شستوشو فرش با لکهبرها و مواد شوینده نانویی

بسته به برند ماشین، محفظه ها فرق میکنند، اما به طور معمول، اکثر ماشین ها دارای سه محفظه یا جا پودری هستند. اکثر شوینده های مایع دارای درپوش با مقدار مناسب هستند با این حال، درپوش های تیره رنگ می توانند دیدن خطوط اندازه گیری را سخت کند. همچنین محصول فوق در رنگ های مختلف مانند مایع دستشویی رنگی سبز، نارنجی، قرمز، زرد و مشابه آنها دیده شده و در ظروف مخصوص مایع دستشویی قرار خواهد گرفت. اگر در ترکیب اولیه مایع دستشویی از عصاره گیاه آلوئه ورا، رایحه انواع گل و روغن های گیاهی استفاده شده باشد، این محصول برای انواع پوست مناسب است. تی شرتی که یقه ی آن گشاد شده باشد دیگر درست شدنی نیست، اما می توانید تی شرت های جدیدتان را حفظ کنید. اما شستشوی کامل مبل توسط شامپو فرش پیشنهاد نمیشود. 2. قسمت “۲” که بخش شستشوی اصلی میباشد، مخصوص اضافه کردن مایع های لباسشویی است.

از تفاوتهای پودر شوینده آنزیمدار و بدون آنزیم، میتوان به کاهش مدت زمان شستشو اشاره کرد؛ زیرا، هنگام استفاده از پودرهای آنزیمدار دیگر نیازی به خیساندن البسه و استفاده از آب گرم نخواهد بود. در آخر، محفظه سوم (با علامت “II”)، مربوط به چرخه های یک بار شستشو می باشد. در ابتدا گردو غبار، پرز روی فرش خود را با استفاده از برس ازبین ببرید و فرش را جارو بزنید تا آشغال های فرش از بین برود و اگر فرش شما گرد و غبار زیادی دارد زود به زود جارو کنید. آنزیمها در فرآیند شست و شو مزایای زیادی ایجاد میکنند و حضور آنها در شوینده تاثیر مثبتی دارد. کشوی مواد شوینده، از ایجاد کف زیاد جلوگیری میکند اما بیش از حد پر کردن محفظه یا اضافه کردن مواد شوینده به درام، میتواند کف زیادی ایجاد کند. بعد از شستشوی مبل با شامپو فرش خشک شدن آن مدت زیادی طول میکشد. مواد شوینده حتما باید در محفظه شستشوی اصلی خود قرار بگیرند؛ چرا که با انجام این کار عمر ماشین لباسشویی شما افزایش پیدا میکند، لباسها را تمیزتر میشوند و به آن ها آسیبی نمیرسد. استفاده از شویندههای بیکفیت و یا ریختن آن در محل اشتباه، میتواند به ماشین شما آسیب بزند.

با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور، بسیاری از خریداران به دنبال خرید مایع های ظرفشویی فله ای در حجم بسته بندی ۲۰ لیتری هستند که هم دارای قیمت مناسب تر و هم سایت fastclean کیفیت خوبی باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع انواع تنیز کننده و پاک کننده سطوح به دسته بندی تمیز کننده سطوح رجوع کنید و انواع مختلف شوینده و تمیز کننده را با ارسال اکسپرس و نیز رایگان برای سفارشات بالای 220 هزار تومان درب منزل نحویل بگیرید. ما در این مقاله قصد داریم تفاوت انواع شوینده های لباس (Types of laundry detergents) را برای شما شرح دهیم؛ شوینده به زبان ساده یک ماده پاک کننده است . شکل 3: بیلدر ها با یون های کلسیم و منیزیم آب پیوند می دهند. در ابتدا، صابونها به شکل جامد تولید میشد. همانطور که گفته شد، شکل و تعداد کشوی شوینده ها، بسته به برند لباسشویی، متفاوت است. مایع ظرفشویی یک ماده مایع است که برای پاک کردن ظرف ها از چربی ها و طراحی و توسط مردم مورد استفاده قرار گرفته است .ریکا نامی است که قبلا برای این مایع انتخاب کرده اند که البته نام یکی از برند های مایع ظرفشویی بوده است که بسیار دارای محبوببیت بوده است .

