گرمکن صنعتی چیست؟ ویژگی ها، قیمت و خرید گرمکن صنعتی اخگر تابش-اخگرتابش

دارای 5 طبقه است که می توان در این پنج طبقه مقدار زیادی از مواد غذایی را در مدت زمانی کوتاه گرم کرد یا اینکه غذاهای زیادی را با استفاده از این دستگاه برای مدت زمانی طولانی گرم و تازه نگه داشت.به طور دقیق تر می توان گفت که ظرفیت این گرمخانه صنعتی در حدود سی نفر است. این گرمکن اداری دارنده ی 3 تا 15 طبقه است این طبقه ها دو جداره و دارای عایق حرارتی پشم سنگ بهداشتی و بدنه ی دوجداره که جداره ی داخلی از گالوانیزه و جداره ی بیرونی از جنس استیل 430می باشد که برای نگهداری و گرم نکه داشتن انواع غذا با گنجایش 10 الی 200 طرف غذارادارد. گرم کن غذا پرسنلی مناسب ترین وسیله برای گرم نگهداشتن غذای پرسنل بین 20 تا 200 نفر میباشد.خیلی راحت و آسون میشه در کمتر از 20 دقیقه غذای پرسنل را همزمان گرم کنید.

گرمکن غذا 50 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 50 نفره گازی در ابان ماه 1401 شش میلیون و هفتصد هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد. گرمکن غذا 30 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 30 نفره گازی در ابان ماه 1401 پنج میلیون و هفتصد هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد. گرمکن غذا 20 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 20 نفره گازی در ابان ماه 1401 پنج میلیون و دویست هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد. دستگاه گرمکن غذا صنعتی از مهم‌ترین تجهیزات رستوران و فست فود است چرا که به دلیل حجم بالای مشتری و سفارش، بیشتر غذاها از قبل آماده می‌شوند و داخل گرمکن غذا قرار می‌گیرند تا هگام سرو کاملا گرم بمانند. گرمکن غذااز دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتیو تجهیزات پخت رستوران و فست فود جهت گرم نگه داشتن غذا در رستوران‌ها، اداره ها، تالارها و سالن های پذیرایی و… گرمخانه غذا همانند فر بزرگی می باشد، که دارای تایمر می باشد، و می‌تواند غذاهای مختلف را در مدت کوتاه ترین زمان گرم و برای مدت زمان طولانی گرم نگه دارد.

گرمکن غذا پرسنلی شرکت طبخ آرا “warmer food”

امروزه تولید گرمکن صنعتی برای انواع بخش های صنعتی از مهم ترین تاسیسات مورد نیاز آن بخش محسوب می شود. 2- استفاده از دستگیره درب صنعتی جهت باز و بسته کردن متعدد درب گرمکن صنعتی شرکت آگرین طبخ آرا میباشد. نکته حائز اهمیت با توجه به اینکه در طول روزچه در موقع بارگذاری ظروف غذا داخل دستگاه و چه در زمان برداشتن غذای گرم درب گرمکن غذا بارها باز یا بسته میگردد نباید از دستگیره یخچالی که از عمر مفید کمی حدود 4 الی 9 ماه دوام ندارند استفاده نمود و قابل ذکر است هزینه های تحمیلی سرویس و خدمات بابت تدارک و نصب مجدد آن به مشتری وارد میگردد . از این رو شرکت آگرین طبخ آرا به سبب ایجاد اطمینان خاطر و مشتری مداری دستگیره های خود را به مدت 20 سال گارانتی مینماید .

گرمکن صنعتی چیست؟ ویژگی ها، قیمت و خرید گرمکن صنعتی اخگر تابش-اخگرتابش از این دستگاه در رستوران‌ها، هتل‌ها، دفاتر کار و اداره ها و در هر مکانی که تعداد زیادی غذا تهیه می‌شود، و احتیاج به گرم ماندن دارد، بسیار کاربردی می باشد. دستگاه گرمکن غذا در صنعت و تجارت غذا در انواع مختلفی ساخته می شود تا نیاز های متنوع مشتریان را مرتفع کند رستوران ها فست فود ها ادارات و فروشگاه ها نیازی ضروری به این دستگاه دارند با این تفاوت که نوع آن با توجه به کاربردش متفاوت است. برای خرید گرمخانه و کسب اطلاعات بیشتر درمورد تجهیزات آشپزخانه صنعتی میتوانید از طریق بخش تماس با ما با کارسناسان فروش کاردر استیل ارتباط برقرار کنید.

خط سلف سرویس نمادار

به صورت ابعاد سفارشی در دو مدل گازی و برقی ترموستاتیک اتوماتیک با تکنولوژی مختلف و با تنوع متریال تولید میگردد . قابل ذکر است کلیه محصولات این شرکت دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد و در صورت خرید محصولات به مدت یک هفته تست رایگان بابت تامین خاطر مشتری از خرید محصول با کیفیت به جهت مشتری مداری از سوی این شرکت ارائه میگردد . دستگاه خود را روشن میکنید غذا را داخل گرم کن رستورانی گذاشته نیم ساعت بعد غذای تازه و گرم شده خود را میل میکنید.قرارگیری در کنار تجهیزات فست فود مانند سرخ کن صنعتی و فر پیتزا میباشد.

