انواع لپ تاپ لنوو و بررسی ویژگی های آن بهترین مدل لپ تاپ لنوو | behtarin-laptop

این لپ تاپ در زیبایی نظیر نداشته و می‌توانید صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی همراه با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل داشته باشید که به‌صورت عرف در اکثر لپ تاپ‌های بازار دیده می‌شود. حتی لپ تاپ های پایین رده هم می‌توانند این میزان رزولوشن را برای صفحه نمایش تامین کنند. روکش مات این‌بار در این لپ تاپ کیفیت بهتری دارد و با کارکرد طولانی مدت و خیره شدن به لپ تاپ، مشکلی برای دید مانند خستگی چشم و کم سو شدن آن را نخواهیم داشت. لپ تاپ از قابلیت لمسی برخوردار نیست و برای دریافت چنین چیزی، می‌توانید به سراغ لپ تاپ‌های ۲ در ۱ کمپانی لنوو بروید.

Lenovo Legion Y740 (15-inch)

سری لپ‌تاپ‌های YOGA و YOGA BOOK از آن دست محصولاتی هستند که به واسطه قابلیت به اصطلاح هیبریدی می‌توانند گزینه ایده‌آلی برای دوستانی باشد که میان خرید لپ تاپ و تبلت مردد هستند. قبل از پرداختن به موضوع سری‌های لپ تاپ لنوو پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و و دیدگاه وسیع‌تر به مقاله راهنمای خرید لپ تاپ مراجعه کنید. بهترین مدل لپ تاپ لنوو یعنی کدام مدل و با چه قیمتی مناسب نیازهای شما است.

رایااستور جدیدترین اخبار تکنولوژی ، نقد و بررسی، مقایسه، راهنمای خرید و بررسی ویدئویی رو بهترین لپ تاپ بین 30 تا 40 میلیون ارائه میده. یکی دیگه از بهترین‌های لنوو که همین الان توی بازار میتونید خرید کنید، لنوو آیدیاپد 5 هست. این تست ها با آزمایش مکملی از بررسی کنندگان ما که همه چیز را از مواد لپ تاپ گرفته تا احساس تاچ پد آن را نقد می کنند، تکمیل می شوند. اما هنوز هم این ویژگی های کلاسیک ThinkPad طراحی با دوام (با استاندارد MIL-STD-810G قدرتمند) ، بهترین صفحه کلید در نوع خود و رنگ آرایی مخفیانه سیاه / قرمز است که X1 Carbon را به عظمت می رساند.

  • سعی کنید لپ تاپی که انتخاب می‌کنید ابعاد غیرمعمول نداشته باشد (مثلا 17 یا 13 اینچ برای لپ تاپ‌های ویندوزی چندان معمول نیستند).
  • لپ تاپ‌های سری Ideapad به عنوان ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های این برند شناخته می‌شوند.
  • نکته دیگر رم 16 گیگابایتی این لپ تاپ است که میتواند در انجام پروژه های تدوین و بازی بسیار مفید باشد.
  • ما در راهنمای خرید لپ تاپ لنوو در سال 2023 سعی کردیم برترین‌های بازار را به شما معرفی کنیم.
  • شرکت لنوو در سال ۱۹۸۴، تنها با سرمایه‌ای ۲۵ هزار دلاری کار خود را در چین آغاز نمود.
اولین لپ تاپی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ لنوو بهتون معرفی کنم، مدل Legion 7 هست. با پایان یافتن اینکه بهترین لپ تاپ لنوو کدام است؟ حال قصد داریم شمارا با سری مدل های لپ تاپ لنوو آشنا کنیم که در این میان میتوانید به شکل بهتری با برندهای عرضه شده از لنوو آشنا شوید. با وجود این مشخصات رده‌بالا، لژیون 5 پرو عمر باتری قابل قبولی هم دارد و یک کیبورد با سایز کامل را هم ارائه می‌کند. به همین دلیل است که این مدل نه‌تنها یکی از بهترین های لنوو است بلکه جزو بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار هم به حساب می‌آید.

لپ تاپ لنوو Yoga 6 AMD نسل 7 مدل ۲۰۲۲

انواع لپ تاپ لنوو و بررسی ویژگی های آن بهترین مدل لپ تاپ لنوو | behtarin-laptop