واضح است که شما نمیتوانید بافت پارچه را تغییر دهید اما میتوانید با رعایت نکات ذکرشده از کوچک شدن بیش از حد پارچه جلوگیری کنید. چسبیده شدن پودر به الیاف انواع پارچه و پوشاک در حال شست و شو. همانطور که می دانیم طیف وسیعی از انواع لباس ها با الیاف و مواد ساخته شده گوناگون به منظور استفاده در مکان ها و کارهای مختلف وجود دارد که برای شست و شوی هر کدام از آنها شرایط شست و شوی خاص با استفاده از شوینده مخصوص تعریف شده است، از این رو با در نظر داشتن جنس الیاف انواع پارچه و لباس ها و با دانستن کاربرد و کارایی هر شوینده می توان برای از بین بردن آلودگی از روی الیاف مورد نظر به درستی اقدام به عمل نمود. با توجه به این موارد، بسیار مهم است که بدانیم مایع لباسشویی را در کدام قسمت ماشین لباسشویی بریزیم. با ما در تعمیراتو۲۴ همراه باشید تا بدانیم مایع لباسشویی را در کدام قسمت ماشین لباسشویی بریزیم. اگر بدانیم که مایع لباسشویی را در کدام قسمت ماشین لباسشویی بریزیم ، مواد شوینده به صورت یکنواخت و آرام در چرخه شستشو حل میشوند و لباس ها بدون آسیب دیدن، کاملا تمیز میشوند. برای پاسخ به سوال مایع لباسشویی را در کدام قسمت ماشین لباسشویی بریزیم ، ابتدا باید با محفظه های ماشین آشنا باشید.

شست و شوی قالیچه و فرش و این دست از موارد که شست و شوی آنها با ماشین لباسشویی امکان پذیر نیست. همچنین، امکان فعالیت نوعی از آنزیم در آب سرد وجود دارد. آمونیاک با هوای سرد واکنش داده و آلودگی فرش را بیرون می کند. آنچه باید به آن اهمیت بیشتری بدهید، وجود آمونیاک یا الکل در شیشه شوی معمولی و وجود سرکه سفید در شیشه شوی دوستدار طبیعت است که عنصر فعال ملایمتری بهشمار میرود. از مواد سفید کننده معمولاً برای از بین بردن لکهها و از بین بردن باکتریها استفاده میشود که هر دو با استفاده از آنزیمها قابل انجام هستند. امروزه شوینده های زیادی تولید می شوند که معمولا در دو دسته شستشو با دست و شستشو با ماشین لباسشویی قرار می گیرند .

پس با راهنمای خرید شوینده ماشین لباسشویی استادکار همراه باشید. پاککنندگی ماشین ظرفشویی و فیلتر آن را بر عهده دارد. ماشین ظرفشویی های بوش وقتی مایع جلا دهنده موجود نباشد، دمای آب آبکشی را بالا برده و همچنین زمان آن را طولانی می کند. آب زیاد ممکن است باعث کاهش یون های پتاسیم شود. آنزیمهای به کار رفته در محصولات تاپ علاوه بر از بین بردن کثیفی و لکهها، باعث افزایش درخشندگی، افزایش قدرت پاککنندگی و نرمکنندگی مواد شوینده میشوند. آنزیمها مانند یک کاتالیزور عمل میکنند و باعث کاهش مدت زمان از بین بردن لکهها و آلودگیها از سطوح پارچه میشوند.

