تفاوت آسانسور و پله برقی کدام بهتر است؟ پارس ایمن بالابر

همچنین بسیار راحت می تواند افراد را به مکان خاصی که قصد هدایتشان را دارید، راهنمایی کنید. پله های برقی ها هرگز در اثر تغییرات آب و هوایی و بارش باران صدمه نمی بینند. اگر در هنگام ساخت بنا، آسانسور در ساختمان جاگذاری نشود، می توان امکان نصب سازه در آینده را بررسی کرد.

آسانسور یا پله برقی؟ تفاوت در چیست؟

شرکت ایراتک کیش با بهره گیری از توان مدیران، متخصصان و مهندسین مجری داخل کشور بر اساس معیارهای بین المللی … آسانسورهای ناایمن در ساختمان های عمومی و مسکونی در استان البرز… ارائه خدمات مشاوره ای توسط گروه مهندسين در طراحی و انتخاب انواع آسانـــسورهای صنعتی و پالايشگاهی با IP ويژه. دارا بودن قويترين گروه فنی و مهندسی جهت ارائه خدمات پس از فروش که دارای اهميت خاصی ميباشد.

موارد مهم در استاندارد پله برقیپله های برقی، کاربرد زیادی در طول روز دارند و از ظرفیت جا به جایی بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین در ساخت و نصب آنها باید استانداردهایی رعایت شود تا سلامت کاربران را به خطر نیاندازد. پله برقی، مجموعه ای از پلکان به هم پیوسته است که به منظور جا به جایی افراد بین طبقات ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. پله ها در این سیستم به صورت چرخه ای تکرار شونده و بازگشتی در گردش هستند و موتور باید توانایی وزن افراد روی پله ها را داشته باشد. مشخصات شرکت FUJI Global Ltd شامل آسانسور مسافربری سریع ، آسانسور مسکونی ، آسانسور بیمارستانی ، پله برقی عمومی ، آسانسور مشاهده ، آسانسور ویلا ، پله برقی ، پیاده روی متحرک ، دستگاه آسانسور باری بدون اتاق ، آسانسور هیدرولیکی است. در این مرحله کارفرما در قالب شرکت طراحی و مونتاژ و نصب آسانسور درخواست بازرسی را در سیستم بازرسی آسانسور که تحت نظر سازمان ملی استاندارد است ثبت می نماید و موسسه استاندارد ایران امر بازرسی را به یک شرکت بازرسی آسانسور که دارای پروانه تایید صلاحیت می باشد محول می نماید. این گروه فعال با طراحی نصب و راه انــــدازی بیش از 3500 دستــگاه آسانسور و چندین دستــگاه پله برقی رکـــورد قابــل توجهی در صنعــت آسانسور به ثبت رسانده است.

شرکت رازی نماینده انحصاری آسانسور و پله برقی SONG SAN کره جنوبی در خاورمیانه و همچنین نمایندگی انحصاری آسانسور و پله برقی SANIE فرانسه در ایران می باشد. گران قیمت ترین پله برقی های موجود، پله برقی های غیرتجاری می باشند. این پله برقی ها معمولا در ایستگاه های مترو، فرودگاه ها، در مراکز شلوغ و پر رفت و آمد نصب می گردند، و توانایی این را دارند که در طول 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی تردد افراد باشند.

  • در این مقاله قصد داریم این شرکت را به صورت کامل معرفی نموده و همچنین در رابطه با محصولات، خدمات، گواهینامه ها و قیمت محصولات و خدمات این شرکت صحبت کنیم.
  • تعداد قطعات چرخان را کاهش داده که باعث بهبود شرایط بالانس آن می شود.
  • از آنجایی که سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک جزو سیستم های بسیار مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف هستند، لذا بهره گیری از تجهیزات باکیفیت و معتبر که بازدهی و ایمنی را توأمان تأمین نمایند، از ضروریات کار صنایع می باشد.
  • اما در ساختمانهایی که نیاز به پروانه پایان کار ندارند و یا در تعمیرات آسانسور‌‌‌‌های قدیمی همچنان به دلیل قیمت پایین تر آن نسبت به تابلو‌‌‌‌های جدید پیشنهاد می‌شود.
  • گشتاور بسیار بالاتر محور موتور باعث می‌شود که نیازی به استفاده از گیربکس در این موتورها نباشد.این موتورها دارای سیستم راه اندازی پیچیده‌ای هستند و لزوماً باید با استفاده از درایور و تاکومتر مورد استفاده قرار بگیرند.

