فروش اقساطی خودروهای داخلی تحویل فوری 1403، اقساط 60 ماهه | kamapress

فروش اقساطی خودروهای داخلی تحویل فوری 1403، اقساط 60 ماهه | kamapress

آخرین مهلت ثبت نام پیش فروش ایران خودرو به قیمت کارخانه پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه اعلام شده است و اگر تا زمان اعلامی رقم پیش پرداخت مصوب شده را پرداخت نکنید به معنای انصراف شماست. تعیین مالک در زمان عقد قرارداد ذکر می­ شود که بسته به شرکت­ های مختلف، متفاوت است. اگر پیش از امضای قرارداد ذکر شود که تا پایان پرداخت آخرین قسط، سند به نام خریدار ثبت نمی­ شود، پس مالک خودرو همان شرکت فروشنده است.

ایران خودرو خبر فروش اقساطی محصولات خود را تکذیب کرد

این مسئله باعث می گردد تا مراکز دیگری که در زمینۀ فروش خودرو فعالیت دارند، شرایطی را برای خرید اقساطی ایران خودرو با شرایط منعطف تر فراهم آورند. بدیهی است که خرید و فروش اقساطی خودرو می تواند به خودروهای دست دوم و یا نو اختصاص پیدا کند. پس از بررسی و در نظر گرفتن تمام جوانب کار، می توانید در نهایت با اطمینان خاطر، خرید خود را انجام دهید. بر این اساس مدل‌های دیگر این خودرو تولید و به بازار آمد و اعداد و ارقام تقاضا برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی دنا پلاس ثابت کرد که این خودرو از محبوبیت خوبی برخوردار است. هر بار که سایا خودرو در طرح فروش اقساطی ایران خودرو، طرح فروش اقساطی دنا پلاس توربو را عرضه می‌کند، استقبال بی‌نظیر بوده است و یکی از مهم‌ترین علل این اتفاق، امکانات و آپشن‌های رفاهی متعددی است که برای این محصول در نظر گرفته شده است.

سند خودرو واگذار شده از طریق این بخشنامه تا زمان تسویه چک‌های اقساط، در رهن شرکت ایران خودرو است. فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک، امکانپذیر خواهد بود، لذا مشتری پس از پرداخت مانده اصل اقساط و سایر دیون متعلقه می‌تواند نسبت به تسویه زودتر از موعد اقدام نماید. متقاضی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و انتخاب خودرو نسبت به ثبت نام اقدام می‌کند. در صورتی که فرد متقاضی قبلا در سامانه فوق حساب کاربری نداشته باشد، به مرحله ثبت اطلاعات هویتی هدایت شده و میتواند نسبت به ایجاد / ویرایش حساب کاربری، اقدام کند. ثبت نام اقساطی ایران خودرو با عرضه خودروهای سمند سورن و پژو ۲۰۷ آغاز شد. شرایط طرح فروش نقد و اقساطی ایران خودرو اسفند 1402 شامل سورن پلاس، پژو 207 و تارا دستی اعلام شد.

قیمت ایران خودرو در سال 1401

از این رو افرادی که تمایل به نام نویسی در طرح فروش اقساطی ایران خودرو 1403 داشته باشند، به سادگی می توانند به حساب کاربری خود در سایت فروش شرکت مراجعه کرده و درخواست شان را فروش اقساطی ایران خودرو 1422 ثبت نمایند. نکته مهم دیگر در این رابطه مربوط به زمان تحویل خودروهای ثبت نام است. به عبارت دیگر، متقاضیان می خواهند بدانند که آیا این اتوموبیل ها به صورت فوری تحویل داده خواهند شد یا این که مانند سایر طرح های پیش فروش باید مدت زمان زیادی منتظر بمانند.

با توجه به درگیری کاری و مسافت زیاد رفت و آمد به تهران برای من خیلی سخت بود. با هماهنگی خوبی که مشاورین مجموعه سپند خودرو داشتند تونستم با سفر یک روزه کلیه مراحل عقد قراداد و تحویل خودروی خودم را به خوبی انجام دهم. اینکه شما خودروی خریداری شده را در همان روز تحویل میدهید و به صحبت های خود پایبند هستید بسیار ارزشمند است. مجموعه تهران خودرو با بیش از پانزده سال سابقه در زمینه فروش خودرو مفتخر است تا شما را در خرید ماشین های سواری و سنگین، صفر و کار کرده به صورت نقدی و اقساطی همراهی نماید. انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در مرحله واریز وجه از رنگ های عرضه شده صورت خواهد گرفت.

  • متأسفانه وضعیت نامساعد اقتصاد در جامعه، تعجب بر انگیز است که شاهد رشد روز افزون قیمت خودرو در بازار داخل هستیم و چنین شرایطی، فضا را برای استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو و سایر شرکت های خودروسازی مهیا نموده است.
  • در نهایت سایپا در سال 1387 از نخستین خودروی انحصاری خود با نام تیبا رونمایی کرد و توانست نقطه شروعی را برای تولید خودروهای تمام ایرانی به ارمغان آورد.
  • در طرح فروش اقساطی ایران خودرو شما میتوانید با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت خودروی خود را از محصولات ایران خودرو انتخاب نمایید.
  • شرکت های زیادی در حوزه فروش خودرو فعالیت داشته و نسبت به عرضه محصولات شرکت های مختلف از جمله ایران خودرو اقدام می کنند.
  • ایراد دیگری که به طرح‌های پیش فروش ایران خودرو وارد است اینکه شما نمی‌دانید شرایط اقتصادی کشور به کدام سمت خواهد رفت و در هنگام تحویل خودرو، دقیقا باید چه مبلغی بابت دریافت ماشین خود بپردازید.
  • در آغاز فعالیت، ایران خودرو با شرکت‌های خارجی خودروسازی نظیر پژو و رنو همکاری می‌کرد.