چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

در ثانی آن ها به اعتبار این سایت های بزرگ اعتماد دارند و شما را تایید خواهند کرد و علاقه پیدا می کنند وارد سایت شما شده و از محصول شما خریداری کنند. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد مخاطبان به رسانه‌ها، رپرتاژ آگهی‌ها بسیار مؤثر است.

از دیگر مزیت‌های تبلیغات با رپورتاژ، کمک به برندینگ کسب و کار است. هر چقدر که بازدیدکننده‌های بیشتری در سایت‌های معروف خبری و محتوایی، اسمی از برند یک سازمان را بشنوند، سهم صدای آن برند بیشتر شده و برند بزرگتری ساخته می‌شود. همچنین اعتبار برند بین کسانی که از قبل آن را می‌شناخته‌اند نیز با استفاده از رپورتاژ آگهی‌های خوب، بالا‌تر رفته و تصویر برند در ذهنشان ماندگار می‌شود. به طور مثال، رپورتاژ آگهی که در یک مجله نجوم منتشر می‌شود با رپورتاژ آگهی در پزشکی متفاوت خواهد بود.

  • گوگل معمولاً چند پیشنهاد مکمل هم مطرح می‌کند که می‌توانید از آن‌ها هم الهام بگیرید.
  • پوست صورت مهم‌ترین بخش صورت مردم است و یاد گرفتن نکات مربوط به پوست بسیار اهمیت دارد.
  • برخی از متخصصان سئو به اشتباه فکر می‌کنند با توجه به این موضوع که رپورتاژ برای مدت محدودی در اینترنت و سایت خبری باقی می‌ماند، می‌توانند از محتوای کپی استفاده کنند.
  • توسعه نرم افزار سفارشی در سال های اخیر افزایش یافته است چرا که توسعه نرم افزار سفارشی یک راه موثر برای به دست آوردن دقیقا همان چیزی است که کسب و کار شما برای رسیدن به اهداف خاص بدان نیاز خرید رپورتاژ pbn – خواندن پست کامل – دارد.

در نتیجه، این داستان شامل آغاز، میانه و انتهای داستان خواهد بود و مساله مورد نظر در داستان نیز به طور کامل توسط کالا یا خدمات حل می‌شود. از ‌آن‌جایی که رپرتاژ آگهی همانند یک مقاله کامل (۶۰۰ – ۲۰۰۰ کلمه) است باید طول آن را نیز متناسب با یک مقاله در مجله در نظر بگیرید. تا حد ممکن باید داستان طرح شده را به صورت خلاصه بیان کنید و نیازی به بیان جزئیات نیست. طول رپورتاژ آگهی خود را نیز به گونه‌ای تنظیم کنید که در طول ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه تمامی بخش‌های گفته شده در بالا لحاظ شوند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید برای این‌که سطح تعامل مخاطب با محتوای تولیدی را بیشتر کنید، طرح سوالاتی کوتاه در قالب کوییز پیشنهاد می‌شود. به طور مثال، در این رپورتاژ اگهی، در ابتدا سوالاتی مطرح می‌شود تا سطح دانش خواننده در رابطه با بازیافت محصولات سنجیده شود و در ادامه، اطلاعاتی در رابطه با بازیافت و نحوه کاهش تولید کربن ارائه خواهد شد.

راهنمای تولید محتوای رپورتاژ آگهی

این امر باعث می‌شود تا کسانی که رپورتاژ آگهی مرتبط با کسب‌وکار شما را مشاهده می‌کنند با برند شما آشنا شوند. معمولا سایت‌هایی که از رتبه خوبی در گوگل برخوردار هستند ، اقدام به انتشار وخرید رپورتاژ آگهی می نمایند. البته بدیهی است که صاحبین کسب و کار نیز این سایت ها را برمی گزینند . زمانی که شما در این سایت ها اقدام به انتشار رپورتاژ می نمایید، چند تا لینک به سایت شما می بخشد. این کار منجر به آن شده که گوگل به سایت شما اعتبار داده و رتبه شما را بهبود می بخشد.

۱- وب‌سایت یا مجله مورد نظر را مطالعه کنید

زمانی که یک سایت از راه‌های مختلف مثل بنر، تبلیغات و … به سایت دیگری لینک می‌دهد، به این معنی است که آن سایت بک لینک گرفته است. حالا اگر این بک لینک در قالب یک مطلب و توضیحات جذاب ایجاد شود به آن رپورتاژ می‌گویند. کلمه رپورتاژ آگهی که به انگلیسی معادل Advertorial (ترکیبی از Advertisment و Editorial) می‌باشد، امروزه به یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌های رونق کسب‌وکارهای اینترنتی تبدیل شده است.

تا حد امکان بکوشید عنوان مطلب شما به مخاطب نشان ندهد که با یک رپورتاژ آگهی روبه‌روست. مثلاً مطلبی با تیتر «با بهترین شرکت مشاوره مدیریت ایران آشنا شوید» نخوانده نشان می‌دهد که برای انتشار آن پول داده شده است. اما همین مطلب می‌تواند با عنوان‌های نرم‌تری مانند «پنج معیار برای انتخاب شرکت مشاوره مدیریت مناسب» منتشر شود و مقاومت کمتری هم ایجاد کند.

بسیاری از بازدیدکنندگان به دنبال مطالبی هستند که با خواندن آن‌ها، مشکلی را حل کنند که با مطالعه شخصیت مخاطب، به خوبی می‌توانید به سوالات و پاسخ‌های مورد نیاز او دست پیدا کنید. رپورتاژ آگهی مانند یک اسب تروآ (تروجان) عمل می‌کند و خوانندگان نباید متوجه تبلیغی بودن محتوا شوند چراکه آن‌ها علاقه‌ای به مطالعه تبلیغات ندارند و در عوض می‌خواهند به ازای وقت صرف شده، مطلبی یاد بگیرند. رپرتاژ خبری، همان‌طور که از نامش هم پیداست، یک شیوه تبلیغاتی است که اتفاقا بسیار هم موثر است. تولید و انتشار ریپرتاژ خبری، شیوه‌ای است که هم برای تولیدکننده آن رپورتاژ (که در واقع همان صاحب برند است)، هم برای وب‌سایت منتشر کننده آن و هم برای مخاطبانی که آن را می‌خوانند مفید است. در ادامه به توضیح سود و کاربرد رپورتاژ آگهی برای هر یک از سه دسته ذکر شده یعنی برند تولید کننده رپورتاژ، وب‌سایت منتشر کننده و بازدیدکننده خواهیم پرداخت.

در صورتی که بک لینک بعد از مدتی معمولا ۶ ماه یا ۱ سال از بین میرود. یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌ها می بایست به آنها توجه داشت، سن دامنه است. قطعا هر چقدر که سن دامنه بیشتر باشد، نشان دهنده این نکته است که سایت مدت زمان طولانی است که در حال فعالیت بوده است. بله، شکی نیست که خودتان هم می‌توانید مستقیماً با این وب‌سایت‌ها وارد مکاتبه شوید. اما در نهایت، این کار نه تنها هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت، بلکه به احتمال زیاد، محتوای شما نیز از نظر سئو تاثیرگذاری کمتری دارد.