تعمیر جاروبرقی، تعمیرگاه جاروبرقی آچارباز | سناپویان

کلیه خدمات تعمیر جاروبرقی در آی پی امداد، حداکثر در مدت 72 ساعت کاری انجام می شود. همچنین پس از اتمام تعمیرات، توسط واحد نظارت بر کیفیت خدمات بررسی شده و در صورت تایید آن مرکز، دستگاه وکیوم شده و به شما تحویل داده می شود. شرکت تیوان تعمیر سرای پارس (تعمیرخونه) با سابقه بیش از ۳۰ سال تجربه خدمات رسانی به شما عزیزان به روش سنتی، اکنون متفاوت تر از قبل استارت آپ جدیدی را راه اندازی کرده تا با بهترین کیفیت به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.

  • اما ممکن است در بازه ای از زمان که شما نیاز شدیدی به جاروبرقی دارید؛ با فشردن کلید استارت، جاروبرقی روشن نشود.
  • بنابر این قبل از جازدن زغال جدید اجبارا می‌بایست حالت حلال را در سطح تماس زغال‌ها با کلکتور ایجاد نمود.
  • به دلیل خطرناک بودن کارهای برقی اگر احساس کردید که مشکل داروی تان پیش آمده لطفاً سریع آن را خاموش کرده و به یک فرد متخصص اطلاع دهید زیرا هرگونه کوتاهی در این زمینه باعث می‌شود که خسارات جبران ناپذیری پیش بیاید و شما دیگر نمی توانید آنها را درست کنید.
  • دلیل اصلی عدم مکش جاروبرقی نیم سوز شدن موتور آن است که در آن صورت نیاز به تعمیرکار متخصص تعمیر جاروبرقی در کرج می­باشد.
  • برای این منظور می توانید با متخصصان ما در نمایندگی مجاز جاروبرقی جنرال الکتریک تماس بگیرید.
موتور نیم‌سوز شده را می‌توان بدون باز نمودن جارو با اندازه‌گیری جریان مصرفی دستگاه تشخیص داد. جریان مصرفی یک موتور نیم‌سوز شده معمولا یا چندین برابر جریان نامی دستگاه است و یا جریان مصرفی بسیار ناچیزی می‌کشد. هنگامی که شما مشغول جاروکردن منزل و یا محلی می باشید به صورت ناخودآگاه جاروبرقی شما خاموش می شود.

دلایل خرابی دکمه روشن و خاموش جاروبرقی

در صورتی که وظیفه تعمیر جاروبرقی ال جی خود را به گلدن سرویس ایران بسپارید، از 6 ماه گارانتی پس از تعمیر بهره‌مند خواهید شد. اگر در این مدت قسمت تعمیرشده دستگاه با مشکلی رو به رو شد، تعمیرکار مجددا آن را بدون دریافت هزینه ای تعمیر می‌کند. تعمیر جاروبرقی بلک اندیر در محل توسط تعمیرکاران متخصص دکتر آچار صورت می گیرد، ما جاروبرقی شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی استفاده می کنیم تا مشکل برای همیشه و به صورت کامل برطرف گردد.

با استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی در آی پی امداد تا 75 % در هزینه تعمیرات صرفه جویی نمایید. رفع عیب ۱۴- لوله‌های رابط مکش را از حیث ایجاد سوراخ در آن‌ها بر رسی نمایید و اگر شیئی مانند پارچه و یا پلاستیک در آن‌ها گیر نموده، نسبت به خارج نمودنش اقدام نمایید. در بررسی لوله‌های مکنده همیشه به تمیز نمودن برس اصلی جاروبرقی توجه زیادی را معطوف دارید. رفع عیب ۳- در اکثر موارد این گونه دیده می‌شود که برق وارد سیم‌جمع‌کن شده ولی به سبب عدم اتصال شاخک‌های سیم جمع کن به حلقه‌های گردان قرقره، فاز یا نول و گاها هر دو وارد دستگاه نمی‌شوند و در نتیجه جاروبرقی روشن نخواهد شد. جهت رفع عیب کافی است شاخک‌ها را کمی به حالت عمود نزدیک نموده، سپس قرقره را بر روی آن‌ها قرار دهیم. در نتیجه این عمل حلقه‌های گردان برشاخک‌ها فشار وارد نموده و آن‌ها را به طرف پایین می‌راند.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز جاروبرقی

اگر میانه خوبی با خوشبو کننده ها ندارید، می توانید از مواد طبیعی مانند دارچین و دیگر دانه ها استفاده کنید. اگر جاروبرقی شما بویی شبیه سگ و یا زباله می دهد، معمولا این مشکل به علت گیر کردن آشغال در جاروبرقی می باشد که از مو، پشم حیوانات، باکتری و مواد بوزای دیگر که در جاروبرقی گیر کرده اند، متصاعد می گردد. با امتیاز دهی و ثبت نظر درباره تکنسین در پنل کاربری خود میتوانید ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی، تعمیرگاه جاروبرقی آچارباز | سناپویان