در بخش نگهداری از این دستگاه گرمکن غذا صنعتی 50 نفره استفاده می شود البته گرمخانه ی صنعتی پنجاه نفره عموما برای کارخانه ها و ادارات کوچک برای گرم کردن ظروف غذا از ان استفاده می کنند این موضوع را دقت کنید که از گرمکن غذا صنعتی 50 نفره برای پخت هیچ غذایی استفاده نمی شود تنها برای گرم نگه داشتن غذا استفاده می شود. از ان استفاده می شود داخل این دستگاه گرمکن غذا صنعتی 100 نفره بن ماری های یک یکم قرار می گیرد و به صورت بسیار عالی شما می توانید غذای تولید شده را در مدت زمانی طولانی داخل این دستگاه گرم نگه دارید می توانید از این گرمکن غذا صنعتی 100 نفره به عنوان پشتیبانی استفاده کنید . مبنای قیمت گذاری دستگاه گرمکن غذا برقی عبارت است از بدنه با روکش خارجی استیل که روی اسکلت شاسی مستحکم قرار دارد و دارای عایقبندی کامل پشم سنگ جهت چلوگیری از پرت انرژی و دارای طبقات مشبک جهت انتقال حرارتی یکسان در سراسر کابین میباشد همراه با المنت مناسب و ترموستات و سیم کشی با سیم نسوز و همچنین هزینه دستمزد کارگر و تولید شامل میگردد. قیمت گرمخانه غذا بسته به ظرفیت غذایی آن ، مدل پنل کاربری آن و انرژی مصرفی آن میتواند متفاوت باشد . دستگاه گرمکن غذای صنعتی به دلیل تولید در ایران دارای قیمتی نسبتا خیلی کمتر از دستگاه های خارجی می باشد.

گرمخانه استیل 5 طبقه آشپزخانه صنعتی نیز در بازارطلایی موجود است اما باید افزود که این محصول دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشد و ما سالم بودن آن را برای شما تایید نمی کنیم و پیشنهاد ما به شما این است که گرم خانه استیل را به صورت دست اول از فروشگاه بازارطلایی که خود سازنده و تولید کننده این محصول است تهیه فرمایید. جنس گرمکن غذا 200 نفره گازی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق گالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،ترموکوبل،درجه و فندک عالی. جنس گرمکن غذا 100 نفره گازی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق گالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،ترموکوبل،درجه سیستم گرمایشی اخگرتابش و فندک عالی. جنس گرمکن غذا 70 نفره گازی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق کالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،ترموکوبل،درجه و فندک عالی. جنس گرمکن غذا 50 نفره گازی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق گالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،ترموکوبل،درجه و فندک عالی.

  • دستگاه گرمکن غذا ازتجهیزات پخت رستوران و فست فود و مانند فر بزرگی است که تایمر دارد و می‌تواند انواع غذا را در مدت کوتاهی گرم کند و برای مدتی طولانی گرم نگه دارد.
  • برای خرید انواع گرمکن صنعتی می توانید از طریق تماس باما با کارشناسان فروش صنایع برودتی آرامیس مارکت تماس بگیرید و از لیست قیمت به روز گرمکن غذا مطلع شوید، باامکاتن ارسال به سراسر کشور و تمامی نقاط کشور بااستفاده ازبهترین باربری های ممکن، شما می توانید گرمکن غذارابه صورت حضوری و آنلاین از مجموعه ما خریداری کنید.
  • این نوع گرمکن صنعتی همان طور که از اسمش پیداست با استفاده از برق کار می کنند و دارای پنل های دیجیتالی هستند.
  • جنس گرمکن غذا 20 نفره گازی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق گالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،ترموکوبل درجه و فندک.
  • جنس گرمکن غذا 70 نفره گازی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق کالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،ترموکوبل،درجه و فندک عالی.

محصولات احتراق خروجی از دودکش سامانه‌ها می‌توانند به درون گرمکن نیز هدایت شوند تا به این صورت به گرمایش آن کمک کنند، همچنین میتوان از یک فن سیرکوله بهره برد تا هوای گرم تولیدی را درون گرمکن بچرخاند. این دستگاه در دو مدل گازی و برقی وجود دارد و هرکدام با دو مدل سیم اتوماتیک و معمولی ساخت میشود. خریداران می توانند با استفاده از ویترین نت از تامین کنندگان محصولات مختلف و به واسطه ی سیستم RFQ استعلام قیمت محصولات مورد نظر خود را دریافت کنند. ارتباط بدون واسطه بین خریداران و تامین کنندگان از جمله مزیت های ویترین نت است که در اختیار کاربران قرار می دهد.

دستگاه گرمکن غذا 100 نفره اتوماتیک ترموکوبل دار