دوره های آموزش فارکس صفر تا 100 آکادمی پارسیان بورس | آموزشگاه آپادانا تبریز

عدم پیروی کورکورانه از معاملات سایر تریدرها و داشتن یک برنامه شخصی و مشخص از مهمترین مولفه های موفقیت در بازار فارکس است. با مطالعه این درس به تفاوت برنامه معاملاتی و سیستم معاملاتی نیز پی خواهید برد. شاخص دلار یکی مهمترین مفاهیم و مباحث نه تنها در فارکس بلکه در تمامی سطوح تحلیل بنیادی است. با مطالعه این درس با انواع شاخص دلار و نحوه محاسبه و تشکیل آنها آشنا خواهید شد. در این درس با نحوه معامله خبر با استفاده از روش سوگیری جهت دار آشنا خواهید شد. پیش نیاز مطالعه این درس تسلط و اشراف به مبحث شکست یا بریک اوت در تحلیل تکنیکال می باشد.

تحلیل تکنیکال و بنیادین به معامله گران کمک میکند تا از نظرگاه های مختلفی به بازار بنگرند و تصمیم معاملاتی روشن تری بگیرند. معامله در فارکس در مقایسه با سایر بازارهای مالی ریسک بیشتری دارد. اگر در بازار فارکس مبتدی هستید، با سرمایه های اندک شروع کنید. براساس آمار گفته می‌شود که حدود 96 درصد معامله‌گران Forex دچار زیان می‌شوند و در نهایت این بازار را ترک می‌کنند.

  • تحلیل هارمونیک به دنبال این است تا با استفاده از نسبت‌های فیبوناچی و اندازه حرکت نمودار، با یافتن الگوهای تکرار شونده حرکات آینده قیمت را پیش‌بینی کند.
  • پاکت های میانگین متحرک ​​چیست؟ یکی از مباحثی که در مورد میانگین های متحرک در کمتر دوره آموزش فارکس به آن پرداخته شده است، بحث پاکت های میانگین متحرک یا Envelopes است.
  • شما برای دسترسی به اخبار مهم سیاسی و اقتصادی باید هر روز قبل از شروع ترید یکسری سایت‌ها رو چک کنید.
  • فقط به شور و شعف و انگیزه‌ی کافی برای یادگیری مستمر نیاز دارد.

کلیه حقوق مطالب منتشر شده به وب سایت فارکس “ایران بورس آنلاین” متعلق است و هر گونه کپی‌برداری از آن ممنوع است. این بازار هم از این اصل مستثنی نیست برای موفقیت، علاوه بر کسب دانش معاملاتی، اصول مدیریت تصمیم های معاملاتی و خودکنترلی روانی هم از عوامل رسیدن به موفقیت هستند. در آموزش فارکس باید بدانید که هر بازاری مزایای خود را دارد که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دوره ستاپ معاملاتی قدرتمند (رضایت 99 درصدی دانشجویان)

اگر سرمایه کمی داشتید و حجم معامله ۰٫۱ لات انتخاب می‌کردید، می‌توانستید با ۱۰ اونس طلا معامله کنید. اگر تنها یک اونس طلا معامله می‌کردید هم سود شما می‌شد ۵۰ دلار. هدف هر معامله‌گری در بازار فارکس ورود به معامله‌ای است که سود خوبی برای او به ارمغان بیاورد.

دوره های آموزش فارکس صفر تا 100 آکادمی پارسیان بورس | آموزشگاه آپادانا تبریز در فارکس خرید و فروش جفت ارزها برحسب حجم معاملات انجام می شود و واحدی که حجم معاملات را براساس آن اندازه ‌گیری می کند، لات (Lot) نامیده می شود؛ هنگامی که معامله ای را انجام می دهید، معاملات در اندازه های لات قرار می گیرند. هرچه میزان لات عدد بزرگتری باشد، میزان سود و ریسک معامله بالا تر خواهد بود. تریدر به کمک لات می تواند سرمایه و سود و زیان خود را مدیریت کند. یکی از روش های تحلیل و پیشبینی روند بازار، استفاده از اندیکتاورها است. اندیکاتورها جزو ابزارهای تحلیل تکنیکال بوده که هر کدام بر مبنای فرمول‌های ریاضی مشخصی ایجاد شده‌اند. تریدرها با تکیه بر استراتژی معاملاتی خود و با استفاده از یک یا چند اندیکاتور، روندها را شناسایی کرده و در زمان مناسب وارد معامله خرید/فروش میشوند.

جلسه دهم: الگوهای کلاسیک