اتاق فرار کیش با 90% تخفیف 80 هزار تومان و ترانسفر رایگان | allescape

بعد از شیوع ویروس ناشناخته ای در شهر لندن نیروهای خود جوش برای پاکسازی مناطق حساس شروع به فعالیت کردند. یکی از این عملیات ها از بین بردن ایستگاه مترو گرین پارک بود که برای از بین بردنش باید منفجر میشد… شما از دست دختر جن زده هتل به امید رهایی فرار کردین و به جنگل که رسیدین همدیگه رو گم کردین، حالا یه جای امن همدیگه رو پیدا کنید. روانشناس معروفی که شایعه شده هر کسی با هر مشکل روانی فقط چهار روز با شخص بیلدر تحت درمان قرار بگیرد کاملا بهترین دکور اتاق فرار به بهبودی میرسد. اما تا به حال کسی از بیماران وی اطلاعاتی نتوانسته بگیرد به گفته دکتر این درمان کاملا محرمانه هست و فقط خود بیمار باید اطلاع داشته باشد.

قیمت اتاق فرار در تهران

اتاق فرار کیش با 90% تخفیف 80 هزار تومان و ترانسفر رایگان | allescape استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد قانونی دارد. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است. اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحه مربوطه قرار دارد. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است. برای بازی های ترسناک حتما باید بالای 16 سال باشیم اما اگر بازی غیر ترسناک باشد میتوانید در سنین پایین تر هم شرکت نمائید.

نحوه رزرو اتاق فرار؟

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. محیط این اتاق شبیه به محیطی آلوده از میکروب و مواد شیمیایی طراحی شده است. در این سناریو شما در اواسط جنگ دوم جهانی در یکی از زندان‌های برلین اسیر شده‌اید، سعی کنید در مدت‌زمانی که برای شما تعریف شده است، از این زندان فرار کنید که این کار اصلا کار ساده‌ای برای شما و دوستانتان نخواهد بود. به خاطر داشته باشید حتما هر شب تا قبل از نیمه‌های شب باید خانه را ترک کنید، زیرا ممکن است شما نیز دچار این جنون شوید و دقت کنید که ممکن است در هرکدام از شب‌ها این اتفاق برای شما بیفتد و شما از همان لحظه بازنده بازی‌اید. حتما باید از میکروفون در محیط بازی استفاده شده و امکان شنیدن صدای بازیکنان فراهم باشد.

اتاق فرار کرج

به این ترتیب در انتخاب سناریو یک گام جلوتر از دیگران خواهید بود و می‌دانید که قرار است انتظار چه چیزی را داشته باشید. به صورت کلی بازی اتاق فرار را می‌توان به چهار بخش مختلف تقسیم کرد. بنابراین هر بخش را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید. اتاق فرارخب اولین سوالی که شاید برای شما پیش بیاید، این است که چطور باید این بازی را انجام دهیم؟ پیش از هرچیز باید بدانید که این بازی به صورت گروهی انجام می‌شود. در نتیجه اگر قصد انجام این بازی را دارید، بهتر است دوستان خود را راضی کنید که با شما همراه شوند.

© تمام حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت سفرهای علی‌بابا است. دکتر ریچارد که اسیرتان کرده، شما را مجبور می‌کند به سفر بروید و ژن پدربزرگ او را از ادگین پس بگیرید. در طول این سفر ماجراجویانه باید سعی کنید زنده بمانید و ژن پدربزرگ دکتر را به دستش برسانید.

  • همچنین در برخی از اسکیپ روم‌های تعاملی، اکتورها هم وارد بازی می‌شوند که ژانر اتاق فرار روی نحوه تعامل آنها با شما تاثیرگذار خواهد بود.
  • بله ، قطعاً یک اتاق فرار ترسناک بمراتب برای شما جذابتر از یک تجربه ی خالی خانه ی وحشت ، طونل وحشت ، سافاری و یا هر اسم دیگری خواهد بود.
  • اگر در یک اتاق فرار حرفه‌ای شرکت کنید، خواهید دید که برای حل هر معما نیاز به تخصص خاصی وجود دارد.
  • بعد از مراجعه به این تخفیف، از قسمت دکمه پرداخت پایین صفحه مبلغ خرید خود را وارد کرده و سپس با وارد کردن این کد، مبلغ خرید خود را با تخفیف پرداخت کنید.