29 مدل دکوراسیون داخلی طلافروشی ؛ نمایش جواهرات در فروشگاه های لوکس و شیک !

اگر خودتان طراح هستید و یا برای طراحی لوگو جواهر سازی خود میخواهید از یک طراح کمک بگیرید حتما به موارد و اصول طراحی لوگو جواهرات که در ادامه به آنها میپردازیم، توجه ویژه داشته باشید. اگر برای مغازه جواهر فروشی طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و شیک درست نشود آیا کسی هم به آن مغازه مراجعه می کند؟ از مهم ترین مسائلی که در طلا فروشی باید مورد توجه قرار بگیرد، نوع طراحی داخلی و دکوراسیون آن است. این المانها شامل آیتمهایی همچون طراحی منحصر به فرد محصولات، لوگو جواهرات و همچنین نحوه چیدمان فضای داخلی فروشگاه است که نقش حائز اهمیتی را در جلب توجه و اعتماد مشتریان ایفا میکنند.

طراحی و بازسازی طلافروشی لوگو تصویری به تنهایی میتواند انواع مختلفی داشته باشد، از لحاظ دلالت. ویترین و دکور طلا فروشی اولین تصویری است که مشتریان آن را می بینند. فقط باید برای ارائه مفهوم آن چه که در مغازه دارید راه جدید تری را برگزینید. تغییر دکوراسیون مغازه هم دقیقاً از همین اصل پیروی می کند، اینکه مشتری دقیقا با چه روحیاتی وارد مغازه می شود و دوست دارد چه ببیند. در زیر زمین فضای خرده فروشی اصلی فروشگاه قرار دارد .زیرزمین حاوی یک فضای صندلی با صندلی ماسه ای رنگ و مبل است که با فضای غیرمترقبه تاریک تضاد ایجاد میکند. وضعیت پیشین طلافروشی که سه طبقه است، شامل بخش فروش در طبقه اول (همکف)، اداری و استراحت در طبقه دوم و انبار نفت در طبقه سوم میشود. مثلاً NDK در طراحی دکوراسیون طلا فروش نیاوران سعی کرده از رنگ گلد به صورت یک دست در فضا استفاده نماید. بنابراین طراحی ویترین طلا باید با توجه به این مسائل صورت بگیرد.

در چیدمان وسایل جواهر فروشی دقت کنید که وسایل و نظم و نظام و آنها باید به گونهای باشند که در راستای دوربینهای مداربسته قرار گرفته باشند و چیدمان نامناسب مانع از دید دوربین مدار بسته نشود. ضمن این که برخی ها معتقدند که سبک مینیمال شباهت های جزیی با سبک مدرن دارد، در زمان استفاده از سبط مینیمال باید بسیار دقت کنید که در این سبک از وسایل اضافی و دکوری های اضافی به هیچ عنوان استفاده نکنید، و این سبک هر چقدر خلوت تر باشد زیبایی چشم نواز تری دارد.

دکوراسیون طلا فروشی

ساخت ویترین طلافروشی توجه به نکاتی را می طلبد که در ادامه توضیح خواهیم طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر داد. قطعا زمانی که کارها بر اساس اصول و قواعد انجام میشود نتیجه بهتری حاصل میشود؛ از طرفی اگر طراحی دکور مغازه بر اساس اصول پیش برود قطعا روند جذب مخاطب با سهولت بیشتری اتفاق خواهد افتاد. در طراحی داخلی طلا فروشی و قسمت های مختلف آن، قبل از فاکتور زیبایی بایستی مسئله امنیت آن را در نظر گرفت تا مشکلی برای صاحبان مغازه پیش نیاید. دیگر نیازی نیست که تمام اجناس خود را پشت ویترین بگذارید تا مشتری ها از پشت ویترین جنس مورد نظر را انتخاب کنند. قسمتی از این تصویر به ماهیت خود فروشگاه و خصوصیات ظاهری اجناس آن برمی گردد، اما بخش دیگر که می تواند بسیار مهم تر نیز باشد، تصویری است که دکوراسیون چنین فضاهایی در ذهن ما ایجاد می کند.

جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

طبق نظرسنجی از تعداد زیادی از خرده فروشان، متوجه شدیم که حدود ۹۰ درصد از مشتریان، بلافاصله در هنگام ورود به فروشگاه، ابتدا ناخودآگاه به سمت راست فروشگاه نگاه می کنند، دیوار قدرت نامی است که مغازه دار ها برای سمت راست مغازه خود انتخاب کرده اند و به خوبی از اهمیت این بخش با خبر هستند. اهمیت رنگ در دکوراسیون مغازه بسیار زیاد است و به حس اعتماد مشتری کمک بزرگی می کند اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که رنگ دکوراسیون به اجناس فروشی آن مغازه مرتبط است. در ویترین های شیشه ای منازل از فریم های مختلفی برای دور تا دور شیشهها چون چوب و فلز استفاده میشود که میتوان آن را با توجه به دکوراسیون داخلی منزل تغییر داد. از این رو باید به نوع رنگ ویترین یا به طور کلی فضای داخلی طلا فروشی توجه شود.