مثلاً در یک نوع از آسانسورها فلکه کششی کاملا ضد سایش با 4 شیار وجود دارد که برای سیم بکسل هایی با قطر 550 میلی متر و نمره 10 می باشد. میلی متر بر ثانیه است و طبق استاندارد های اروپایی طراحی شده و تقریباً از موتور جم ایتالیایی، الگو گرفته است. انواع پله برقی براساس کارکردپله برقی از پرکاربردترین و پرظرفیت ترین وسایل برای جا به جایی افراد در بین طبقات ساختمان است. عموما پله برقی در اماکنی نظیر فرودگاه ها، هتل ها، مراکز تجاری، پل های عابر پیاده و مراکز خرید نصب می کنند.

کاربرد پله برقی

اشتباه– کودکان اغلب فکر می کنند پله ها به طبقه پایین می ریزند و هر روز باید به بالا برده شوند تا دوباره به پایین بیایند. ۵- هنگامی که در ساختمان آتش سوزی اتفاق افتاده فقط از پله ها استفاده اینجا کنید. اشتباه– بسیاری از مردم هنگامی که آسانسور در بین طبقه گیر می کند فکر می‌کنند هر لحظه امکان سقوط آن وجود دارد و ایشان باید سعی کنند به هر نحو ممکن از کابین خارج شوند. واقعیت– با وجود سنسور اورلود، آسانسور حرکت نخواهد کرد و مسافرین اضافه می بایست از آسانسور پیاده شوند.

خرپا همچنین مجهز به حفاظ و دو نوار دستگیره است که با سرعتی هماهنگ با سرعت حرکت پله ها حرکت می کنند. شرکت آسانسور و پله برقی الماس آسانسور، آماده ارائه و نصب انواع آسانسور و پله برقی مناسب ساختمان شماست. پله برقی ها شامل پله های در حال حرکتی هستند که برای جابجایی افراد در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند اما آسانسورها به نوعی اتاقک گفته می شود که با توجه به ظرفیت اتاقک تعدادی از افراد را در یک زمان به بالا یا پایین، بین طبقات مختلف ساختمان منتقل می کند. در آسانسور‌‌‌‌های هیدرولیک به خاطر اینکه کادر وزنه وجود ندارد و سیستم جک هیدرولیکی باید تمامی کابین و مسافران را جا به جا کند نیاز به موتور‌‌‌‌های قوی تری هست. در این آسانسورها یک موتور سه فاز غوطه ور در روغن به همراه یک شیرالکتریکی مخصوص که اصطلاحاً پاور یونیت نامیده می‌شوند وظیفه تامین فشار روغن برای جک هیدرولیک را داراست. برای راه اندازی موتور به خاطر وجود موتور‌‌‌‌های قوی تر در صورت استفاده از درایو یا سافت استارتر نیاز به هزینه بسیار بالاتری است پس لذا معمولاً برای شروع به کار موتور پمپ هیدرولیک از سیستم رایج ستاره – مثلث استفاده می‌شود.

همچنین با توجه به عدم واسطه گیربکس اتلاف انرژی در این موتورها بسیار کم بود و کیفیت حرکتی در صورتی که کنترلر به درستی تنظیم شده باشد بسیار مطلوب خواهد بود؛ از طرفی موتورهای گیرلس با توجه به تعداد دور کمتر در دقیقه نسبت به موتورهای گیربکسی کم صداتر هم می‌باشند. چیدمان پله برقی در چند طبقه به صورت تکی، ضربدری و موازی طراحی می شود. معمولا در مراکز تجاری از چیدمان تکی استفاده می شود، در این چیدمان مسافران می توانند از پله هایی که در یک سمت ساختمان قرار دارد به طبقه بالا بروند و به وسیله پله هایی که در سمت دیگر ساختمان نصب می شود به طبقه پایین حرکت کنند. کارخانه ما یک کارخانه بزرگ با بیش از 30 سال سابقه است ، متخصص در تحقیق و توسعه ، ساخت ، نصب ، نگهداری ، تحول و فروش محصولات سری آسانسور و پله برقی.

هدایتگر ها، پله ها را از مسیر زیرین خرپا عبور می دهند تا دوباره به ابتدای مسیر برگردند. در اینجا فاصله چرخهای هدایتگر از هم بیشتر شده و باعث می شوند تا سطح پله دوباره بصورت یک پله با زاویه قائمه در آید. این چرخه دائما تکرار می شود و پله ها را به انتهای مسیر رسانده دوباره به ابتدای مسیر هدایت می کند. نصب آسانسور در ساختمان‌های بالای ۳ طبقه یا حداکثر طول مسیر حركت ۹ متر الزامی است. همچنین، تعبیه حداقل دو آسانسور در ساختمان‌های دارای ۸ طبقه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

شرکت آریان آسانسور (Arianasansor Co)

تفاوت آسانسور و پله برقی کدام بهتر است؟ پارس ایمن بالابر