کد دعوت صرافی کوینکس b4m36 ارز دیجیتال بررسی و تحلیل و اخبار ارزهای مجازی

کارمزد صرافی کوینکس تنها ۰.۱ می باشد و به همین دلیل یکی از به صرفه ترین صرافی ها به شمار می آید. اگر احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کرده‌اید، کد احراز هویت را وارد کرده و روی دکمه‌ی Withdraw Now کلیک کنید. برگه Normal Transfer را انتخاب کرده و آدرس برداشت در کیف پول یا صرافی خود را وارد کنید. در ادامه ثبت نام در صرافی کوینکس اکنون لازم است کشور ایران (98+) را انتخاب کنید و سپس شماره موبایل را بدون وارد کنید. کمیسیون ترید کردن در هر دوی این صرافی‌ها به شکلی بسیار نزدیک به هم است. اما امکانی که کوینکس برای کاربران خود فرآهم کرده است این است که با خرید از پکیج‌های VIP می‌توانید این کمیسیون را به صفر برسانید.

  • وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه اصلی سایت از منوی بالا، گزینه Exchange را انتخاب کنید.
  • از سوی دیگر سمت‌هایی همچون مدیرفنی شرکت بلاک چین، موجب شده تا صرافی کوینکس یا بایننس رقبای یک دیگر باشند.
  • ولی همان‌طور که قول داده بودم، نحوه فعال کردن این را هم برای بعضی از شما که به نظرتان فعال کردن آن مهم هست آموزش می‌دهم.
  • سعی کنید اگه مبلغ زیادی رو دارید تویه کوینکس سرمایه گذاری میکند از فیلترشکن های پولی استفاده کنید، درسته یه مبلغ ناچیز رو ماهیانه باید پرداخت کنید ولی در عوض ارتباط سالمی رو میتونید داشته باشید.
  • یکی دیگر از مزیت های این سیستم محیط ساده و راحت پلتفرم است که باعث جذب بیشتر کاربران شده است.

همیار کریپتو یکی از منابع معتبر برای آموزش بازارهای مالی در این مقاله به‌صورت ویدئویی و تصویری به آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس می‌پردازد. بر اساس بسیاری از بررسی‌های آنلاین و تحقیقات انجام شده، در روش‌های واریز و برداشت فقط از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. ادعا می‌شود که واریزها آنی هستند، در حالی که برداشت از طریق چند روش انجام می‌شود. واریزها را می‌توان از طریق ارزهای مختلف از جمله USD، GBP، INR و غیره هم انجام داد. خیر برای شارژ حساب کوینکس خود باید از رمز ارزهای رایج مثل تتر یا دای استفاده کنید.

صرافی کوینکس (CoinEx) ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش

کد دعوت صرافی کوینکس b4m36 ارز دیجیتال بررسی و تحلیل و اخبار ارزهای مجازی

همواره اعلام می شود که اگر علاقه مند به تجارت کوتاه مدت هستید می توانید صرافی coinex را انتخاب کنید؛ به این دلیل که بسیار امن است و سطوح دسترسی خاصی را برای کاربران مختلف فعال می کند. اما ممکن است روزی این صرافی نیز مانند صرافی های مطرح دیگر هک شود و دارایی های زیادی به سرقت رود. نحوه تایید هویت کاربران در صرافی coinex نیز کاملا واضح و روشن است.

روش واریز و برداشت در صرافی کوینکس

در بخش بعدی لیست ارزهایی که در این صرافی قابل معامله است را معرفی خواهیم کرد. از صفحه اصلی سایت کوینکس، وارد منوی معاملات قرارداد دائمی شوید. اپلیکیشن این صرافی در تلفن‌های همراه اندروید و iOS پشتیبانی می‌شود.

  • در پنجره بازشده در قسمت From، گزینه Financial و در قسمت To گزینه Spot را انتخاب کنید.
  • با توجه به مشکلات احتمالی برای سرویس‌های پیامکی، بهتر است از احراز هویت گوگل بدین منظور بهره بگیرید.
  • سپس سودی را که از وام گیرندگان می‌ گیرد بین سپرده گذارها تقسیم می‌ کند.
  • پس از بررسی های داخلی، صرافی مبلغ مورد نیاز را به یک آدرس کیف پول مجازی (مثل کیف پول Coinbase یا Coinpayments) واریز می کند.
  • در زمانی مشخص و با قیمتی مشخص که به توافق طرفین قرارداد رسیده است معامله میشود.
  • API Key به این منظور ساخته می‌شود که امکان دسترسی به حساب کاربری شما از این طریق برای نرم‌افزارهای مختلف فراهم شود.
اکنون پس از صحبت درباره نحوه خرید اتریوم در کوینکس، در ادامه آموزش ترید در کوینکس قصد داریم درباره نحوه خرید اتریوم کلاسیک در این صرافی صحبت نماییم. اقدامات امنیتیبر اساس شرط 2FA خود، کد پیامکی یا کد دریافت شده در نرم افزار Google Authenticator را برای تأیید تراکنش برداشت در Coinex وارد نمایید. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این سایت در مورد صرافی کوکوین می باشد لطفا از صفحه ما بخواهید. بر روی گزینه “Coin Type” کلیک کنید و USDT (یا هر ارز دیگری که مورد نظرتان است) را جستجو کرده و سپس آن را انتخاب کنید. در منوهای بالا سایت کوینکس روی گزینه ی help کلیک کرده و بعد روی گزینه ی Submit Request کلیک کنید.