دیزاین ویترین هم بخشی از مبحث طراحی این پروژه است .

ویترین شیشه ای قابلیت ها و کاربردهای بسیار زیادی دارد و میتوان از آن در فضاهایی چون منزل، مغازه، هتل ها، ادارات و فروشگاه ها استفاده کرد. موارد فوق نشان از اهمیت داشتن یک دکور و دیزاین شیک و به روز برای جواهرفروشی دارد. ویترین های مغازه طلا فروشی با ویترین بقیه مغازه ها فرق دارد و می بایست علاوه بر موضوع دکور و زیبایی بقدری ایمن باشد که خیال صاحب مغازه را تا درصد بسیاری راحت کند . چرا که هدف نهایی لوگو کمک به بازاریابی و برندینگ شماست.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی

ویترینهای شیشهای به دلیل سهولت و راحتی استفاده و عرضه سریعتر محصولات، بهترین انتخاب برای مغازهها خواهد بود. اشخاصی که قصد دارند با تأسیس مغازههای طلافروشی و یا راهاندازی فروشگاههای اینترنتی طلا از طریق نمونه قرارداد شراکت طلافروشی اقدام به خرید و فروش و عرضه طلا و جواهرات نمایند، باید سرمایه اولیه را برای تأمین مالی کسبوکار دارا باشند. کسانی که میخواهند نمونه قرارداد شراکت طلافروشی امضاء نموده و اقدام به تأسیس طلافروشی نمایند، باید از مسائل و جزئیات مربوطه آگاه بوده و آنها را قدمبهقدم انجام دهند.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

باتوجه به دسترسی مناسب و راحتی که بخش VIP در طبقه دوم نیاز دارد، بالابری اختصاص داده شد که تا دسترسی های بین طبقات اول تا سوم را فراهم می کند. ما در اینجا مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای بیشتر صاحبان مشاغل به ویژه طلا فروشان به وجود آید، را به همراه پاسخ های آنها در اختیار شما قرار داده ایم. در صورتی که میتوان آنها را به صورت شیشهای نیز انتخاب کرد و فضایی خاص و ویژه ایجاد نمود. 1. اولین نکته بسیار مهمی که در طراحی وجود دارد مسائل امنیتی فروشگاه می باشد. یکی از اصلی ترین مراحل در فاز اجرایی، تعیین متریال مناسب برای مغازه طلافروشی است که رابطه مستقیمی با هزینه ویترین مورد نظر با توجه به متراژ داخلی دارد. دکوراسیون فروشگاه باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند به راحتی توجه همه افراد را به خود جلب کند.

خیلی مهم است که شما برای چه ردهی سنی از افراد لباس عرضه میکنید و با توجه سلیقهی افرادی که بیشتر قرار است در فروشگاه شما خرید کنند دکوراسیون را طراحی کنید. دراین قسمت یک طرح زیبا برای مغازه طلا و جواهر در انگلیس را مشاهده می کنید. در واقع استفاده از شیشه در طراحی محیط موجب ایجاد فضایی بسیار مجلل و طراحی داخلی جواهر فروشی زیبا خواهد شد. گلدنیوز: طراحی در ایران رشد خوبی داشته و بسیاری معتقدند در این حوزه با ترکیه و ایتالیا جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی در رقابت هستیم. به طور مثال راهروهای عریض با چیدمان فکر شدهی رگالها علاوه بر اینکه مسیر حرکتی کنجکاوانه به مشتری القا میدهد به صورت فروش خاموش اجناس خود را در معرض دید قرار میدهد، این نظر آناهیتا عبادی یکی از طراحان چیدمان فروشگاهی موفق در ایران است. این الگو را میتوان الگوی ایکیا هم نامید چرا که بر پایه این طرح در تمامی شعب خود البته به غیر از ایران طراحی شده است.

