قیمت میلگرد نیشابور امروز و خرید میلگرد نیشابور آهن رسان | fooladiha

این محصول با استاندارد ایرانی 3132 تولید می‌شود که انواع سایز آن از 10 تا 32 میلی‌متر موجود است. یکی از بهترین راه‌ها برای تشخیص درست این کالا بررسی علامت اختصاری حک شده روی آن با حروف KSC است. این مقاطع فولادی در سه گروه میلگرد ساده، آجدار مارپیچ و آجدار جناغی دسته‌بندی می‌شوند. همانطور که به قیمت میلگرد نیشابور اشاره کردیم، این قیمت به موارد مختلفی بستگی دارد که تمامی آن‌ها هم نیز تحت تاثیر مستقیم و غیرمستقیم قیمت آهن امروز هستند.

قیمت میلگرد نیشابور (فولاد خراسان)

بنابراین میلگرد آجدار سازه‌های مستحکم‌تری نسبت به میلگرد ساده ایجاد می‌کند و از آن در ساخت‌های بلندمرتبه و آپارتمان‌ها استفاده می‌شود. این مجموعه امروزه جزو یکی از بزرگترین قطب های فولاد سازی در شرق کشور می باشد .این مجموعه با نام نورد فولاد خراسان ثبت شده است. در این مقاله قصد داریم ۲۰ کارخانه مهم و تاثیرگذار تولید میلگرد در ایران را لیست کنیم. میلگرد نیشابور به‌عنوان یکی از مقاطع بادوام بازار برای تقویت اولیه در استفاده می‌شود. این محصول برای مقاومت برابر بارهای موضعی و محدود کردن ترک‌ها و فشارهای ناشی از دما نیز بهره می‌برند.

بررسی تاثیر وزن و قیمت میلگرد نیشابور بر یکدیگر

شما می توانید آخرین قیمت میلگرد نیشابور برای هر سایز را به صورت جداگانه در جدول بالا مشاهده نماید. پیوان ثمره بیش از پنجاه سال فعالیت مستمر و اعتباری درخشان در زمینه‌ تأمین و توزیع مقاطع و ورق‌های فولادی و تخته نراد است. سامانه فروش این شرکت بعد از مدتها فعالیت رسمی در بازار سنتی، برای رفاه و سهولت بیشتر مشتریان عزیز در سراسر کشور، خرید و فروش به صورت تلفنی و آنلاین را نیز فراهم کرد. در سایت پیوان با درج قیمت لحظه‌ای آهن و میلگرد و سایر محصولات تخصصی و پرکاربرد، اطلاع رسانی حرفه‌ای در این حوزه نکات خرید میلگرد صورت گرفته است.

در آخر در سالی که گذشت (۱۴۰۰) عنوان بنگاه اقتصادی ممتاز توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این مجموعه اعطا شد. در سال ۱۳۸۹ این کاخانه عملیات اجرایی خود برای راه اندازی واحد گندله سازی را شروع کرد و یک سال پس از آن بود که وارد گروه عرضه کنندگان شمش کشور شد. از مشخصات اصلی مقاطع ساده میلگرد مذکور می‌توان به آج 240 و مقاطع آجدار، آجدار مارپیچ (340) و آجدار جناقی (400) اشاره کرد. در تصویر زیر با ویزگی های هندسی و وزنی میلگرد  آجدار نیشابور به طور کامل آشنا خواهید شد.

خدمات سایت آهن آلات مرکزآهن

قیمت میلگرد نیشابور امروز و خرید میلگرد نیشابور آهن رسان | fooladiha

حروف اختصاری میلگرد نیشابور KSC می باشد و برای شناسایی راحت تر روی مقاطع فولادی این کارخانه حک شده است. در سال 1380 بود که کارخانه فولاد خراسان توسط رئیس جمهور آن زمان، سید محمد خاتمی افتتاح شد و با نام نورد فولاد خراسان به ثبت رسید. میلگرد های آجدار نیشابور گه با گرید A2 و A3 تولید می شوند درر گروه فولاد نیمه سخت قرار می گیرند. این میلگرد ها علاوه بر دخالت در ساخت سازه های ساختمانی در ساخت خاموت زن نیز کاربرد دارند. قیمت های داخلی و جهانی محصولات آهنی،رونق صنایع پایین دستی و سیاست گذاری های دولت نیز ازجمله عوامل مهم و تأثیرگذار بر میزان فروش داخلی و صادرات است.

  • شما می‌توانید با مراجعه به این جدول و مطابقت دادن اطلاعات محصول با جدول، وزن دقیق میلگرد مورد نیاز خود را تعیین کنید.
  • پایه ی ساخت میلگرد های ساده شمش است و بسته به کیفیت آنها بیشتر در موارد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • خواص مکانیکی میلگرد نیشابور، از جمله حداقل تنش تسلیم و حداقل مقاومت کششی، برای دو نوع میلگرد آجدار مارپیچ و آجدار جناغی متفاوت است.
  • قیمت میلگرد نیشابور آنلاین، به‌صورت مرتب به‌روزرسانی می‌شود و علاوه‌بر آن می‌توانید استعلام قیمت میلگرد نیشابور را به‌صورت تلفنی از کارشناسان ما دریافت کنید.
  • الزام به تسویه کامل فاکتور قبل از ارسال بار هم نکته دیگری است که باید در مورد خرید از درب کارخانه بدانید.اگر خریدار در تحویل بار هم مغایرتی با سفارش خود دید،باید برای اثبات مشکل روند طولانی را طی کند.