پنج قدم آسان برای فروش بیشتر هوش مصنوعی

این کارتهای گرافیک به سریها و نسلهای گوناگون تقسیم میشوند که از لحاظ بازدهی، قدرت و البته قیمت تفاوتهای اساسی با یکدیگر دارند و همین امر باعث میشود تا انتخاب گزینه مناسب برای همه کاری بسیار سخت باشد. برای بدست آوردن چیزهایی که واقعا ارزشمند است شما باید خودتان را به زحمت بیاندازید این عکس العمل دقیقا مشابه ساختن لینک های قوی است . در نتیجه اگر به دنبال یک لپ تاپ خوش قیمت و ارزان هستید و از لپ تاپ خود انتظار پردازش سنگین و گیمینگ ندارید لپ تاپ Lenovo Ideapad 3 – CAB گزینهی مد نظر شما است. نتیجه این در هوش مصنوعی مجموعه بزرگی از «جزایر راه حل» است: تحقیقات هوش مصنوعی مولفهها و سازوکارهای نرمافزاری ایزوله شده زیادی را تولید کردهاست که بهطور جداگانه با بخشهای مختلف هوش سروکار دارند. CDM بر اساس مراحل طراحی تکراری است که منجر به ایجاد شبکهای از ماژولهای تعاملی نامیده میشود، و از طریق جریانهای صریح تایپ شده و پیامهای گسسته ارتباط برقرار میکند.

این روش بهطور فعال در دانشگاه ریکیاویک در حال توسعه است. روش طراحی ساخت گرایان (CDM یا “Constructionist AI”) یک روش رسمی است که برای استفاده در توسعه رباتیک شناختی، انسانسازهای ارتباطی و سیستمهای گسترده AI در سال ۲۰۰۴ پیشنهاد شدهاست. از جمله ابزارهای سهولت همکاری در نرمافزار، روشها و استانداردهای مختلفی است که سازندگان میتوانند برای اطمینان از کیفیت، قابلیت اطمینان و سازگاری نرمافزار خود با نرمافزار ایجاد شده توسط دیگران (مانند استانداردهای W3C برای توسعه صفحه وب)، از آنها پیروی کنند. بک لینکها به طور پیشفرض «فالو» هستند، به این معنی که لینک دهنده اعتبار لینک و سایت ما را تایید میکند. داستان را خلاصه کنیم از بین موتورهای جستجو، گوگل بر تخت پادشاهی نشست و رقابت بزرگی بین وبسایتها برای رسیدن به نتایج بالاتر در نتایج جستجو شروع شد. برای اینکه بک لینک بگیریم باید موارد متعددی را دنبال کنیم. CORBA اصول مشابه پروتکل OpenAIR را دنبال میکند (نگاه کنید به بالا)، و میتواند برای یکپارچه سازی سیستمهای AI استفاده شود. ایجاد چنین سیستمهایی نیاز به یکپارچه سازی تعداد زیادی ویژگی دارد که برای دستیابی به رفتار منسجم سیستم باید با دقت هماهنگ شوند. این امر تمرین کنندگان یکپارچه سازی سیستمهای هوش مصنوعی را با یک مشکل اساسی نشان میدهد و اغلب باعث میشود محققان هوش مصنوعی هر بار که میخواهند عملکرد خاصی برای کار با نرمافزار خود داشته باشند، «چرخ را دوباره» اختراع کنند.

آسیمو، ربات انسان نما هوندا و QRIO، سونی نسخه ربات انسان نما. AIBO، سگ ربات سونی بینایی، شنوایی و موتور سیکلت را ادغام میکند. معماری مشترک کوربا (Object Request Architecture) استانداردی است که اجزای نرمافزار را که به چندین زبان رایانه نوشته شده و روی چندین رایانه اجرا میشوند امکان همکاری برقرار میکند. Elvin یک روتر مبتنی بر محتوا است و دارای یک ایستگاه مسیریابی مرکزی است، شبیه به Psyclone AIOS (نگاه کنید به بالا). Psyclone برای اهداف غیر تجاری بصورت رایگان در دسترس است و بنابراین اغلب توسط موسسات تحقیقاتی با بودجه کم و توسعه دهندگان تازهکار AI استفاده میشود. OOA یک معماری ترکیبی است که به یک زبان ارتباطی بین عامل (ICL) خاص متکی است – یک زبان بیانی مبتنی بر منطق که برای بیان کارهای سطح بالا، پیچیده و اصطلاحات زبان طبیعی مناسب است. با این که وبسایت به تنهایی در کیفیت بکلینک تاثیرگذار است، اما خیلی وقتها دیده میشود بکلینک صفحهای از یک وبسایت نه چندان مشهور و مهم خیلی قویتر تاثیر گذاشته است.