از این رو چند سالی است که بسیاری از ادارات و شرکتها از ویترین شیشهای برای نمایش جوایز، دستاوردها، ایدهها و… چرا که با مغازه­ای لوکس و خاص رو به رو هستیم. به همین علت، پروژه طراحی داخلی طلا فروشی یکی از سخت ترین پروژه هایی است که در حوزه کار معماری و طراحی دکوراسیون داخلی انجام می شود. دیزاین ویترین هم بخشی از مبحث طراحی این پروژه است . از آنجایی که کالایی که در این فروشگاه به فروش می رسد گرانقیمت و ارزشمند می باشد. قطعا مشتریان نیز به برندی که دارای نماد و لوگوی اختصاصی است بسیار سریعتر اعتماد کرده و به احتمال زیاد از آن خرید خواهند کرد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از فروشگاه ها با اقلام مشابه فروش متفاوتی دارند؟ نورپردازی فضا باید به گونه ای صورت گیرد که اجناس به خوبی قابل مشاهده باشند و از دور خودنمایی کنند. دکوراسیون داخلی در لغت به معنای طراحی و زیباسازی فضای داخلی منزل، آپاراتمان، ویلا و غیره می باشد، عملیات طراحی و زیباسازی هم می تواند به صورت کلاسیک انجام شود، و هم به صورت مدرن و امروزی، به عنوان مثال از تکنیک های هوشمند سازی در طراحی و دکوراسیون داخلی انجام شود. بنابراین به نورپردازی مناسب در دکوراسیون داخلی مغازه جواهر فروش باید توجه ویژه ای شود. در ابتدا قصد داریم که در مورد دکوراسیون فضای داخلی منزل دکوراسیون مغازه طلا و جواهر صحبت کنیم. جواهرات. علاوه بر طراحی فروشگاه، دکور جواهرآلان نیز بصورت ویژه طراحی شده اند که مربوط به خود برند Ofee هستند. در دنیای امروزه هر آنچه که با رنگ ترکیب شود اثربخشی خاص خود را دارد بنابراین حتی اگر مغازه شما نیاز به دکور لوکس ندارد باز هم از تاثیر رنگ بر روی بخش های مختلف مغازه غافل نشوید.

طراحی داخلی طلا فروشی

شما باید توجه داشته باشید که از هر رنگی به درستی استفاده کنید. اما بنظر ما بهتر است شما خودتان ایده اصلی را بدهید؛ زیرا قرار است خودتان در این مغازه کار کنید و حسی که شما نسبت به مغازه خود دارید، از هر چیزی مهم تر خواهد بود. این کار نه تنها شانس انجام خرید آنها را بالا می برد، بلکه یک مسیر هوشمندانه، راهی عالی برای کنترل استراتژیک جریان ترافیک مشتریان در فروشگاه خواهد بود. تجهیزات زیادی برای طلافروشی مورد استفاده قرار می گیرند که ما تنها به چندین مورد از آنها اشاره نمودیم. استفاده از آینههای لوکس از دیگر ترفند هایی است که فضا را بزرگتر نشان خواهد داد. با این ایده از حداکثر فضا استفاده کردیم و ضمن حل چالش اصلی، مانع از پرت شدن فضای اصلی مغازه شدیم.

این سنگها باعث خاصتر به نظر طراحی داخلی طلا فروشی مدرن رسیدن محیط میشود. نکته مهمی که باید در طراحی مسیر مشتری در نظر داشته باشید این است که هیچ راه مشخص و قطعی برای ایجاد مسیر وجود ندارد و می توان مسیرهای مورد نظر را با توجه به مساحت و نقشه مغازه شما مشخص کرد و مسیر حرکت مشتری را آن طور که دوست دارید طراحی کنید. اگر بهترین نورپردازی را برای طلافروشی خود میخواهید، استفاده از چراغهای الایدی اولین چیزی است که باید به آن فکر کنید. فروشگاه طلا فروشی آروونا در شانگهای یک مثال خوب از مغازه طلا فروشی است که این نکات به خوبی در طراحی آن اجرا شده است.

همان طور که در قسمت قبلی توضیح دادیم، در صورتی که مناسبترین نورپردازی را برای فروشگاه خود میخواهید، بهتر است از چراغهای LED استفاده نمایید. همان طور که گفتیم ویترین مغازه ها پل ارتباطی مشتریان مغازه شما است و هر چه این پل ارتباطی خوانا تر، شفاف تر و با مبانی زیبایی شناسانه همخوانی داشته باشد، تاثیر مثبت تری را روی مشتریان شما خواهد گذاشت، بهتر است ویترین مغازه تان پیغامی صاف و شفاف را برساند، داشتن ویترینی زیبا و در عین حال کاربردی کار سختی نیست. «الماس تیفانی» زینت بخش آدری هپبورن در عکسهای تبلیغاتی فیلم صبحانه در تیفانی بود، که امروز میتوان در طبقه اول فروشگاه تیفانی، آن را مشاهده کرد.

دکوراسیون مغازه طلا و جواهر

همه میدانند که برای تاثیرگذاری بیشتر در ذهن افراد بخصوص مشتریان، اجرای دکوراسیون دلنشین، راحت و به یادماندنی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت ویترین طلا فروشی علاوه بر دارا بودن ویژگیهای بالا باید امنیت بالایی هم داشته باشد؛ بنابراین با طراحی درست و اصولی ویترین میتوان علاوه بر نمایش کامل طلاها به مشتری، امنیت آنها را هم تامین کرد. علاوه بر این موضوع باید د نظر داشت که ویترین است که تعیین میکند دکوراسیون داخل نیز از چه سبکی پیروی کرده باشد. رنگ های خنثی نیز به این دلیل مورد استفاده قرار گرفته اند که تا تمرکز بر روی محصول باشد! به منظور بالا بردن زیبایی طرح پرداخت , شاید مهم تر از آن باید به فکر استفاده از متریال هایی بود تا علاوه بر اینکه به حفظ زیبایی طرح کمک می کنند بتوانند امنیت لازم را برای آن محیط نیز فراهم سازند.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر