راهنمای خرید کابل شارژر گوشی موبایل برای هماهنگی خرید و دریافت پشتیبانی با ما در تماس باشید

داتیس مارت پس از چندین سال تجربه در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل توانسته محصولات با حاشیه سود بالا را مخصوص همکاران با قیمت مناسب و همچنین ارسال رایگان به سراسر ایران داشته باشد. از این رو پیشنهاد می شود سبد های تخفیفی، محصولات و شبکه های اجتماعی ما را به صورت روزانه دنبال کنید. جواب به سوالات زیر می تواند راهنمای مناسبی برای تهیه لیست قیمت عمده کابل شارژ فروشگاه شما باشد. کابل های شارژ گیمینگ معمولا باید از طول بیشتری نسبت به کابل های شارژ معمولی برخوردار باشد تا از ایجاد محدودیت حرکتی برای کاربر جلوگیری کند و کاربر از آزادی عمل بیشتری برخوردار باشد.

کشیدگی، پارگی، خم شدن، پارگی سیم از محل اتصال به کانکتور و… همه باعث از کار افتادن کابل شارژ می شوند. محافظ های کابل شارژر به خوبی از کابل ها مراقبت می کنند و توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب دیدن انواع کابل شارژ گوشی، کابل شارژ ساعت شیائومی و دیگر گجت ها از محافظ شارژر استفاده کنید. این ولتاژ اضافه به مرور زمان ممکن است آداپتور و کابل شارژ را مستهلک کند و شما را مجبور به خرید کابل شارژ آیفون مجدد می‌کند.

خرید کابل شارژر سامسونگ

قطعاً شناسایی نمونه‌های تقلبی برای خرید کابل شارژ آیفون بسیار آسان‌تر خواهد بود اگر عواقبی را که در زمان بهره از کابل تقلبی رخ می‌دهد بفهمید و از آسیب بیشتر به گوشی خود جلوگیری کنید. اگر در کنار خرید کابل شارژ آیفون به دنبال هدفونی با کیفیتی هستید که بوسیله آن به موسیقی گوش داده و سایر امورتان را نظیر مکالمه غیره مدیریت کنید خرید هندزفری AKG به شما توصیه می شود. اگر در خرید کابل شارژ آیفون موضوع سرعت انتقال برایتان اهمیت دارد باید بگوییم USB-C برتر است. هر دو کابل برای هر آیفونی قابل استفاده هستند و قابلیت اتصال لایتنینگ را دارند، که همین موضوع باعث شده با هر آیفونی از زمان آیفون 5، سازگار باشند و خرید کابل شارژ آیفون افزایش یابد. در حال حاضر هم اکثر گوشی‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی شارژی پورت تایپ سی دارند.

که از عملکرد OTG نیز پشتیبانی می کند و با USB 1.1 و USB 2.0 سازگار است. با این مبدل‌ها می‌توانید از یک کابل برای دستگاه‌های مختلف استفاده کنید. گوشی‌تان بدون شارژ نمی‌ماند و می‌توانید به سادگی تمام مشکلاتی که در ارتباط با شارژ و انتقال فایل دارید را حل و فصل کنید.

کابل شارژر Lightning مدل مهرنام

اگر قصد دارید یک کابل شارژ مناسب برای گوشی، تبلت، اسپیکر و سایر دستگاه‌های دیجیتال خود خریداری کنید بهتر است این نکات را قبل از خرید انواع کابل شارژر موبایل و تبلت مد نظر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل به عنوان مرجع تخصصی فروش کابل شارژ اصلی از برندهای معتبر شناخته شده است و به راحتی می‌توانید در میان محصولات عرضه شده در وب سایت بهترین کابل شارژر متناسب با دستگاه هوشمند خود را خریداری نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره قبل از خرید کابل شارژر موبایل و تبلت، دریافت لیست قیمت کابل شارژر موبایل و تبلت در چت آنلاین سایت پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم. در هنگام خرید عمده کابل شارژر موبایل و تبلت پارامترهای زیادی را باید مورد توجه قرار دهید از جمله سرعت شارژ، توان خروجی، درگاه خروجی، استانداردهای ساخت و قابلیت‌های دیگر زیادی وجود دارد که باید از آن‌ها آگاه کابل شارژر ایفون باشید.

گارانتی نوعی تضمین تعویض جنس در صورت خراب شدن آن است و کاربر را از صرف هزینه مجدد دور می‌کند، در فروشگاه علی پخش می‌توانید خرید کابل شارژ آیفون را با گارانتی یک سال انجام دهید. خرید کابل شارژ آیفون را با توجه به مدل گوشی خود انتخاب کنید تا هم در خرید اشتباهی پیش نیاید هم با گوشی شما سازگاری داشته باشد. پیش تر گفتیم بلافاصله از خرید کابل شارژ آیفون لازم است شارژر را از نور مستقیم خورشید و گرمای زیاد محافظت کنید. همچنین توجه داشته باشید که آن را از رطوبت و خیس شدن، گرد و غبار و ضربه نیز مراقبت کنید تا دوام بیشتری داشته باشد.

فناوری شارژ سریع کوالکوم به صورت پیش فرض استاندارد مورد استفاده در بسیاری از گوشی‌های هوشمند نسل جدید مخصوصا خانواده سامسونگ است که بسیار محبوب و مورد استفاده در میان افراد بسیاری است. این فناوری ورژن‌های مختلفی دارد از ورژن ۱.۰ با حداکثر مقدار جریان خروجی ۲ آمپر و حداکثر مقدار توان خروجی ۱۰ وات تا ورژن ۴.۰ با حداکثر مقدار جریان خروجی ۳ آمپر و حداکثر مقدار توان خروجی ۱۸ وات. البته گفتنی است ورژن ۳.۰ از گستردگی بیشتر در میان گوشی‌های موبایل و سایر گجت‌های هوشمند برخوردار است.

راهنمای خرید کابل شارژر گوشی موبایل برای هماهنگی خرید و دریافت پشتیبانی با ما در تماس باشید همانطور که در ابتدا دربارۀ کیفیت بالای شارژ آیفون صحبت کردیم پیداست که شرکت اپل طراحی بسیار با کیفیتی را برای ساخت محصولاتش در نظر میگیرد. به همین جهت کاربرانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند باید در هنگام نیاز و خرابی کابل شارژ آیفون، جایگزینی با استاندارد و با کیفیت بالا پیدا کنند. شما می توانید خرید کابل شارژ آیفون را در فروشگاه علی پخش انجام دهید تا خیالتان از لحاظ اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت راحت باشد و همچنین با گارانتی یک سال تعویضی که برخوردار می باشند نگرانی بابت خرابی نخواهید داشت. پورت‌ها و کابل‌‌ها پیش از خرید کابل شارژ آیفون برای یوزرها بیش از آنچه که باید گیج‌کننده هستند.

از دیگر ویژگی‌هایی که با خرید کابل شارژ آیفون از آن بهره مند می‌شوید می‌توان به دوام و طول عمر بالای آن اشاره داشت. در صورت رعایت نکات خاصی و همچنین بهرۀ صحیح از کابل شارژ آیفون می‌توانید از آن به مدت زمان طولانی استفاده کنید بدون اینکه مشکلی پیش بیاید. کابل شارژر معمولا در سایزهای 0.5 متری، 1 متری، 1.2 ، 1.5 و 2 متری عرضه می‌شوند.

Samsung ECB-DU4EWE USB to MicroUSB cable 1.5m