تلویزیون شهری + نکات کلیدی هنگام خرید تلویزیون شهری اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight

تلویزیون شهری + نکات کلیدی هنگام خرید تلویزیون شهری اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight

اما با توجه به متراژ ، دات پیچ ، شدت نور و کنترلر این قیمت تلویزیون شهری قابل تخمین است. ساختن یک تلویزیون شهری از نظر سخت افزاری شاید کار پیچیده ای نباشد اما از نظر نرم افزاری و انتخاب کنترلر و تنظیمات یک بحث تخصصی می باشد که در بخش مقالات سایت شرکت نواندیشان به آن پرداخته شده است. امروزه یکی از بهترین های صنعت SMD ، تلویزیون های شهری پرنور با شدت نور بالا و کیفیت عالی هستند. خریداران این نوع تابلوهای تبلیغاتی مایلند تصاویر محصولات خود را سردرب فروشگاه خود نمایش دهند. همچنین هیچ محدودیت ابعادی برای ثبت سفارش وجود ندارد و مشتریان عزیز می توانند در ابعاد دلخواه (حتی ابعادکوچک) جهت نصب در سردرب فروشگاه های داخل پاساژ این نوع محصول تلویزیون شهری استثنایی پارساتابلو را سفارش داده و بهترین تیزرها را با بالاترین کیفیت نمایش دهند. این تابلو تلویزیون شهری اس ام دی هم به صورت اوتدور برای فضاهای بیرونی و هم به صورت ایندور تولید میشود و قابل استفاده است و در حال کلی از این نوع تلویزیون شهری در هر محیط و هر شرایط آب و هوایی میتوان استفاده کرد ، تصویر فوق العاده شفاف و زیبایی را نمایش میدهد .

  • نوع دومی از این نمایشگرها وجود دارد که بر روی یک اسکلت چهار چرخ سوار میشود.
  • مورد اول قیمت خرید تلویزیون شهری است و مورد دوم قیمت اجاره تلویزیون شهری.
  • از این نوع نمایشگرها می توان در مکان های تفریحی و ورزشی برای نمایش انواع مسابقات ورزشی، فیلم و غیره استفاده کرد تا مشتریان بتوانند علاوه بر تفریح به تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود بپردازند.

در پخش محتوا روی تلویزیون شهری هر چه تصاویر ریزه کاری بیشتری داشته باشد شما نیاز به تراکم پیکسل بالاتری دارید، هر چه تصاویر بلد تر شوند این نیاز به تراکم پیکسل بالا کمتر می شود. در جهان امروز سیاست و رسالت این نمایشگرهای غول پیکر اطلاع رسانی ، تبلیغات تجاری و فرهنگی است.پخش پیام های شهروندی ، فرهنگی ، مذهبی ، ملی و … که جزء آگهی های غیر تجاری می باشند توسط سازمانهای دولتی و شهرداری ها اجرا می گردد که جهت معرفی فعالیتها و اقدامات شهروندی است.از این حیث در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ کشورمان حضور آنها مهم تلقی می گردد. مطمئن باشید تحقیق بیشتر در رابطه با خرید تلویزیون شهری می‌تواند باعث افزیش کیفیت شده و درصد اطمینان را افزایش خواهد داد.

تلویزیون شهری فضای داخل p3

همچنین با کمک یک برد PCB تمامی LEDها و خازن‌ها در ماژول SMD به یکدیگر متصل می‌شوند. بسته به سایز تلویزیون و پایه اصلی، نگهدارنده آن باید با فنداسیون مناسب برای نصب تلویزیون اجرا شود. اجرای این مرحله باید با نظرات یک مهندس عمران یا شرکت‌های مجری توانمند باشد. توان صفحه ستون‌ها (پیلت) نقش مهمی در ایمنی تلویزیون شهری خواهد داشت. تلویزیون ایندور در فضاهای داخلی مانند سالن‌های ورزشی، اتاق‌های کنفرانس و آمفی‌تئاترها استفاده می‌شود. رزولویشن و کیفیت بسیار بالا، شدت نور استاندارد و فرکانس بالا (جلوگیری از نویز تصویر) و مصرف پایین تر از نمونه Out Door از جمله مزیت‌های تلویزیون ایندور است.

تلویزیون شهری فضای داخل p2

برای کنترلر های آنلاین علاوه برد کنترلری(رسیور) که پشت ماژول ها نصب می شود نباز به سندر و ویدئو پروسسور(دارای ورودی های متنوع می باشد و برای تغییر سایز تصویر ورودی به سایز تلویزیون های شهری مورد استفاده قرار می گیرد). با نصب و راه‌اندازی کابینت‌های تلویزیون بر روی سازه، تقریبا کار نصب تلویزیون شهری خاتمه می‌یابد و حالا زمان نصب نرم‌افزارها و نمایش تبلیغات است. از جمله مهمترین مکان ها برای اجرای تلویزیون های شهری در فضای خارجی می توان به معابر پر رفت و آمد مانند میادین، نما ساختمان ها ، ورزشگاه ها می توان نام برد همچنین به علت مقاوم بودن این نوع ماژول ها در برابر آب بهترین گزینه برای نصب در فضای استخر ها نیز می باشند. تلویزیون های شهری یکی از ابزارهای مؤثر در تبلیغات محیطی است که، می‌تواند روی موفقیت یک کسب و کار اثر زیادی بگذارد.

تلویزیون ایندور در فضاهای داخلی مانند تالارهای پذیرایی، فروشگاها، بک استیج، سالن‌های ورزشی، سالن های کنفرانس، اتاق های مانیتورینگ و آمفی‌تئاترها استفاده می‌شود. رزولویشن و کیفیت بسیار بالا، شدت نور استاندارد و رفرش ریت (تجدید سازی تصویر) بالا، مصرف و وزن پایین تر از نمونه Outdoor از جمله مزیت‌های تلویزیون ایندور است. در مقابل نفوذ آب و رطوبت و حتی گرد و غبار آسیب‌پذیر بوده و بهترین محل برای نصب مکان‌های سرپوشیده و محیط‌های داخلی است. یک تلویزیون به صورت طبیعی گرمای زیادی را از طریق منبع تغذیه و ماژول خود ایجاد می‌کند.