پیراهن آستین کوتاه مردانه فروشگاه اینترنتی پاتن جامه

پیراهن آستین کوتاه مردانه فروشگاه اینترنتی پاتن جامه شما می‌توانید در خانه بمانید و بدون پرو لباس، تن خور لباس‌ها را در تن مانکن‌ها ببینید. از این رو فروشگاه اینترنتی مکس بکس برای راحتی و رضایت مشتری‌های خود، تخفیف‌ها و امتیازات ایده آل بسیاری را برای خریداران خود در نظر گرفته است. بنابراین شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مکس بکس، به خرید پیراهن مردانه آستین کوتاه به صورت اینترنتی و با تخفیف‌های متناسب اقدام کنید. همچنین محصول مورد نظر خود را به راحت‌ترین و بهترین نحو ممکن خریداری کنید. در روز های گرم بهار و تابستان فرصت استفاده از لباس های آستین کوتاه و تی شرت می باشد.

شلوار تدی طرحدار کد 5720

چشم انداز ما تولید حداقل نیاز پوشاک مردم ایران اعم از پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچگانه با حضور در مراکز تمام استان های کشور جهت دسترسی آسان تا سال ۱۴۰۵ می باشد. برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه میتوانید از این نوع پیراهن های طرح دار، چهار خانه استفاده کنید و یک استایل شیک و جذاب داشته باشید پیراهن های آستین کوتاه ظاهر بسیار شیک را به آقایان می دهد . پارچه هایی با جنس های لینن، پنبه و کتان، باعث می شود لباس گرم نباشد و مناسب فصول گرم سال باشد.

بلوز و شلوار خرس کلاه رنگی کد 4342

به همین دلیل، در اینجا چند نکته ی مهم در مورد پیراهن آستین کوتاه آورده شده است، که با چه لباس هایی ست کنیم. در این تصویر راهنمای انتخاب و خرید پیراهن مردانه مناسب و خرید یک هدیه مناسب برای روز مردانه بر اساس نکات موجود در آن را مشاهده می کنید. پیراهن مردانه سفید، مشکی، سورمه‌ای، کرم و طوسی از رنگ‌های محبوب در میان آقایان است که در فصل تابستان این رنگ‌ها تبدیل به رنگ‌های سبز، آبی و دیگر رنگ‌های روشن می‌شود. برندهای مختلفی هم اقدام به طراحی و تولید پیراهن مردانه کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به پیراهن مردانه برند پیر کاردین، جک اند جونز، روبرتو کاوالی، هاکوپیان،وادین کوک، اسپرینگ فیلد و بادی اسپینر اشاره کرد. پیراهن مردانه کیکی رایکی چهارخانه یکی از مدل‌های محبوب در بازار است که تنوع رنگی بسیار دارد. پیراهن کتان یا جین می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب برای فصل بهار باشد.

فروشگاه اینترنتی زیربیست بر پایه تجربه 8 ساله گروه تجاری ویوا در سال 1394 فعالیت خود را با هدف عرضه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به ایرانیان عزیز پیراهن کوتاه مردانه آغاز کرده است. تمرکز اصلی زیربیست فراهم آوردن کالاهای با کیفیت در عین حفظ قیمت مناسب از طریق همکاری با تامین کنندگان برتر و حذف واسطه ها، جهت ایجاد تجربه خریدی لذت بخش برای مشتریان خود است. پیراهن آستین کوتاه که با قواره استاندارد دوخته شده است و دارای سایزبندی متنوع می باشد.

اگر پیراهن آستین بلند می‌خرید، به این نکته دقت کنید که دست شما نباید بدون بازکردن دکمه‌ی سر آستین، از آستین خارج شود، و وقتی دستانتان را بالا می برید قسمت مچ آستین نباید زیاد از حد بالا بیاید و کشیده شود. در مورد یقه ی پیراهن هم وقتی دکمه‌ی انتهایی یقه را می‌بندید، باید بتوانید دو انگشت خود را بین یقه پیراهن و جلوی گردن قرار بدهید. به طور کلی پیراهن چه آستین کوتاه باشد و چه آستین بلند، باید به شما اجازه‌ی حرکت آزادانه و راحت را بدهد.

  • یک انتخاب جذاب و زیبا برای اکثر مراسمات می باشد این نوع پیراهن ها را می توانید با شلوار جین آبی روشن ست کنید .
  • امروزه از لحاظ رنگ‌بندی، هیچ لباسی کمبودی ندارد؛ چرا که صنعت رنگ هم پا‌به‌پا‌ی صنعت پوشاک پیشرفت بسیار زیادی کرده است.
  • علاوه بر این، این موضوع برای حرکت شما محدودیت ایجاد می‌کند و شما با پوشیدن آن بیشتر آزار می‌برید و احساس ناخوشایندی دارید تا اینکه راحت باشید.
  • قد پیراهن را در نظر بگیرید اگر نیم تنه بلندی دارید و مایلید پیراهن خود را در شلوار بزنید هنگام پرو این کار را امتحان کنید که پیراهن برایتان کوتاه نباشد و لبه‌های آن از شلوار بیرون نیاید.
  • بدون شک می توان گفت پیراهن های آستین کوتاه یکی از بهترین پوشش ها برای آقایان محسوب می شود.