قیمت و خرید دستگاه بخور سرد و گرم کم مصرف+ضد میکروبی

اگر آب واحد کثیف شود، ماده تبخیر شده می‌تواند باعث اذیت وبسایت اصیل بخرید افراد شود. تانک آب کثیف و تیره می‌تواند محیط را از میکروب‌ها و آلودگی‌ها پر کند. در این شرایط به کمک تمیز کردن منظم می‌توانید جلوی چنین مشکلاتی را بگیرید. همیشه دستگاه بخور خود را به‌طور کامل تمیز کنید و از دستورهای ساده تبعیت نمایید. اگر دستگاه شما فیلتر دارد مطمئن شوید که آن را به‌طور مکرر عوض می‌کنید. هنگامی که اتاق سرد است، گرفتن رطوبت ساز غبار گرم فوایدی دارد.

و حداقل هفته ای ۲ بار کل دستگاه را با آب و مواد پاک کننده بشویید. از آنجا که بخار آن سرد است، خطر سوختگی (به خصوص برای خردسالان) ایجاد نمی کند. و مصرف انرژی برق در آن کمتر است، معمولاً در فصل تابستان استفاده می شود. در صورتی که به دنبال خرید مبلمان چستر هستید ما در مقاله انواع مدل مبل چستر آمده ایم مزایا و معایب این مدل مبل را توضیح داده ایم.

میزان تولید صدا و مصرف برق آن بالا است و برای اماکن بزرگ قابل استفاده می باشد. به طور کلی دستگاه بخور برای مرطوب کردن هوای خشک به کار می رود. عوامل زیادی مانند تغییر فصل، استفاده از وسایل گرمایشی، سرمایشی و …

چرا باید از دستگاه بخور استفاده کنیم؟

اگر به دنبال دستگاهی هستید که تا مدت ها بتوانید از آن استفاده کنید و از کیفیت بالای آن بهره مند شوید، خرید دستگاه بخور گرم ثانی را به شما پیشنهاد می کنیم. شاید دستگاه کمی ابعاد بزرگی داشته باشد اما به خوبی اتاق های بزرگ را مرطوب کند. همچنین برای آبرسانی پوست بسیار مناسب است چرا که به محض روشن شدن بخاردهی را شروع می کند. همانطور که اشاره کردم دستگاه های بخور به دو نوع گرم و سرد تقسیم می شوند. دستگاه بخور گرم با ایجاد بخار گرم باعث افزایش رطوبت محیط می شود. اگر از لب های ترک خورده، خشکی پوست یا از احتقان (گرفتگی بینی) رنج می برید، استفاده از دستگاه بخور سرد می تواند بسیار مفید باشد.

قیمت و خرید دستگاه بخور سرد و گرم کم مصرف+ضد میکروبی اینکه دستگاه بخور و رطوبت ساز را برای چه متراژی استفاده می‌کنید؛ بسیار مهم است! گاهی مساحت یک اتاق کافی است؛ گاهی نیاز به مرطوب ساختن محیط کامل خانه دارید. بنابراین هنگام خرید باید به محیطی که قصد بخور دادن آن را دارید؛ توجه کنید.

سبد خرید

این مدل دستگاه عملکرد پیچیده ای ندارد، با استفاده از یک الکترود دمای آب را به اندازه ای می رساند که بخار شده و سپس بخار آن در هوا پخش می شود. از مزیت های اصلی این مدل این است که می توان با مشورت پزشک داروهایی را در مخزن آن ریخت تا همراه با رطوبت در هوا منتشر شوند، البته یکی از معایب این مدل هم مصرف برق نسبتا بالای آن است. دستگاه بخور گرم در زمستان های سرد گرمای ملایم و مطبوعی به فضا می بخشد. بخور سرد یا گرم؟ اگر پوست چرب دارید به شما توصیه می شود این نوع مراقبت را به صورت هفتگی انجام دهید. همانطور که می دانید بخور دادن فواید زیادی برای سلامتی ما دارد.

در برخی از دستگاه‌های بخور گرم امکان استفاده از قرص‌های ضد عفونی‌کننده محیط و خوشبوکننده‌های هوا وجود دارد. •به دلیل اینکه دستگاه بخور سرد در معرض رشد باکتری قرار دارد باید به طور مرتب تمیز شود. اگر قصد استفاده از این نوع بخور را دارید آن را در مکانی دور از دسترس کودکان قرار دهید.

  • ازجمله مهمترین مزایای دستگاه بخور سرد و گرم این است که دیگر نیازی نیست برای برخورداری از بخار گرم و سرد، دو دستگاه جداگانه خریداری کنید.
  • رطوبت سازهای مه گرم برای کاهش باکتری ها و میکروب ها بهتر هستند و می توانند به اشباع رطوبت بالاتری برسند.
  • همچنین بخور گرم به علت داشتن المنت، دارای مصرف برق بالایی است اما دستگاه بخور سرد، انرژی کمتری مصرف می کند.
  • در این شرایط به کمک تمیز کردن منظم می‌توانید جلوی چنین مشکلاتی را بگیرید.
  • مولکل های آب توسط ارتعاشات تبخیر شده و در هوای محیط پخش می شود.
  • اگر شما قصد خرید دستگاه بخور گرم را دارید، باید در زمان خرید به موارد مختلفی دقت داشته باشید تا بتوانید دستگاهی مناسب را برای خود خریداری کنید.