علاوه بر این، آنها عملکرد شستشو را افزایش میدهند. آنزیمها در تماس با آب، به سرعت در آب حل میشوند و باعث بهبود عملکرد سورفاکتانتها که جزو اصلی شست و شو هستند، میشوند. مواد شوینده فرش باید قابلیت حل شدن بالایی داشته باشند زیرا در صورت حل نشدن در تاروپود فرش نفوذ کرده و باعث پوسیدگی فرشها میشوند. پیشرفت علم و تکنولوژی، باعث استفاده از مواد افزودنی و مفیدی مانند بلیچها، آنزیمها و بلیدرها برای افزایش قدرت لکهبری و چربیزدایی در ترکیبات مواد شوینده شده است. برخی از سازندگان محصولات شوینده معتبر، از آنزیمها برای ارتقاء کیفیت محصولاتشان استفاده میکنند، این دسته از تولیدکنندگان معتقدند که این ترکیبات باعث افزایش قدرت لکهبری و چربیزدایی پودرها میشود. ترکیب آنزیمها درکنار سورفاکتانتها مکمل فرآیند لکهبری و شست و شو هستند.

با استفاده از آنزیمها میتوان سرسختترین لکهها را از روی لباس پاک کرد و مانع رشد باکتری بر روی سطوح البسه شد. توصیه میشود از محصولات ضد باکتری یا ضد میکروبی که هم گران هستند و هم ممکن است سلامتی را به خطر بیاندازند، اجتناب کنید. برای این محصولات شوینده سطوح چرمی بسیار مناسب است، این شوینده علاوه بر پاکیزه کردن و لکه بری محصولات چرمی گزینه بسیار مناسبی برای براق کردن و نو کردن سطوح چرمی می باشد. با محلول های نانو با قابلیت ۱۳ آنزیم سخت ترین لکه ها پاک میشوند و فرش شما براق و تمیز می گردد. اینکه بهترین مارک مایع دستشویی در بازار کدام است شاید برای شما هم سوال باشد. مایع لباسشویی در کدام قسمت ماشین ریخته میشود؟ یکی از ویژگیهای فوقالعادهی قرص شوینده، توانایی از بین بردن لکههای زرد حاصل از عرق در قسمت زیر بغل لباسها یا لکههای ناشی از ریختن چای و قهوه میباشد که نتیجه نهایی پس از شستشو با قرص شوینده لباسشویی شگفت انگیز و رضایت بخش خواهد بود.

کپسول ژل لباسشویی در هنگام شستشو به راحتی در آب حل میشود. هنگامی که از گزینه پیش شستشو (PRE WASH) ، استفاده میکنید، باید مایع را در قسمت پیش شستشو(قسمت “۱” یا “I”) بریزید. زمانی که از شامپو فرش استفاده میکنید، به مدت نیم ساعت روی آن راه نروید و بگذارید فرش به طور کامل خشک شود. اگر از نرم کننده غلیظی استفاده میکنید، قبل از ریختن در محفظه آن را با آب گرم رقیق کنید. وجود آنزیمها باعث شده نیازی به خیساندن البسه و استفاده از حرارت و آب گرم نداشته باشیم، بنابراین فرآیند شست و شو راحتتر انجام گیرد و مواد شوینده کمتری مصرف شود.

مواد شوینده، نه تنها نقش مهمی در تمیز کردن لباس ها دارند، بلکه از ماشین لباسشویی محافظت هم میکنند. آیا می دانستید که کپسولهای شستشو، مستقیما قبل از لباسها به وان لباسشویی میروند؟ با لباسشویی های مدرن، تمام کاری که باید بکنید این است که لباسها را داخل ماشین بیاندازید، شوینده را اضافه کنید و دکمه استارت را بزنید؛ تمام مراحل بعدی را دستگاه به طور اتومات انجام خواهد داد. جوراب های خود را بردارید و در سبد لباسشویی قرار دهید. ضرورت استفاد از محلول های نرم کننده پس از شست و شو در برخی از پارچه ها. علاوه بر این، برخی آنزیمها جهت مراقبت از بافت و ظاهر پارچه به کار میروند. این کار را چندین بار تکرار کنید تا لکه کاملا برطرف بشود. یکی از مواد شویندهای که در اکثر منازل وجود دارد و از قدیم تا به امروز مورد استفاده قرار میگرفته است، پودرهای لباسشویی هستند.

