روش فوری افزایش و پرپشت شدن موهای ابروی ریخته با 40 نسخه گیاهی

شما می‌توانید به عنوان درمان طبیعی ریزش موهای ابرو یا حتی موهای سر، از مواد غذایی غنی از بیوتین مانند تخم مرغ، آواکادو، ماهی سالمون و بادام زمینی استفاده کنید. روغن نارگیل یکی از پرکاربردترین روغن‌ها در صنعت لوازم آرایشی است؛ جرا که رطوبت فوق العاده‌ای به پوست و مو می‌بخشد و آن‌ها را تقویت می‌کند. علاوه بر آن روغن زیتون هم تحت عنوان مادر روغن‌های مفید برای پوست و مو شناخته می‌شود که باخاصیت ضخیم کردن تارهای مو، به پرپشت شدن مژه ها کمک می‌کند. برای پرپشتی مژه با این مواد، یک گوش پاک کن را به چند قطره روغن موردنظر آغشته کنید و روی مژه‌های‌تان بمالید. این کار را روزی یک بار به مدت 2-1 هفته انجام دهید تا شاهد تغییرات قابل توجهی در ضخامت و پرپشتی مژه‌های‌تان باشید.

روغن‌های گیاهی پروتئین‌ها و اسیدهای چرب مفید برای فولیکول موها را تامین کرده و روند رشد ابروها را تسریع می‌بخشند. همچنین این روغن‌های طبیعی موجب افزایش استحکام و ضخامت ابروها شده و به مرور زمان مشکل نازکی ابروها را برطرف می‌کنند. به منظور اثربخشی سریع جهت تقویت ریشه موها، شب‌ها قبل از خواب مقداری از این روغن‌های گیاهی را با پنبه روی ابروهای خود قرار دهید و صبح با استفاده آب و مواد شوینده مناسب صورت خود را بشویید. بعد از اکستنشن مو و مژه، اکستنشن ابرو هم یکی از رایج‌ترین روشهای پرپشت شدن ابرو در یک هفته است. نحوه کار مشابه مژه است، با این تفاوت که ابتدا پوست زیر ابرو را باید کاملا تمیز کرد و سلول‌های پوستی مرده را برداشت تا دوام و ماندگاری اکستنشن بالا برود. ابروها با چسب مخصوص بی‌رنگ لابلای ابروهای واقعی قرار می‌گیرند و آرایشگر فرم آنها را مطابق با مدل درخواستی مشتری تنظیم می‌کند.

از عصاره‌ی درخت چای می‌توانید مستقیما روی ابرو استفاده کنید. البته تحقیقات علمی، تاثیرگذاری آن را ثابت نکرده است ولی بسیاری از افراد به صورت تجربی، تایید کرده‌اند که این روغن برای رشد و تقویت ابرو تاثیرگذار است. همچنین برای اینکه ابروهای‌تان پرپشت شوند، حداقل به مدت 12 هفته دست به آن‌ها نزنید و از برداشتن آن‌ها با موچین، بند، اپیلاسیون یا سایر ابزار اصلاح خودداری کنید.

همچنین جلوگیری از ریزش مو، تغذیه مو و جلوگیری از آسیب مو را به عهده میگیرد. از آنجایی که ابروها در زیبایی صورت بی تاثیر نیست و فرم ابروها نیز به چشم ها شکل می دهد بنابر این کم پشت یا خالی بودن ابروها می تواند مشکل ساز شود. بنابر این دانستن علت این کم پشتی و راههای درمان آن با نسخه های خانگی و گیاهی پرپشت کننده ابرو در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک مفید فایده خواهد بود. شاید این موضوع برایتان خنده‌دار باشد، اما بهتر است بدانید کاملا علمی است. ماساژ درمانی ابروها باعث افزایش جریان خون در نواحی اطراف ابرو شده و در نتیجه باعث رسیدن مواد مغذی بیشتری به این ناحیه می‌شود.

مویی که ریشه‌اش تقویت شده باشد، هم زود رشد می‌کند و هم تارهای محکم‌تر و ضخیم‌تری دارد. ما نیز در اولین پیشنهاد خود، به شما روغن کرچک را معرفی می‌کنیم. روغن کرچک سرشار از اسید ریسینولئیک و ویتامین E است که فولیکول های مو را تقویت می‌کند. آلوئه ورا حاوی ترکیبی مفید به نام آلوئنین است که باعث رشد مو‌ها می‌شود. این ترکیب شیمیایی ماده‌ای شبیه به کراتین است، از این رو با مواد مغذی خاص خود، باعث جوان شدن مو‌ها می‌شود و به آن‌ها خاصیت ارتجاعی بیشتری می‌بخشد. ژل آلوئه ورا یک نوع ژل غیر چسبنده است و به سرعت جذب می‌شود، بنابراین می‌توان آن را چندین بار در روز استفاده کرد.

به آرامی ابرو ها را با این معجون ماساژ دهید و بگذارید یک شب بماند. گاهی اوقات کیسه های ترشحی مو به بهترین شکل ممکن تلاش می کنند که رشد کنند، اما نوعی مانع در حفرات آن ها را مسدود می کند. چند قطره از آن را روی ابروهای خود ماساژ دهید و بگذارید یک شب بماند. در کنار تمام موارد گفته شده نکات مهمی وجود دارد که رعایت آن‌ها به تقویت و جلوگیری از ریزش ابرو کمک می‌کند.

برای اینکه بهترین نتیجه را از این محصول بگیرید باید حداقل سه دوره از آن استفاده کنید که چندین ماه طول می‌کشد. با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی همواره بروز باشید. پیشگام نگار در تلاش است با ایجاد امکان دسترسی شما عزیزان به بهترین برندهای دنیا، سلامتی و شادابی را برای شما به ارمغان آورد.

روغن زیتون به وسیله آن می‌تواند مواد غذایی مورد نیاز برای رشد موها را فراهم آورد و باعث تقویت و بازسازی شود. برای استفاده از روغن کرچک هم نیازی نیست اقدام خاص یا عجیبی انجام دهید. یکی‌دو قطره از روغن را کف دستتان بریزید تا با حرارت بدنتان کمی گرم شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار