جدیدترین قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار+جدول

همچنین صفحه نمایش این گوشی از استاندارد HDR هم پشتیبانی میکند. اطلاع از آخرین اخبار تکنولوژی ، آنباکس ، رونمایی ، فروش های ویژه و تخفیفات از طریق صفحه اینستاگرام سایت فروشگاه اینترنتی Digi2030. نمایشگر این گوشی درست مثل قاب پشتی با گوریلاگلس 5 محافظت میشود و به جز صفحه نمایش، اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی که درون ناچ قطرهای این گوشی قرار گرفته مورد خاص دیگری در جلوی گوشی دیده نمیشود. با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قابلیت فیلمبرداری 4K با 30 فریم در ثانیه و 1080 با 60 فریم در ثانیه را خواهید داشت. در جلوی گوشی وظیفه ثبت عکسهای سلفی به یک دوربین 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 سپرده شده است که قابلیت عکاسی HDR و پانوراما را در دل خود جا داده و میتواند ویدئوهایی با کیفیت فول اچ دی 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

ابعاد این گوشی 161/4 در 76/4 در 8/8 میلی متر میباشد و وزنی معادل 200 گرم را داراست که با توجه به باتری و صفحه نمایش بزرگ منطقی به نظر میرسد. مطمئنا با توجه به میزان روشنایی و کیفیت خوب نمایشگر کاربران این گوشی از بازی کردن و تماشای فیلم در آن لذت خواهند برد ولی به این نکته هم باید اشاره کرد که میزان غلظت و عمق رنگها در این نمایشگر به پای صفحه نمایشهای آمولد نمیرسد. ردمی نوت 8 پرو یک گوشی میان رده با امکانات خوب و قیمت مناسب از شرکت شیائومی است که در سال 2019 به بازار عرضه شد و توانست توجه بسیاری از طرفداران گوشیهای هوشمند به خصوص طرفداران گوشی شیائومی را در این بازه قیمتی به خود جلب کند. اگر قصد خرید محصولات شیائومی را داشته و میخواهید با جدیدترین اسمارت فون های معرفیشده توسط این شرکت چینی آشنا شوید، همراه ما باشید.

هر سال مدل های جدیدی از گوشی های سری S سامسونگ به بازار عرضه می شوند که هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند. ولی در سال جدید دو مدل M23 و M33 با اندروید 12، دوربین Wide 50 مگاپیکسلی و قدرت باتری 5000 و 6000 میلیآمپر معرفی شدند که پس از M62 با باتری 7000 میلیآمپری، تقریباً بهترین گوشیهای سری M از نظر سخت افزار، باتری و طراحی محسوب میشوند. در این چند سال اخیر که شرکتهای بزرگ تولید گوشی موبایل قیمتهای بالایی برای پرچمداران خود در نظر میگیرند، وجود گوشیهای میان رده با امکانات خوب یک نعمت بزرگ محسوب میشود. در کل عملکرد دوربین ردمی نوت 8 پرو خوب ارزیابی میشود و عکسهای گرفته شده با دوربین این گوشی در شرایط نوری مناسب از جزئیات و کیفیت خوبی برخوردار هستند. عمر باتری این گوشی خوب است و میتواند برای استفاده روزانه مناسب باشد.

سامسونگ در زمینه ماندگاری عمر باتری گوشیهای سری a فوقالعاده عمل کرده و باتریهای توانمندی در دل آنها تعبیه میکند؛ برای مثال گوشی A21s از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره برده که شارژدهی فونر سایت خرید لوازم جانبی بسیار خوبی دارد. البته این ویژگیها را قیمت پایین این گوشی به خوبی توجیه میکند. اگر بهتازگی به دنبال خرید شارژر سامسونگ، شیائومی یا هر گوشی دیگری هستید، حتماً نگرانی شدیدی را در انتخاب و خرید آن داشتهاید. اگر شارژر گوشیتان خراب شده است و قصد دارید یک شارژر جدید تهیه کنید، اگر گلس محافظ گوشیتان دچار آسیب شده است و نگرانید برای صفحه نمایش تلفن همراهتان مشکلی ایجاد شود، در این شرایط شاید دریافت هرچهسریعتر لوازم مورد نظر بسیار مهم باشد. درون جعبه گوشی ردمی نوت 8 پرو علاوه بر خود گوشی، یک شارژر 18 واتی به همراه کابل، یک قاب محافظ، سوزن سیم کارت و دفترچه راهنما دیده میشود و مثل گذشته خبری از هدفون درون جعبه این گوشی نیست.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

البته به دلیل همین موضوع گلکسی A72 به نسبت رقبای خود سخت افزار ضعیفتری دارد و سامسونگ حتی برای آن نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز در نظر نگرفته است. گلکسی A۷۳ نسخه سازگار با ۵G با وجود قیمت حدود ۱۲ میلیون تومانی شانس زیادی در بازار دارد. فرارو- قیمت آیفون 13 پرومکس با حافظهذخیرهسازی ۲۵۶ گیگابایت امروز ۵۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود. در کنار تولید گوشی­های هوشمند با قابلیت­های بسیار، قیمت نسبتاً پایین این محصولات باعث فروش هر چه بیشتر آنها در بازار امروز شده است، به طوری که گوشی­های دیگر برندها با مشخصات مشابه تا سه برابر گران­تر از گوشی­های شیائومی عرضه می­شوند. صفحه نمایش ردمی نوت 8 پرو یک صفحه نمایش 6/53 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ میباشد.

