– گابیون فنس مفتول گالوانیزه سیم خاردار توری حصاری فنر ماسک صنایع مفتولی کمیل | foulka

همان طور که گفتیم، توری پرسی به عنوان یک توری همه‌کاره شناخته می‌شود که در بسیاری از صنایع و همچنین ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. از مهم‌ترین کاربردهای توری پرسی می‌توان به صنایع شیمیایی، صنایع نفت، حفاظ در و پنجره و همچنین ساخت قفس صنایع مفتولی حیوانات اشاره کرد. نکته‌ی مهم درمورد نصب توری پرسی این است که این کار، کاملاً فنی و تخصصی است و باید توسط یک فرد خبره انجام شود. قبل از نصب، باید با دقت کامل، جای نصب توری‌ها اندازه‌گیری شود و سپس اقدام به نصب توری نمایید.

توری پرسی مفتول 3.6 چشمه 4*4

همچنین می‌توانید برای آگاهی از قیمت‌های روز این توری و انواع آن به سایت آهن تخفیف مراجعه کنید. پس از استعلام محصول، کارشناسان فروش آهن تخفیف، قیمت و مشخصات محصول و سایر جزئیات خرید را در قالب پیش فاکتور به شما ارائه می‌دهند. این نوع از محصولات به راحتی قابل نصب هستند و در صورت عدم نیاز خیلی راحت می توان آن ها را جمع آوری کرد. مقرون به صرفه بوده و این که قیمت توری پرسی مناسب است و از جمله دلایلی است که آن را در صنایع مختلف مورد توجه و استفاده قرار می دهد. استفاده از این توری های گالوانیزه برای پودر کردن گوشت در صنایع غذایی کاربرد دارد.

قیمت توری پرسی دست دوم

از آن‌جایی که این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد، بنابراین در حصارکشی اطراف زمین کاربرد دارد و به راحتی می‌توان دور زمین‌های ورزشی و پارک را حصارکشی کرد. اگر بخواهیم با ذکر یک مثال توضیح دهیم باید بگوییم برخی دستگاه‌ها تنها می‌توانند مفتول‌های آهنی و فولادی را به توری تبدیل کنند. به منظور ساخت توری مشبک، از یک روش دیگر به نام غوطه‌وری استفاده می‌شود. دستگاه توری پرسی، دستگاهی است که می توانید با استفاده از ان توری پرسی تولید کنید. به عنوان مثال یکی از وجوه تمایز دستگاه های توری پرسی، در تولید توری های پرسی با عرض های مختلف است. در چنین شرایطی بهترین کار این است که به سراغ خرید توری های پرسی دست دوم بروید.

توری پرسی ریز بافت:

– گابیون فنس مفتول گالوانیزه سیم خاردار توری حصاری فنر ماسک صنایع مفتولی کمیل | foulka

شرکت فولکا تولید کننده و توزیع کننده انواع مفتول مانند فتول مسوار، مفتوی سیاه،مفتول استیل، سیم رابیتس و … جهت مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد. دستمزد اجرای توری پرسی معمولا به صورت متری محاسبه می شود؛ به گونه ای که هر چه متراژ محل موردنظر شما بزرگ تر باشد، هزینه ها نیز افزایش می یابد. صفحات فنس موجدار، به علت شکل مواج داشتن، اصطکاک بیشتری دارد و از لیز بودن آن جلوگیری می‌کند. از آن‌ها برای ساخت حفاظ زیر پای کارگران استفاده می‌شود که از سقوط آن‌ها از ارتفاع جلوگیری کنند.

تور‌ی پرسی به علت ویژگی‌ هایی از قبیل ساختار قوی و مقاومت بالا در برابر اسید، مواد شیمیایی و زنگ زدگی در صنایع، کاربرد گسترده ای دارد. همچنین توری پرسی در برابر باد و باران بسیار مقاوم و مقرون به صرفه است، در صورت نیاز، برش و قطع آن ها امکان پذیر است و به راحتی نصب، استفاده و تمیزکاری می شود. این توری ها با قابلیت ساخت با انواع فلزات موجود، در نهایت به قیمت مناسبی به فروش می رسند.

  • این توری های فلزی، بیشترین کاربرد را در پوشاندن پنجره و درهای زندان دارند.
  • این مدل توری که با موج دادن سیم های فلزی تولید می شود به عنوان حصار ، فنس ، بتون ریز ، مش بند ، قفس حیوانات ، سرند در معادن ، کارخانه های ذغال سنگ ، ساختمان سازی و عمران کاربرد دارد.
  • توجه کنید که انتخاب نوع محصول می تواند در هزینه آن تاثیر زیادی داشته باشد.
  • دستگاه توری پرسی، دستگاهی است که می توانید با استفاده از ان توری پرسی تولید کنید.