند و به علت مقاومت بسیار زیادشان برای فضاهای اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس پرده کرکره ای معمولا از آلومینیوم است و به همین دلیل خیلی دیر از بین می‌رود. شما می‌توانید طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی برای پرده کرکره مورد نظر خود انتخاب کنید.