رایحه مواد شوینده هم از جمله مواردی است که بر روی قوطی یا بطری محصولات ذکر شده است و باید به آن توجه شود و مناسب با نیاز خود آن را خریداری کنید. عدم نیاز به دانش و مهارت خاصی برای راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی. اطمینان حاصل کنید که حاوی مواد شیمیایی خشن نیست ، زیرا می توانند برای پارچه های طبیعی مانند پشم ، پنبه و ابریشم مضر باشند. اولین نکته ای که باید به اون توجه کنید شناسایی علت کثیفی مبل هستش در مواردی که کثیفی به علت گرد و خاک و کم استفاده کردن از مبل میباشد شما میتوانید با جارو کردن آن و جارو کشیدن میان درز های مبل تمیزی را به مبل خود بازگردانید .

ترکیب ویژه این مایع دستشویی باعث می شود تا پوست پس از شستشو با این محصول نرم و لطیف گردد. قبل از اضافه کردن شوینده، توصیههای سازنده آن را مطالعه کنید و طبق آن، شستشو را انجام دهید. توجه داشته باشید که نصف مقدار قسمت شوینده اصلی، مایع اضافه کنید. برای استفاده از این محفظه، باید نصف مقدار مواد شوینده در محفظه اصلی، استفاده شود. مثلا محفظههایی برای مواد شوینده، پودرهای لباسشویی، سفید کنندهها، نرم کنندهها و … سفید کنندگی و شفاف کنندگی بالا در بازدهی نهایی. این نوع از شوینده کاملا برای لباسشویی های خودکار طراحی شده است، تا برای لباس هایی که چربی و کثیفی های خاصی دارند گزینه ی بسیار مناسبی باشد، بنابر این اگر لباسهایی دارید که بر روی آن ها با روغن و گریس مواجه هستید مایع لباسشویی برای شست و شو بهترین انتخاب شماست؛ شایان ذکر است بر خلاف پودر لباسشویی، مایع لباسشویی فاقد سفید کننده های غیر کلر می باشد، این مواد در پودر های لباسشویی باعث آن شده تا لباسهای رنگ روشن شما شفاف تر بشوند، پس درنتیجه اگر به دنبال شفافیت بیش از حد لباسهای رنگ روشن خود هستید مایع لباسشویی در مقایسه با پودر لباسشویی گزینه ی مناسبی نخواهد بود، اما با این حال اگر به دنبال از بین بردن لکه ها و چربی ها و همچنین تثبیت رنگ لباسهای خود هستید انواع مایع لباسشویی استاندارد مناسبترین گزینه برای شما محسوب خواهد شد، زیرا در بعضی از مواقع شست و شوی لباسها با انواع پودر های شست و شو باعث ایجاد سفیدک و لکه بر روی لباس های شما خواهد شد این مسئله ممکن است به مرور زمان باعث تضعیف یا از بین رفتن نوع بافت لباس شما شود، حتی به علت این که گاهی اوقات پودر های لباسشویی به صورت به هم چسبیده و به حالت گوله در می آیند ممکن است با چسبیده شدن به شفت دیگ ماشین لباسشویی شما باعث عدم کارکرد صحیح و ایجاد خرابی های بعدی در طولانی مدت باشند و شما را مجبور به استفاده از محلول های جرمگیر کنند که انواع مایع های لباسشویی استاندارد باعث حل این معضلات شده اند؛ در ادامه به برسی اجمالی از نکات ذکر شده و مزایا و معایب هر کدام از انواع شوینده ها می پردازیم.