لیست قیمت شیر یک‌طرفه، ۹ مرداد ترب | کسری سارانلیست قیمت شیر یک‌طرفه، ۹ مرداد ترب | کسری ساران

  • عامل بستن این شیر شبیه به یک دیسک بوده که حول یک نقطه محوری مابین مرکز و لبه دیسک چرخیده و در مقابل صفحه نشیمنگاه قرار دارد.
  • با افزایش فشار، درپوش به نشیمنگاه برمی گردد و از برگشت جریان جلوگیری می کند.
  • استفاده از شیر یکطرفه در پمپ آب خانگی مانند سیستم فاضلاب بسیار مهم است.
  • برای استفاده در تنظیم سیال ها، انواع مختلفی از شیرهای یکطرفه توپی مانند شیرهای یکطرفه توپی فنر دار، شیر های یکطرفه توپی جریان معکوس و شیر های یکطرفه توپی سه راه، وجود دارند.
  • نوع دیگری از شیریکطرفه لولایی وجود داشته که به شیر یکطرفه دابل دیسک معروف میباشد. این نوع شیر یکطرفه عمومآ دارای اتصال فرآیندی ویفری یا بین فلنجی میباشد. در نتیجه، استفاده از شیر یکطرفه و چک ولو بستگی به نیاز و شرایط دارد و هر دو نوع شیر مزایا و معایب خود را دارند. از ویزگی های این شیر یکطرفه برنجی می توان به اورینگ قابل تعویض در آن اشاره کرد که هزینه تعویض آن بسیار اقتصادی و در نتیجه هزینه سرویس این قطعه در دستگاه قهوه ساز شما مقرون به صرفه خواهد بود. مدل دریچه ای یا سوپاپی و فشار کاری یا حتی برند تولید کننده این محصول در قیمت نهایی فروش تاثیر دارد که در ادامه چند نمونه قیمت شرح داده می شود.

    استانداردها مربوط به شیر یکطرفه

    این نوع شیر ها معمولاً از یک یا دو دریچه در مرکز شیر تشکیل شده و غالباً از نوع بین فلنجی می باشند. کلیه قیمت ها بدون اطلاع قبلی قابل تغییر می باشد، لطفا جهت اطلاع از آخرین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید. در صفحه درخواست سرویسکار متخصص، فرم خدمات درخواستی مورد نظر خود را پر کنید تا سفارش شما ثبت شود. باتوجه به اینکه همکاران ما در تمام مناطق شهر مستقر هستند، هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از مشتریان شیر صنعتی اردبیل نمیگیریم.

    شیر کنترلی (CONTROL VALVE)DN80PN16GG25

    شیر یکطرفه یا چک ولو، یک ابزار اساسی در صنعت و ساختمان‌های مختلف است که در انتقال مایعات، گازها و حتی هوا به کار می‌رود. این شیرها به صورت پلاستیکی، فنری، دریچه‌ای، هیدرولیک، برنجی و یورک و حتی سوپاپی تولید می‌شوند. شیر یکطرفه پمپ باد به عنوان یکی از کاربردهای آن در صنعت خودروسازی به کار می‌رود. در این مقاله قصد داریم با بررسی شیر یکطرفه یا چک ولو، انواع آن و کاربردهای مختلف آن، با این ابزار مهم آشنا شویم.

    شیر یکطرفه (چک ولو) Check Valve

    فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که در صورت داشتن چند سیفون در ساختمان باید برای هر کدام از آن ها از یک عدد شیر یکطرفه جداگانه استفاده کنید. شکل زیر مکانیزم داخلی یک شیر یکطرفه با دیسک بالا رونده را نمایش میدهد. شیر یکطرفه و چک ولو دو نوع شیر مصرفی هستند که در بسیاری از خانواده‌ها استفاده می‌شوند. هر دو نوع شیر، مزایا و معایب خود را دارند که در اینجا به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

    منتشر شده در
    دسته‌بندی شده در اخبار