برای فول شارژ باتری گوشی هم تقریبا باید 80 الی 90 دقیقه منتظر بمانید. حال باید دید که ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو با باتریهای ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلیآمپرساعتیشان چه عملکردی از خود بهنمایش میگذارند. مهم نیست چه چیزی میخرید، در هر خرید مهمی، از جمله تجهیزات الکتریکی، یکی از دغدغههای اصلیتان باید گارانتی باشد. کارت حافظه یا همان مموری کارت یکی از اصلیترین وسایل جانبی است که برای گوشی خود باید تهیه کنید. برای رفع مشکل نصب نشدن برنامه در گوشی اندروید در این حالت باید نسبت به Mount کردن کارت حافظه اقدام کنید. نسبت تصویر در این صفحه نمایش 19.5:9 است و به لطف ناچ قطره ای نسبت نمایشگر به بدنه، به عدد 84/9 درصد رسیده است.

مهم نیست به دنبال لوازم جانبی سامسونگ هستید یا لوازم جانبی هواوی. باتری شیائومی، گلس انواع گوشیها، آداپتور کلگی شارژهای اورجینال و انواع دیگر لوازم جانبی شیائومی، سامسونگ، آیفون و هواوی را میتوانید به صورت اینترنتی و با گارانتی اصلی بخرید. در صورت ثبت سفارش پس از این ساعت، صبح روز فردا و در اسرع وقت فرایند پست و تحویل آن آغاز خواهد شد. بهطوری که پس از دریافت محصول و بررسی آن، در صورت نارضایتی، حق استردارد آن را دارید.

خرید گوشی شیائومی درگاه سیم کارت و کارت حافظه جانبی در سمت چپ قرار گرفتهاند. به لطف بهرهگیری از تراشه اسنپدراگون 870، گوشی جدید شیائومی از شبکه 5G (به صورت همزمان بر روی دو سیم کارت) پشتیبانی میکند. لبههای قاب پشتی دستگاه به صورت خمیده طراحی شدهاند تا ارگونومی دستگاه بهتر و حس خوبی از دست گرفتن این گوشی به شما منقل شود. لنز اولتراوید هم عکسهای تقریبا خوبی نسبت به ردهای که گوشی در آن قرار دارد میگیرد. این لنز ها معمولا در بسته های سه تایی شامل لنزهای ماکرو، واید و فیش آی می باشند و به وسیله آن ها می توان تصاویری با میدان دید بیشتر، زوم از فاصله نزدیک و تصاویری کروی ارائه نمود. شیائومی در دل گوشی ردمی نوت 8 پرو از پردازنده 12 نانومتری Mediatek Helio G90T استفاده کرده است که با همراهی پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 قدرت و توان پردازشی این گوشی را تامین میکنند. رنگ ها غنی و پویا هستند، به راحتی می توان نمایشگر را زیر نور مستقیم خورشید دید و نرخ ریفرش 120 هرتزی هم هنگام کار با دستگاه و اسکرول کردن بین اپ های مثل اینستاگرام و توییتر همچون ابریشم نرم است!

گوشی سامسونگ سری اس

به طور کلی این گوشی هوشمند عملکردی روان را ارائه میدهد و در انجام چند کار همزمان بسیار خوب عمل میکند. نکته دیگری که خوب است در مورد باتری این مدل بدانید آن است که اگر عملکرد ذخیره بیشتر باتری را فعال کنید میتوانید به مدت طولانیتری از آن استفاده کنید و این نیز یکی از نکات بارز و مشخصههای تی 11 میباشد. افزون بر این، تراشه اگزینوس 2100 این گوشی نیز عملکرد بسیار عالی دارد. این گوشی دوربین فوق العاده ای داشته و کیفیت نمایش آن بسیار بالا است. پنل دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس2340 × 1080 پیکسل با تراکم پیکسلی 400 پیکسل در هر اینچ است که شارپنس کافی و مطلوبی برای نمایش تصاویر و استفاده روزمره از گوشی تولید می کند. سامسونگ ادعا میکند که این گوشی نخستین گوشی هوشمند دنیا با دوربینی مجهز به دیافراگم متغیر است و میتواند در هر شرایط نوری عکسهای با کیفیتی بگیرد.