آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

کاربرانی که دوستان خود را دعوت کنند 20 درصد از هزینه معاملات را دریافت میکنند. چگونه می توان از طریق اپلیکیشن Coinex معاملات مارجین انجام داد؟ این هزینه اندکی پایینتر از میانگین معمول در بازار معاملات ارز دیجیتال است. برای انجام این کار، شما نیاز به اطلاعات پایه ای از جمله یک آدرس ایمیل، نام و شماره تلفن (شماره گوگل ویس را پیشنهاد میکنیم) همراه خواهید داشت. کوینکس دارای یک تیم حرفه ای و با تجربه است که افراد آن سابقه سال های فعالیت در بلاک چین را دارا می باشند، این گروه گواهینامه های امنیتی مختلفی را نیز کسب کرده است.

2) توکن مانا MANA: یک ارز دیجیتال که خرید زمین LAND و همچنین کالاها و خدمات مجازی مورد استفاده در دسنترالند Decentraland را تسهیل می کند. یکی دیگر از مواردی که در رابطه با استفاده یا عدم استفاده از خدمات این صرافی لازم است به آن توجه کنید این است که در چند ماه اخیر تعداد بسیار بالایی از کاربران ایرانی در شبکه های مختلف به معرفی این صرافی و آموزش نحوه ثبت نام در کوینکس پرداخته اند و اگر دقت کرده باشید در توضیحاتی این افراد، آدرس ورود به وبسایت کوینکس به فرمت زیر و با یک کد رفرال معرفی میشود.

صرافی کوینکس با داشتن سیستم تطابق اختصاصی و تجربه کاربری عالی، خود را وقف ایجاد یک صرافی رمز ارزی کارآمد، پایدار و فوقالعاده امن برای کاربران سراسر جهان کرده است. همان طور که گفته شد، صرافی کوینکس دارای یک کیف پول اختصاصی است؛ این کیف پول دارای قابلیت دریافت و ارسال انواع ارز های دیجیتال است و بیش از صد ها ارز را پشتیبانی می کند. اگر به هر دلیلی مثلاً گم شدن گوشی یا از دست رفتن حافظه و … در بخش ID verification اطلاعات پاسپورت خود را وارد کرده و سپس، با دست گرفتن پاسپورت و نوشتن تاریخ آن روز و عبارت coinex عکس گرفته و ارسال کنید. امکان واریز و برداشت بدون احراز هویت: تا سقف ده هزار دلار در روز می توانید برداشت انجام دهید.

کارمزد کم معاملات: صرافی کوینکس با داشتن 0.1 درصد کارمز برای تراکنش ها یکی از به صرفه ترین صرافی ها به شمار می آید. اگر درباره صرافی ها و نرخ کارمزد آن یا طریقه ثبت نام در آن سوالی داشتید می توانید از مشاوره رایگان هیداس در این زمینه کمک بگیرید. دسترسی راحت به پنل کاربری این صرافی با استفاده از انواع VPN ها کار ایرانیها را برای خرید و فروشهای ارز دیجیتال در کشور خود بسیار راحت کرده صرافی coinex برای ایرانیان است. یکی از ویژگی های برتر این صرافی کاربر محور بودن آن می باشد، این صرافی دارای رابط کاربری بسیار کاربردی و روانی است؛ که حداکثر کارایی را برای کاربران به ارمغان می آورد.جهت ثبت نام در صرافی کوینکس کلیک کنید. ایرانیان به دلیل تحریمهای بین المللی، نمیتوانستند از صرافیهای معتبر خارجی استفاده کنند و تنها صرافی کوینکس بود که ایرانیان را تحریم نکرده بود.

در سایت کوینکس محل جغرافیایی این صرافی کشور استونی بیان شده است. این صرافی دارای امکانات مختلفی از جمله آپشن های کامل ترید و استیک است؛ صرافی کوینکس دارای یک ارز اختصاصی نیز به نام CET است که دارندگان آن از ۵۰ درصد تخفیف درhttps://tahlilfarda.com/coinex/ کارمزد معاملات بهره می برند؛ کوینکس از جفت ارز های زیادی پشتیبانی می کند و از نقدینگی زیادی بهره می برد؛ در کنار این موارد یک کیف پول اختصاصی به نام viawallet این صرافی را از سایر صرافی ها متمایز می کند. وجود دارد، و حتما شما باید قبل از استفاده از سرویس و یا سرمایه گذاری در پروژه ای و یا حتی خرید دوره آموزشی در مورد آن خوب تحقیق کنید، و الان که شما این مقاله را میخوانید مانند افرادی هستید که قبل از هر کاری خوب تحقیق میکنند، و بدون شک فرصت ها در دنیای زیبای ارزهای دیجیتال برای این افراد است.