رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما | allescape

مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد. امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد. اتاق فرار را به طوری طراحی می‌کنند، که شما می‌بایست معماهایی را در آن حل کنید. این معماها گاهی با وسایل عجیب و در نظر اول به درد نخور، قابل حل خواهند بود.

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات است . هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست. اگرچه برخی از مجموعه‌ها برای ایجاد هیجان بیشتر درب‌ها را قفل می‌کنند اما معمولا سیستم‌های امنیتی و درب‌های خروج اضطراری وجود دارند.

قوانین و استاندارد‌های تاسیس اتاق فرار

شما باید با فکر و از خودگذشتگی این موجودات را شکست بدهید و از ورود آن‌ها به شهر جلوگیری کنید. هدف اصلی این بازی این است که شما باید کشتی‌هایی که در آن‌ها گنج وجود دارد، پیدا کنید. این اتاق همان طور که گفته شد پر از معماهای سخت و دشوار است که کمتر کسی می‌تواند در مدت‌زمان تعیین‌شده از این اتاق با دست پر خارج شود. به همین دلیل زمان تعیین‌شده برای این بازی از یک ساعت به یک ساعت‌ونیم افزایش پیدا کرده است. مهم‌ترین چیزی که به‌محض شروع توجه شما را به خودش جلب می‌کند، فضای بسیار نوستالژی با وسایل و موسیقی خاص این محیط است که مانند سفر در زمان است و شما را به دهه چهل تهران و خاطرات آن می‌برد. مجموعه موظف است قبل از شروع بازی از ترس‌های آنی که در سناریو وجود دارد شرکت‌کنندگان را مطلع کند.

اتاق فرار لعین

بله، همکاران ما در صورت نیاز از اتاق کنترل با شما در ارتباط خواهند بود و به سؤالات شما پاسخ خواهند داد. در یک حالت بله که از بازی انصراف بدید و به منزله اتمام بازی برای کل تیم میباشد. بله، تنها تا 24 ساعت قبل از شروع نوبت این امکان وجود دارد. این اتاق تنها و تنها در شعبه زیر وجود دارد .لطفا نهایت دقت را به عمل آورید. برای این اتاق از پذیرش افراد با بیماری های خاص ، قلبی و عروقی و بانوان باردار معذوریم .

عید اتاق فرار خط خون

رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما | allescape

رویه اسکیپ روم به این صورت است که گروه شما وارد فضایی کاملاً واقعی با داستان و معما و فضایی از قبل آماده شده می‌شود. یک پرسنل به‌عنوان گرداننده بازی تمام نکات را اعم از داستان، هدف نهایی بازی، قوانین مشخص هر اتاق فرار برای گروه شما بیان می‌کند. سناریو، طراحی صحنه و موقعیت قرارگیری آن روی هزینه بلیت تاثیر می‌گذارند. در تهران معمولا بلیت بازی اتاق فرار بین ۳۰،۰۰۰ تومان تا ۷۰،۰۰۰ تومان متناوب است. البته بازی کلبه وحشت و روانی تنها برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز است.

  • اتاق فرار کابوس از جمله بهترین انواع اتاق فرار در ایران است.
  • البته تقریبا سناریو‌های آدم‌ربایی و گروگان گیری، دزدان دریایی، شکار گنج، زامبی‌ها، خانه‌های خالی از سکنه، زندان‌ها، و آزمایشگاه‌های علمی بسیار محبوب و سیستم رزرواسیون اتاق فرار متعارف هستند.
  • شما به‌همراه یک تیم در حال گشت‌زنی با هواپیمای تحقیقاتی‌اید.
  • بله در مجموعه، فضای کافه بازی‌های رومیزی وجود دارد با انواع متنوع بازی ها و نوشیدنی ها که میتوانید اوقات خوشی را سپری کنید.
  • امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد.