خرید اینترنتی و قیمت ساعت مچی | hsaatchi

خرید اینترنتی و قیمت ساعت مچی | hsaatchi

برخی از ساعت‌ها دارای قطب نما هم هستند، بعضی گام شمار دارند و بعضی خاصیت ضد آب؛ مورد آخر به ویژه برای بسیاری از ورزشکارانی که نیاز به ساعت ضد تعریق دارند، مناسب خرید انلاین جواهر هستند. این ساعت‌ها معمولا به دلیل نوع طراحی که دارند با تیپ اسپرت هماهنگ می‌شوند. شما میتوانید به راحتی در سایت بچرخید مدل ها را ببینید و با دیگر فروشگاهای دیگر مقایسه کنید. ما مطمئن هستیم شما ساعت مچی دخترانه فانتزی خوجمل مد نظر خور را در ویترین انبوه ساعتمچی هـای مـا پیدا خـواهیدکرد.

  • Audemars Piguet در سال 1875 توسط ژول-لوئیس آودمارز و ادوارد آگوست پیگوت تاسیس شد و سالانه ساعت معتبر خود را تولید می کند.
  • عناصر کلاسیک به کار برده در این ساعت به نحوی زیبا و چشمگیر هستند که می توان آن را به طور روزانه استفاده کرد و هیچ گاه این ساعت مچی از مد خارج نمی شود و جزء باریک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان است.
  • اگر قصد خرید ساعت مردانه شیک با قیمت مناسب را دارید، بیکوپلاس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بعد از مشخص کردن دلیل خرید ساعت مردانه‌ نوبت به انتخاب استایل ساعت می‌رسد. شما در بین استایل های ساعت کلاسیک، ساعت کوهنوردی، ساعت نظامی، ساعت اسپرت، ساعت خلبانی و خیلی استایل های دیگر انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. برخی ساعت‌های مچی وجود دارند که به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که شما می‌توانید هم در استایل کژوال و هم در استایل رسمی از آن‌ها استفاده کنید. محدوده ما شامل ساعت های ورزشی از ساعت های غواصی مقاوم در برابر آب گرفته تا کرنوگراف های بادوام در فضای باز تا ساعت های هوشمند چند اسپورت است.

ساعت مچی مردانه اورینت، زیر مجموعه Mechanical, کد RE-AY0001B00B

همان‌طور که از نام آن پیداست، یک ساعت هوشمند، مانند گوشی هوشمند شما، می‌تواند کارهای مختلفی را انجام دهد؛ از بررسی آب و هوا گرفته تا برقراری تماس. همان‌طور که از نام این ساعت‌ها پیداست، آنها کوچک و مسطح هستند و طوری طراحی شده‌اند که در جیب فرد جا بگیرند. اکثر ساعت‌های جیبی یک زنجیر پیوسته داشتند که آنها را به یک جلیقه، حلقه کمربند یا یقه لباس متصل می‌کرد. شما در خرید ساعت‌مچی، گزینه‌های متعددی پیش روی خود دارید (از جمله انتخاب نوع ساعت، جنس بند آن، یا خرید از تولیدکنندگان ساعت خاص و…). کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.

ساعت مچی مردانه نیوی فورس, کد NF9205-R22

پس تعجب آور نیست که تاریخچه ژیرارد پرگاکس حاوی دستاوردها و حق ثبت اختراعات بی شماری باشد. A.Lange & Sohne در سال 1845 توسط Ferdinand Adolph Lange تاسیس شد. این مارک برخلاف حرکات کوارتز حرکات مکانیکی را ترجیح می دهد و موارد آن در انواع مختلف طلا مانند طلای زرد، گل رز، طلای سفید و پلاتین ساخته می شود. این ساعت ها دارای مکانیک پیچیده و سبک سنتی هستند و در طول تاریخ توسط سلطنتی استفاده می شده است.