لوازم یدکی لیفتراک قطعات لیفتراک 09121050499 02155781833 | توکو لیفتراک

شما باید قرائتی دریافت کنید که دقیقاً با ولتاژ باتری لیفتراک شما در هر دو نقطه مطابقت داشته باشد. برای برخی از فیوزهای کنترلی ممکن است لازم باشد کلید را روشن کنید، روی صندلی بنشینید و ترمز دستی را رها کنید تا مدار را قبل از آزمایش روشن کنید. اگر مقدار ولتاژ مناسب را در دو طرف فیوز دریافت کنید، احتمالاً فیوز دلیل مشکل نیست. بهترین روش برای آزمایش فیوز در صورت مشکوک بودن به این موضوع، بررسی ولتاژ است. مطمئن شوید که لیفتراک را مسدود کنید تا در صورت روشن شدن غیرمنتظره مدار درایو نتواند حرکت کند.

لوازم یدکی لیفتراک قطعات لیفتراک 09121050499 02155781833 | توکو لیفتراک یکی دیگر از چراغ های پرکاربرد به کار رفته در لیفتراک، چراغ خطر گردان نام دارد که روی گارد یا وزنه لیفتراک ها نصب می شود. همانطور که گفته شد، چراغ یکی دیگر از قطعات لیفتراک به شمار می رود. لیفتراک ها معمولاً شامل چندین چراغ هستند، ازجمله چراغ راهنما، چراغ خطر، چراغ گردان و چراغ جلو. به طور کلی، دو چراغ برای روشنایی در قسمت جلو هر لیفتراک قرار داده می شود. اکسل لیفتراک در صورت خرابی، مشکلات بسیار زیادی برای صاحب لیفتراک به وجود می آورد.

هر قطعه در زمانی خاص نیاز به تعویض دارد در صورتی که قطعه معیوب دیر تعویض شود و یا از قطعه مرغوب استفاده نشود سایر قطعات لیفتراک نیز دچار آسیب می شوند . به دلیل پیچیدگی و ظرافت در نصب این نوع قطعات، لازم است از افراد متخصص کمک گرفته شود. در صورتی که نصب این قطعات به درستی انجام نشود؛ ممکن است به سیستم لیفتراک آسیب جدی و جبران ناپذیری وارد کند. بنابراین پس از خرید قطعات لیفتراک، از افراد آگاه در این حوزه جهت نصب آن کمک بگیرید. هزینه‌های تعمیر و نگهداری لیفتراک‌های الکتریکی به میزان قابل توجهی کمتر از لیفتراک‌های دیزل و گازسوز است.

ژنراتور لیفتراک

جهت دریافت اطلاع دقیق از قیمت ها، موجودی قطعات و سایر اطلاعات از برندهای مختلف لیفتراک می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. لوازم برقی لیفتراک از جمله قطعاتی هستند که در داخل و روی بدنه لیفتراک طراحی شده اند. قطعات دکل لیفتراک، جابجایی بار به صورت عمودی را امکان پذیر می سازند.

  • جنس لوازم یدکی لیفتراک از اهمیت بالایی برخوردار است تا عملکرد خوبی را با توجه به هزینه و زمان به دنبال داشته باشد.
  • اگر در محله هایی مانند نظام آباد، هفت حوض، دردشت، نیرو هوایی، پیروزی و… زندگی می کنید و به دنبال مرکز فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو هستید، باید به شما بگوییم می توانید از طریق شماره تماس هایی که در این سایت قرار گرفته است، آن ها را سفارش داده و در محل تحویل بگیرید.
  • یک کسب‌ و کار هوشمند می‌تواند با خرید یک زنگ هشدار ساده برای لیفتراک یا سایر وسایل نقلیه صنعتی برقی، از خود و کارمندانش در برابر یک حادثه ناگوار محافظت کند.
  • این روند ادامه داشت تا سال 1953 که اولین لیفتراک کمپانی کوماتسو تولید شد.
  • لازم به است که لیفتراک های مدل های مختلف از قطعات مختلفی ساخته می شوند که هر یک از آن ها وظیفه خاصی را بر عهده دارد.
به عبارت دیگر، انتقال انرژی تولید شده توسط موتور به چرخ کوچک لیفتراک بر عهده گیربکس است. به دلیل بالا بودن وزن لیفتراک و استفاده از آن در شیب کم یا زیاد، سرعت دستگاه باید توسط گیربکس کنترل شود. علاوه بر این، گیربکس ها از حرکت نامنظم لیفتراک در زمین های ناهموار جلوگیری می کنند. در نتیجه، تعمیر موتور لیفتراک و تعمیر کاربراتور لیفتراک به یک مکانیک متخصص نیاز دارد و البته، هزینه بر است. قطعات لیفتراک به عنوان اجزای اصلی تشکیل دهنده دستگاه در نظر گرفته می شوند. ساخت تمامی این قطعات باید بر اساس استانداردهای بین المللی و مواد اولیه باکیفیت انجام شود.

سرویس و نگهداری قطعات و لوازم یدکی لیفتراک